Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Det ser ut til at du har sikret deg mot uvettes mye klesvask den første tida ihvertfall ;)

Så koselig å forberede veslas ankomst! :rodmer:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er så godt med alt utstyr som kommer i hus - så har vi en ting mindre å tenke på!

Selv om vi har masse klær til minien allerede så hender det at det blir med et par nye plagg etter en liten bytur. Får sikkert alt for mye klær til slutt - sånn at han ikke rekker å bruke det før det er for smått.

Er vel sånn det blir når man som kommende mamma gleder seg VELDIG??

Håper alt står bra til meg deg og at hodepinen ikke har vært så plagsom i det siste!

Barnehage jobb med vondt i huet er ikke bare bare... Har jobbet mine timer som tilkallingsvikar så vet at det krever at man er opplagt og tilstede på jobb.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neferet: ...men det ble uvettes mye klesvask og bretting etter besøket hos søs :ler: Jeg er vel strengt tatt enda ikke ferdig å vaske, så opptellingen er ikke helt à jour :sjenert: Men nå må vi begynne på utstyrsfronten, klær har vi nok av!

Var innom Barnas Hus idag og hørte om vogna, det ser ut til at vi får den i grått (den utgående fargen) til redusert pris :hoppendeglad: Alle bekker små...så da er vi igang med leting etter en fin, forholdsvis nøytral, ikke altfor dyr kommode - med badekar - som kan brukes til stelling nå, men som kan brukes til klær når hun er stor jente med eget rom :) For en lang setning :daane::ler:

Hegejenta: Jeg klarer nok ikke å holde meg jeg heller, når sommertøyet er på plass i butikkene :shoppe: Er jo så vanvittig mye fint :daane: ...og så må vi ha litt i lilla, alt søs hadde var rosa - det ble nesten for mye for meg også :overrasket::fnise:

Om vi ikke får brukt alt så er det ikke så farlig, det kan jo selges videre eller evt. brukes til dukketøy ;)

Hodet mitt har fungert sånn noenlunde i det siste, men jeg merker det blir utløst så fort jeg blir litt stressa :sukk: Det er ikke bare bare å jobbe med barn når en er gravid selv nei, men stort sett går det greit så lenge jeg får den sårt tiltrengte hvilen min når jeg kommer hjem fra jobb :jepp:

:klemmer: til dere begge!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder ammepute "trenger" du det vel egentlig ikke, men jeg syntes det var veldig godt å få den avlastningen en sånn type pute gir. Det blir mye belastning på skuldre og armer og å slippe å belaste de i en ammesituasjon er veldig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder ammepute "trenger" du det vel egentlig ikke, men jeg syntes det var veldig godt å få den avlastningen en sånn type pute gir. Det blir mye belastning på skuldre og armer og å slippe å belaste de i en ammesituasjon er veldig deilig.

Da bør jeg nok få tak i en sånn, jeg med min skulder :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En yogapute går også fint an, er faktisk det jeg har brukt det siste halveåret, for da var ammeputen blitt for myk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Jeg syntes ammepute var skikkelig unødvendig jeg (med mine skuldre ;) ). Brukte heller en av dynene hans til å støtte opp - den var mer bøyelig og tøyelig. Ammeputa ble gitt ubrukt videre :) Personlig er det en ting jeg hadde kjøpt inn etterhvert om jeg så behovet! De har jo alltid det på Barnas Hus. Om du begynner å bruke det på sykehuset og synes det er greit er det ikke verre enn at mannen tar seg en rask tur opp :nigo:

Husk at du har tisselaken liggende her :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida! Helt vanlig...

Og da er det jo ting som tyder på at puppe-stellet funker!

Ammeinnlegg kan være kjekt å ha med seg tilfelle det skal bli store lekasjer... Kjedelig om man får to våte flekker på klærne når man er på jobb :fnise:

Her merket jeg det for noen uker siden. Men det er bare bittelitt og kun på kveldene.

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg ikke vet :ler: Jeg trodde nesten det var noe galt med meg og begynte å hylgrine igårkveld når jeg oppdaget det :sjenert: Og ingen fare, det er no plans om å drive på å trykke for å få ut melk - jeg syntes hele greia var dødsekkelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafeliv med gode venninner ikveld :hoppendeglad: Blir godt å se de igjen!!!

Magen vokser og vokser, det er visst på tide å ta nye bilder :daane: Plutselig har det bare eksplodert, og vi ser forskjell omtrent fra dag til dag :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vokser jo ganske fort om dagen de små - så det er jo ikke så rart at dere ser forskjell fra dag til dag!

Leste en plass at fra ca uke 30-32 så skal de små legge på seg 250gr hver uke!

Lurer da på hvor stor magekulen kommer til å bli til slutt jeg...

:klemmer: og håper du får en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage eksploderte plutselig da jeg var sånn ca som deg. :daane: Jeg gikk fra å se ut som jeg kaaaanskje var gravid, men helst bare litt tykk rundt magen til å se gravid ut med 100% sikkerhet. :rodmer:

Gleder meg til bilder! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hegejenta: Jeg sa det til kjære igår også, hvor stor har denne magen tenkt å bli - jeg har enda en god del uker igjen :daane: Men det er kos da, det er liksom på magen og puppene en kan se jeg er gravid, så jeg skal ikke klage :nigo:

Belle: Det er ingen tvil her i gården lenger ihvertfall :ler: Ungene på basen er superopptatt av magen min om dagene, og stryker over magen så fort de får en sjans :rodmer: Til tider føler jeg ikke at jeg finnes, for alle er så opptatt av kulen min - ikke meg :fnise: Men for all del, koselig er det, og vil de ta på så får de lov til det :jepp: Den eneste gangen jeg har satt foten ned til nå er når eksen min strøyk meg over magen :overrasket: Da ga jeg beskjed om hvor skapet sto :regler: Han kunne ihvertfall spurt først da...Hehe, han ble litt paff av utbruddet mitt tror jeg :ler:

Neferet: Bilder kommer senere, først skal jeg nyte den alldeles fantastisk fine dagen ute i sola med 11 søte små :strix: Sol, lønn og fredag på en gang - kan det bli bedre??? :hoppendeglad:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magekulen bare vokser, trodde ikke den kunne bli så stor som min ble jeg, men der tok jeg feil ja. :fnise: Og ungene blir så superopptatt av den. Da jeg var gravid snakket ungene mer om magen og baby'n inni enn med meg. :lol: De snakket faktisk til den også og la ørene inntil for å høre om baby'n svarte. :hjerte: Kos deg videre med magekulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...