Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjenert:

vel................

gutten er ei jente og termin er 30. juni - ikke 24. :fnise: Hun som tok UL sist på ha røyka den ene sokken sin, for ingenting stemte :overrasket: Min opprinnelige termin, som er 3. juli, stemte bedre allikelvel :ler: Kjenner jeg er litt forvirra akkurat nå, lykkelig såklart, men forvirra :fnise:

Alt var i allefall helt perfekt, 2 føtter og 2 hender, friskt lite hjerte med 4 kammer og en perfekt hjerne :hjerte: Jeg er forelska :rodmer:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Så sært. :overrasket: Men samtidig veldig veldig gøy. :rodmer: Her er det girl power! :5::duskedame::ler:

Hadde dere rukket å kjøpe mye blått? Vi diskuterte det faktisk i går, at dersom det plutselig er en gutt på 3D-UL sliter vi litt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oj! :daane: Jaja, da blir det mer shopping da eller?? :ler: Så godt å lese at alt står bra til med den lille, selv om han hadde skiftet kjønn siden sist :fnise: Og nå trenger dere i det minste ikke å bekymre dere for om fireåringen kommer til å ha rosa kjole i barnehagen! :klemmer:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida... kjønnsskifte i så tidlig alder!

Hadde på en måte det litt på følelsen at det kunne skje jeg da... Siden du ikke var så langt på vei da du var på UL sist og jordmoren trodde det var en gutt. Det er jo en grunn til at UL ikke er før i uke 18-20 - det er da først man med sikkerhet kan se om det er gutt eller jente (om man ser kjønn da) samt at de fleste småtroll er like store i disse ukene.

Men blir mer shopping på deg nå da! Kanskje du får byttet noe av det du allerede har kjøpt om du ikke har klippet av lapper og sånt.

Stas med en liten bøllefrøken i magen også da!

Skjønner godt du er forvirret!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jaja, da er det jo bare å begynne å shoppe på nytt da :ler:

Og jeg som synes at du har en typisk guttemage :fnise:

Gratulerer med en jente i magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Så sært. :overrasket: Men samtidig veldig veldig gøy. :rodmer: Her er det girl power! :5::duskedame::ler:

Hadde dere rukket å kjøpe mye blått? Vi diskuterte det faktisk i går, at dersom det plutselig er en gutt på 3D-UL sliter vi litt. :fnise:

Hehe, ja jeg har jo hatt skikkelig guttefølelse selv, og alle rundt meg sier jeg har guttemage...så det var et lite sjokk at det var ingen tissefant på UL :fnise: Men nå venner jeg meg så smått til tanken, er jo gøy med jente også da :rodmer:

Jeg har rukket handlet endel blått, men det meste er hos Ellos og LaRedoute, så det er jo bare å returnere - igang med det nå :sjenert: Beholder det lyse og brune, det er jo fint sammen med rosa og lilla :jepp: Så får storesøster få det blå vi har handlet på salg her, hun venter en gutt om 10 dager!! Vi får handle mer kjønnsnøytralt nå fremover, bare sånn i tilfelle det er gutt likevel :ler:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! :daane: Jaja, da blir det mer shopping da eller?? :ler: Så godt å lese at alt står bra til med den lille, selv om han hadde skiftet kjønn siden sist :fnise: Og nå trenger dere i det minste ikke å bekymre dere for om fireåringen kommer til å ha rosa kjole i barnehagen! :klemmer:

:fnise: ja det ser ut for at Diddles må ut på shopping igjen :shoppe: Bare så inni hampen kjipt at salget er over :sur: Storesøster har endel klær etter tvillingjentene sine, så jeg skal kikke gjennom det før jeg tar meg ut på handel ;) Hun venter jo gutt, så vi får bytte litt :nigo: I tillegg har jeg faktisk klart å kjøpe endel bodyer, sokker og sett i nøytrale farger, så det er ikke helt ille :ler: Greit å få overraskelsen nå, og ikke når ungen kommer ut :daane:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oida... kjønnsskifte i så tidlig alder!

Hadde på en måte det litt på følelsen at det kunne skje jeg da... Siden du ikke var så langt på vei da du var på UL sist og jordmoren trodde det var en gutt. Det er jo en grunn til at UL ikke er før i uke 18-20 - det er da først man med sikkerhet kan se om det er gutt eller jente (om man ser kjønn da) samt at de fleste småtroll er like store i disse ukene.

Men blir mer shopping på deg nå da! Kanskje du får byttet noe av det du allerede har kjøpt om du ikke har klippet av lapper og sånt.

Stas med en liten bøllefrøken i magen også da!

Skjønner godt du er forvirret!

:klemmer:

Jeg var jo litt redd for det jeg også, men ikke mer enn at jeg har handlet endel til gutt :fnise: Må si jeg er rimelig satt ut, siden jeg som sagt har gått rundt med guttefølelse selv :sjenert: Jaja, det viktigste er at hun er frisk som en liten fisk, gutt eller jente, det får være hva det vil :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Jeg er helt enig, nå når det verste sjokket har lagt seg :rodmer: UL var en magisk opplevelse idag, mye mye bedre enn de andre gangene!! Sitter her med haugevis av bilder, både ansikt og kropp i profil og fotavtrykk/ føttene fra undersida :hjerte: Søte lille nøstet vårt :strix:

Kanskje litt uvant at gutten er en jente, men så bra at alt er som det skal være ellers! :klemmer:

Haha, ja det har blitt endel "han...eeeee, jeg mener hun" idag :ler: Jeg er lykkelig og forelska uansett hva det måtte bli :fnise:

:ler:

Jaja, da er det jo bare å begynne å shoppe på nytt da :ler:

Og jeg som synes at du har en typisk guttemage :fnise:

Gratulerer med en jente i magen :hjerte:

:ler: først skal jeg returnere endel, så skal jeg kikke gjennom hva storesøster har lagt til side og såååå skal jeg på shopping - denne gangen litt mer nøytralt...(men det sniker seg vel inn noe jentete er jeg redd ;))

Så bra at alt stod bra til med den lille guttejenta! :ler:

:ler: Jo hun har det fint hun, luringen vår :fnise:

:rodmer: Gratulerer med en liten jente i magen.

Takk Nòtt :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har skiftet farge på tickeren også. :fnise:

Som du sier er det jo greit at overraskelsen kom nå og ikke ved fødselen. Nå har dere jo tross alt god tid til forberedelser. Synd salget er over ja, men det dukker nok opp noen tilbud igjen skal du se!

Kjønnet er ikke så nøye - det viktigste er at de små er friske og har ti fingre og ti tær.

Ønsker deg en fin onsdag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...