Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Jeg hadde "dilla" på frukt og vann når jeg var gravid. Sjokolade klarte jeg ikke. Jeg ville nok hørt på jordmoren din når det gjelder kynnerne, er jo noe kroppen sier i fra om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at bikinien fungerer! :-D

Ang. kynnere - jeg tenker at det er en grunn til at jeg ble sendt på ul av livmorhalsen og sykmeldt når jeg fikk kynnere. Så skjønner ikke at en jordmor sier noe annet enn de aller fleste andre..

Nei det skjønner ikke jeg heller :klo: Menmen, jeg får forholde meg til hva min jordmor sier på torsdag så får vi se...satser på jeg får jobbe videre, men jeg føler meg ikke sikker :sjenert:

Den juicen fikk jeg lyst å prøve :sikle:

Så bra du fant en bikini som passet i skapet! Da er det problemet ute av verden!

Pussig at det skal være så stor forskjell på meninger om kynnere... men uansett når det blir for ubehagelig er det jo bare supert å ta livet litt mer med ro for sin egen del! Det er iallfall min erfaring.

Du MÅ bare prøve Mandarin Morning - det er himmelen på kartong :ler:

Herlig å ha bikini-problematikken ute av verden, det er nemlig ikke særlig stort utvalg i butikkene enda...Trodde jeg hadde "vokst utav" den, men kjære syntes jeg så fantastisk ut - så da stoler jeg på det ;)

Det kan vel hende at mannen din synes du gjør noe for ham når du gror et barn?!? :ler: Men skjønner hva du mener, det er lett å få lyst til å gjøre noe superbra tilbake! Kanskje jus hadde vært greia for meg også i dag? Hmm, farris foreløpig. :Nikke:

:hug:

:fnise: joda, det kan jo være det er belønning god nok, men likevel - han er verdt så utrolig mye :hjerte:

Vær forsiktig med jus når du har magetrøbbel, jus kan være litt sterkt for magen...farris hørtes fornuftig ut :Nikke: Men når du er frisk; løp og kjøp!!!

Jeg hadde "dilla" på frukt og vann når jeg var gravid. Sjokolade klarte jeg ikke. Jeg ville nok hørt på jordmoren din når det gjelder kynnerne, er jo noe kroppen sier i fra om.

Ikke all frukt funker like bra, noe får jeg bare luft i magen av :sjenert: I mengder :ler: Lite behagelig...Sjokolade funka dårlig i starten, men nå er det plutselig godt igjen..desverre :fnise:

Jeg har telefontime med jordmor på torsdag, blir spennende å høre hva hun tenker...jeg skal jo ha en uke ferie nå, kan jo være det hjelper :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hvis du blir sykmeldt så vet du hvor du finner meg :nigo: Men en ferie hjelper gjerne litt og ta det derfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir sykmeldt så vet du hvor du finner meg :nigo: Men en ferie hjelper gjerne litt og ta det derfra!

:ler: ja da hadde vi kanskje fått til å treffes avogtil :daane: Satser på ferie i første omgang, så får vi se :sjenert: Det er diverse stressmomenter med jobb for tida som ikke akkurat gjør det bedre....men idag er ikke stramningene vonde ihvertfall..enda :tunge1: Skal jo være her til 16.45 så alt kan jo skje :roll:

Gjett hva slags juice som ropte på meg da jeg var på butikken i stad! :rolleyes:

Sikkert den samme som hylte navnet mitt klokka halv 5 idag morges :fnise: Deilig å kunne gå og legge seg igjen og sove til 8 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære er på spillejobb og jeg sitter her med en laaang liste over ting jeg skulle ha gjort - men bare lyst til å gjøre det som står under "belønning" :fnise:

Men - det er vel bare å sette igang :gjeiper:

Rydde kjøkken

Kaste mengder med papp og papir i dunken ute

Bære mengder med plastavfallet ned i kjelleren og klargjøre til henting

Kaste glass og metall i container

Levere klær vi ikke vil ha lenger i klescontainer

Pante flasker ("noen" drikker Farris Bris til den store gullmedaljen :sjenert:)

Brette et hav med klær

Sette på ørten maskiner med klær

Rydde rommet som skal bli knøtti sitt - igjen! Merkelig hvor fort det rommet blir rotete igjen uten at noen bor på det :klo:

Handle formingsartikler og div. kontorting for jobben

Handle til meg; tights, strømpebukser, sandaler, saltvannsspray og støttestrømper til flyturen

Belønning:

Sole meg

Kræsje på sofaen med god samvittighet og bli der resten av kvelden

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig hvordan denne "noen" får skylda for alt mulig... Vi har en sånn "noen" hjemme hos oss også. Veldig greit å ha noen å skylde på. :jepp:

Må si du var flink i går da - som fikk gjort så mye av det du hadde på lista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde alt unntatt å rydde på knøtti sitt rom, men orket ikke oppdatere - når jeg var ferdig sovna jeg som en stein på sofaen :veslejenta::fnise: Koselig for kjære å komme hjem til :sjenert: Men godt å ha det gjort, da er det enda bedre å ta ferie :nigo: Idag og imorgen igjen, så er det en hel uke fri :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke fælt å være på jobb når vi har hjemmelaga fiskegrateng til lunsj og fastelavensboller til dessert :lur: Her forhåndsfeirer vi fastelaven siden vi har en hyperallergiker på plass de andre dagene ;) Så idag blir det ekte boller med masse smør, egg og melk i, toppet med krem og et dryss melis :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å benytte seg av muligheten når allergikeren ikke er tilstede ja. Tipper det blir høyt lydnivå etter lunsj når bollene setter inn... Men det er vel rett før utetida så da får de vel løpt av seg det værste ute! :fnise:

Blir godt med fri uke og ferietur! *lyst på jeg og* men skal snart ut i permisjon så rekker liksom ikke ferie før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, så deilig det blir for dere med fri nå!! :sol:

Og boller ja, hmm, lurer på om det går an å få tak i vaniljekrempulver som ikke skal kokes jeg... Husker det fra jeg var liten, og det er jo så godt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å benytte seg av muligheten når allergikeren ikke er tilstede ja. Tipper det blir høyt lydnivå etter lunsj når bollene setter inn... Men det er vel rett før utetida så da får de vel løpt av seg det værste ute! :fnise:

Blir godt med fri uke og ferietur! *lyst på jeg og* men skal snart ut i permisjon så rekker liksom ikke ferie før den tid...

Vi spiste lune boller med masse krem og melis på ute i sola :strix: Alldeles nydelig (spesielt siden noen "mistet" litt mye vaniljesukker oppi kremen :fnise: Var akkurat som å spise boller med softis på :nigo:)

Ferien er etterlengtet, og godt planlagt ;) Vi ble fort enige om at mars/april var en god tid å få et avbrekk fra jobb på :jepp: Til sommeren nytter det jo ikke å planlegge noe...dere får reise til sommeren dere vet du, da er jo mini noen mnd allerede, og kan sikkert bli med på en liten tur :jepp: Det har vi snakket om iallefall, å dra en plass i oktober, når knøtti er litt mer enn helt ny :rodmer:

Åh, så deilig det blir for dere med fri nå!! :sol:

Og boller ja, hmm, lurer på om det går an å få tak i vaniljekrempulver som ikke skal kokes jeg... Husker det fra jeg var liten, og det er jo så godt! :sikle:

Vaniljekrempulver som ikke skal kokes? Har jeg aldri hørt om engang :vetikke: Jeg kjørte mengder med vaniljesukker oppi kremen, det funka som bare det :sikle:

Ferie skal bli nais :daane: 1 arbeidsdag igjen!!!!!!!!! ...og det er tidligvakt attpåtil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:trott:

Vi har hatt en fin tur, med sol hver dag :sol: Til tross for vind bada snuppi hver dag i det såkalte oppvarma bassenget (isbad spør du meg :fryser: ) noe som sammen med vind selvsagt resulterte i ørebetennelse og legevakt siste natta - farvel nattesøvn og 70 euro :overrasket: Godt vi har forsikring ;)

Jeg har solbrent magen min og samlet fregner i fleng, fått slappet godt av og hatt en hel uke uten kynnere :nigo: (Bortsett fra siste kvelden når jeg oppdaga at jeg ikke fant flybillettene...gjett hvem som ble stressa :bond:) Heldigvis trengte vi de ikke så lenge vi hadde passene våre - som jeg heldigvis hadde klart å holde styr på :fnise: - men det ble en heavy siste natt med vonde kynnere kombinert med ei lita jente med øreverk...tidlig opp neste dag, 2 timer buss, 5 timer på fly der jeg hadde knusevondt i hodet og var kvalm de siste 2 timene (livredd for blodpropp ble jeg ja!!) så 2 timer i bil og 4 timer søvn inatt - gjett hvem som tar tidlig kveld ikveld :veslejenta::ler: Det er hardt med ferie, og iallefall første dag tilbake på jobb :fnise:

Nok syting, nå skal jeg bake med småtrollene mine :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :klemmer:

Ørebetennelse, solbrent mage og ikke finne flybilletter...kan jo gi den som ikke er gravid kynnere også jo :ler:

Godt å høre at dere har hatt en fin ferie. Men har dere virkelig vært borte i en uke allerede?? :klo:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da.. hørtes ikke ut som noen glamorøs og avslappende slutt på ferien. Men godt dere kom dere hjem!

Jeg pleier alltid legge inn en dag ekstra fri sånn etter en ferietur for å ha muligheten til å komme meg til hektene igjen og ikke gå rett tilbake på jobb. Har nemlig lært "the hard way" at det er tøft!

Kos deg på jobb i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...