Gå til innhold

Fritt frem for toppløs bading


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest boobz

Det som vil skje er at enkelte menn vil, naturlig nok, se på brystene. Feministene vil derved synes denne oppmerksomheten som støtende og de vi kreve å svømme uten menn tilstede. Og vips, har vi et kjønnsegregert system i offentlige bad på grunn av noen synes de naturlige instinktene hos menn er ekkelt, og disse holdningene må forbys.

Konspiratorisk jeg?? Kanskje litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk vil sole seg toppløs på stranden syntes jeg er helt opp til hver enkelt. Men i badeannlegg syntes jeg ikke at det er like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Om folk vil sole seg toppløs på stranden syntes jeg er helt opp til hver enkelt. Men i badeannlegg syntes jeg ikke at det er like greit.

Nå ble jeg litt nysgjerrig: Kan du forklare hvorfor du synes det er mindre greit i badeanlegg enn på stranda?

Ellers så virker det merkelig at man mener at de toppløse skal være litt mere tilbakeholdne når det er barn til stede. Jeg vil regne med at for de fleste kvinner så vil menn være en større "utfordring" enn barn. Og jeg kan ikke helt se hvilken skade barna vill kunne få av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_madikken_*

Jeg er sikkert gammeldags,men jeg synes ikke noe om å se på andre sine pupper om jeg skal i badebassenget. Jeg vil ikke ha de omtrent tredd nedover hodet på meg. Er vel ganske umulig å unngå å se. Joda, jeg kan holde meg unna badebassenger, men mine barn liker det faktisk godt. Hvorfor skal det være så vanskelig å bade i bikini/badedrakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er ikke særlig begeistret for folk som på død og liv må være toppløs verken på stranda eller i badeanlegg. Kvisete fjortisser med hormonspreng kommer garantert til å sikle etter dem, men det er vel kanskje det som er målet? :vetikke:

Jeg setter ikke pris på å få folks pupper dinglende omkring meg hvor enn jeg går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Nå ble jeg litt nysgjerrig: Kan du forklare hvorfor du synes det er mindre greit i badeanlegg enn på stranda?

Ellers så virker det merkelig at man mener at de toppløse skal være litt mere tilbakeholdne når det er barn til stede. Jeg vil regne med at for de fleste kvinner så vil menn være en større "utfordring" enn barn. Og jeg kan ikke helt se hvilken skade barna vill kunne få av dette.

På stranden kan man sole seg. Der er det en grunn til å være toppløs: man vil bli brun uten å få skille etter bikinitoppen. I svømmehaller kan man derimot sole seg, og det burde ikke være noen grunn til at folk følte for å gå toppløs. I tillegg er det som regel lettere å holde avstand til de toppløse på stranden, i og med at de ligger i ro og soler seg, i motsetning til hva man gjør i en svømmehall.

Jeg synes forøvrig ikke det er greit at kvinner går toppløse på stranden heller, med mindre det er en nudiststrand. Jeg liker ikke å se andres pupper dingle omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann på 44
På stranden kan man sole seg. Der er det en grunn til å være toppløs: man vil bli brun uten å få skille etter bikinitoppen. I svømmehaller kan man derimot sole seg, og det burde ikke være noen grunn til at folk følte for å gå toppløs. I tillegg er det som regel lettere å holde avstand til de toppløse på stranden, i og med at de ligger i ro og soler seg, i motsetning til hva man gjør i en svømmehall.

Jeg synes forøvrig ikke det er greit at kvinner går toppløse på stranden heller, med mindre det er en nudiststrand. Jeg liker ikke å se andres pupper dingle omkring.

Regner med at det er mest kvinner som har svart på tråden.

For egen del må jeg si at jeg neppe kommer til å glane. Da må de være spesielle.

Ellers, I couldt care less.

Hva er så spennende om det er et par pupper?

Var ung på åtti og tidlig nittitall hvor det fortsatt var akseptabelt å kjøre toppløs på Strynefjellet om sommeren.

Klart det var spennende når en var 13, men .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På stranden kan man sole seg. Der er det en grunn til å være toppløs: man vil bli brun uten å få skille etter bikinitoppen. I svømmehaller kan man derimot sole seg, og det burde ikke være noen grunn til at folk følte for å gå toppløs. I tillegg er det som regel lettere å holde avstand til de toppløse på stranden, i og med at de ligger i ro og soler seg, i motsetning til hva man gjør i en svømmehall.

Jeg synes forøvrig ikke det er greit at kvinner går toppløse på stranden heller, med mindre det er en nudiststrand. Jeg liker ikke å se andres pupper dingle omkring.

Og jeg liker ikke å se store manboobs dingle omkring, men det er bare sånn det er, og jeg kan ikke be karene om å dekke seg til vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er gammeldags jeg også, men jeg kan rett og slett ikke se poenget med å være toppløs innendørs. Det er faktisk ikke sånn at det er lov å gå naken rundt omkring ellers i landet, og jeg ser ikke noen gode grunner for å skulle gå toppløs inne.

På stranden er det litt annerledes, da man ofte soler seg og vil unngår skiller. Men setter pris på om folk kler på seg om man skal i kiosken eller eller løpe rundt på stranden.

Og de som ikke klarer å skjønne forskjellen på nakne kvinnebryster og bare overkropper på menn, vel de kverulerer bare. Det er en forskjell rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter ikke pris på å få folks pupper dinglende omkring meg hvor enn jeg går.

Nei, det der er vel et enormt problem i matbutikken og sånn regnger jeg med.

:fnise:

Toppløs bading?

Tja, fint for dem men det er ingenting for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Mulig jeg er gammeldags jeg også, men jeg kan rett og slett ikke se poenget med å være toppløs innendørs. Det er faktisk ikke sånn at det er lov å gå naken rundt omkring ellers i landet, og jeg ser ikke noen gode grunner for å skulle gå toppløs inne.

På stranden er det litt annerledes, da man ofte soler seg og vil unngår skiller. Men setter pris på om folk kler på seg om man skal i kiosken eller eller løpe rundt på stranden.

Og de som ikke klarer å skjønne forskjellen på nakne kvinnebryster og bare overkropper på menn, vel de kverulerer bare. Det er en forskjell rett og slett.

Dette er kun snakk om vane. Er man vant med at alle er tildekket oppleves det som det riktige. Hvis en hadde vært vant med alle var toppløse så ville det oppleves som det riktige.

Du ser ikke poenget med å være toppløs. Hva med det motsatte: Hva er poenget med å ha topp (bortsett fra de som er så rikelig utstyrt at de må ha det på grunn av ryggen)? Er det ikke kun at man er vant med det og at det er det som er moten nå? Det mest naturlige er vel å ikke ha topp? Hvis du er helt alene og ikke behøver bry deg om moter og slike uskrevne regler f.eks. hvis du skal vaske håret i dusjen så vil du vel neppe ta på deg topp?

Det er ikke forbudt i loven å være naken, kun å være uanstendig. Om toppløs er uanstendig eller ikke varier over tid. På 70-tallet var det ikke uanstendig mens i dag er det i ferd med å bli det. For menn var det uanstendig (og menn ble fengslet) hvis de var toppløse på offentlige strender for hundre år siden mens i dag er det ingen som reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg er sikkert gammeldags,men jeg synes ikke noe om å se på andre sine pupper om jeg skal i badebassenget. Jeg vil ikke ha de omtrent tredd nedover hodet på meg. Er vel ganske umulig å unngå å se. Joda, jeg kan holde meg unna badebassenger, men mine barn liker det faktisk godt. Hvorfor skal det være så vanskelig å bade i bikini/badedrakt?

De er vel neppe tredd noe mere ned over hodet ditt om de var dekket til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg må de sole seg både topp- og bunnløs på stranda, om de vil. Og det er forsåvidt greit nok om det disser og duver og skvalper og hopper om de må flytte seg noen meter der. På stranda må folk forvente at andre bader og soler seg, med og uten topp.

Men de ser like forbannet urkomisk ut, med to kenguruer som sloss under T-skjorta... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Fatter ikke hva som er problemet. En bikinitopp skjuler uansett minimalt, sp om noen vil bade uten burde det ikke ha noe å si. Hvorfor er puppene som henger på egen kropp greit, men det å se noen andre sine er krise? Jeg skjønner det bare ikke. Alle har vel sett en pupp eller to før vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg syns det er helt i orden! Hvorfor ikke?

Jeg tviler uansett på at ekstremt mange vil benytte seg av anledningen. Og skulle de slå an så er det ikke noe galt i det heller. Skjønner heller ikke det med å ta hensyn til barna. Barn er vel de som har det mest naturlige forholdet til pupper? Og neandertalermenn som ikke klarer å oppføre seg om de ser en pupp, er nok akkurat like slitsomme når de ser folk i bittesmå bikinier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Iq er noe dritt

Jeg forstår at du sliter. IQ er en forkortelse og skal dermed skrives med store bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tipper at det var like mange som var sjokkert når mennene begynte å vise seg toppløse for nesten hundre år siden som det er folk som blir sjokkert over toppløse kvinner nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...