Gå til innhold

Syns du at du selv er pen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest voksne dama

- Har alltid trodd at jeg var stygg, men etter at jeg ble voksen, så vil jeg si at jeg har fått et annet syn på det.

Føler meg litt som den stygge andungen som har blitt en svane, selv om det høres ut som en floskel.

Ja, jeg synes at jeg er pen: fint, blankt hår og slank kropp. Er også velsignet med gode gener og har utrolig lite rynker. Men det hender jeg har en dårlig dag jeg også, en skikkelig bad-hair-day og jeg føler meg bleik og dradd.

Men så fikser jeg meg litt, tar på litt sminke og går ut i verden med et smil. Med rak rygg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Synes jeg er pen, og er fornøyd! Er selvfølgelig mye jeg vil endre på når jeg tenker meg om og "deler meg opp". Større pupper, mindre rumpe, mindre nese, større lepper.. det typiske. Men jeg prøver å ikke fokusere på det, og bare smile og være positiv, og det har igrunn fått meg langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pen el ikke

yup..syns og har hørt at jeg er pen..men det kommer an på andres øyne. I mine øyne er det mange som er penere..men,uansett..er nok i toppen av skalaen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_beate_*

Jeg er pen! Er nok en 7er, men når jeg skal ut på byen er jeg en 8er! Hehe. Synes bare at puppene mine trekker ned.. Er ikke gedigne, men foretrekker mindre på jenter/kvinner... Så bare føl dere heldige, dere som ikke er "velsignet" med store pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går opp og ned...jeg ser helt grusom ut hvis jeg ikke har fått vasket og temmet håret, men med nybørstet hår, littegrann sminke og ok klær synes jeg at jeg ser ganske bra ut. Og så har jeg en tendens til å synes at jeg er veldig pen når jeg er sammen med kjæresten, men når han er borte kan jeg føle meg stygg.

Jeg lar være å plassere meg selv på skalaen, for det kan variere fra 1 til 10 avhengig av dagsform og humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må rangere meg selv synes selv jeg er en 7-8'er. Er fornøyd med både ansikt og kropp, og det er vel det viktigste, ikke hvor jeg ligger på en skala :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er værdens penest hehe, neida, har aldri tenkt over om jeg er pen heller ikke, føler meg normal, ikke pen å ikke stygg, men jeg går mere etter det indreverdier hos mennsker en utsende, en pen jente heller en kjekk gutt, kan jo være helt svart inni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske fornøyd med både kropp og ansikt :)

Noen dager mer fornøyd enn andre, noen dager mindre fornøyd selvfølgelig... Men alt i alt tror jeg at jeg ser forholdsvis bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marillia

Jeg er fornøyd med meg selv. På en god hårdag, anser jeg meg som pen, på en annen dag, så anser jeg meg som helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj og æsj... jeg er nok en 1'er.. 2 på en god dag.. men håret mitt får få en 8'er.. for det er fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badabing
usj og æsj... jeg er nok en 1'er.. 2 på en god dag.. men håret mitt får få en 8'er.. for det er fint :P

Og der bygget du oppunder mine tanker om hvorfor alle setter så lav karakter på seg selv (tidl. innlegg). Du er jo nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger synes jeg at jeg er verdens peneste, og andre ganger synes jeg at jeg ikke likner grisen. :fnise:

Men sånn generelt synes jeg at jeg kanskje ligger på en 7-8 med sminke og en 4-5 uten.

Samboer sier han synes jeg er den peneste for han både med og uten sminke, og det er egentlig det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Tja har hørt jeg er pen, men uten sminke eller rette klær så føler jeg meg direkte uvel!

Fikk høre av en vennine at jeg var en 8er, siden jeg ikke punkttrente kroppen. Hadde kroppen vært perfekt så hadde jeg fått en 10 av henne. Hehe

Av og til er jeg veldig fornøyd med kroppen selv, fordi det er ingenting som tyter ut. Alt er fint fordelt. Noen mener at jeg burde ta av noen kg. andre mener at da blir det jo bare skinn og ben igjen av meg.

Kroppen er det jeg sliter mest med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...