Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk jenter, er litt forelska i magen min selv :rødme: Hadde aldri trodd jeg skulle nyte det sånn, jeg som har et såpass komplekst forhold til kroppen min fra tidligere :sjenert: Men heldigvis er det blitt sånn :)

Idag er jeg 19 uker og "feirer" med å dra til legen..kjenner jeg er litt skjelven, det er helt sikkert ingenting, men litt engstelig blir jeg jo! Jeg har hatt vondt i hodet siden mandag nå, den typen vondt i hodet der det føles som du tygger aluminiumsfolie :dåne: ...så idag orket jeg ikke karre meg utav senga og gå på jobb, noe som er bekymringsfullt nok i seg selv - jeg er aldri borte fra jobb!!! Og når jeg skulle på do (unnskyld detaljene...) luktet det veldig sterkt av tisset mitt, og det var uklart på farge :overrasket: Ikke blod, bare uklart...Jeg ringte legen og fikk time nå 12.45, de vil sjekke meg for protein og sukker i urinen i tilfelle svangerskapsdiabetes / svangerskapsforgiftning! Jeg har det ikke særlig bra inni meg nå, selv om mini har sparket nå og da kjenner jeg at jeg er veldig redd for han, for at noe skal skje med han :grine: Uff, nå tar hormonene over også..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj :kose:

Håper det går bra og satser på at det bare er ingenting rett og slett :)

Urin kan jo lukte veldig sterkt på morgenen hvis det har ligget lenge i blæra eller man har spist/drukket noe som kan påvirke den :)

Lykke til iallefall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og titter litt. Vi er jo i samme terminklubb. :nigo:

Huff, det hørtes ikke gøy ut. :kose: Håper det går bra hos legen og at det ikke er noe annet enn ''bare'' hodeverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen og sjekket, og alt er bra :hoppe: Takk for omtanken jenter :klemmer:

Hodepinen kommer av høyt blodtrykk (det er rart, det så har vært så lavt :klø:) og urinprøven var helt fin; ingen protein og ikke noe sukker *puster lettet ut* Legen sjekket hjertelyden, som var helt fin, når hun til slutt fant den - knøtteliten sparket og romstrerte sånn at apparatet tok nesten ikke inn hjertelyden hans :ler: "Det er en livlig liten krabat du har i magen" sa hun, "han har det tydligvis godt" :rødme:

Jeg skal inn til kontroll om en uke for å sjekke at ikke blodtrykket stiger mer eneste...Føler meg litt teit som blir så redd for så "lite", men når sykesøster sier svangerskapsforgiftning til meg på telefonen - da reagerer jeg visst :sjenert: Med beskjed fra legen om å ta en Paracet og gå å legge meg gjør jeg nettopp det nå, så får jobb være jobb til imorgen, seinvakta mi idag blir tatt av en av kollegaene mine :)

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

For en fin mage du har da! :rødme:

Og skikkelig kuuuuul stelleveske!!!! :hoppe:

Når det gjelder vogn - håper du får skrapa sammen pengene for 6000,- er et kupp! Lilleprinsen kan anbefales som nettbutikk :nigo:

Ooooog; så bra at det ikke var noe "verre" enn høyt blodtrykk! Håper hodepinen går fort over :)

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt tidenes hvil; 3 timer strekk på sofaen, tilogmed knøtteliten skjønte det var tid for å hvile - inatt holdt han det nemlig gående til 02.30 :overrasket: Jeg har fyrt i ovnen, tent lys og laget tandoori til middag :sikle: Nå venter jeg bare på at kjære skal komme hjem :hjerte:

Hodepinen har roet seg kraftig, med hjelp av 1 stk paracet...jeg vil egentlig ikke ta sånt nå når jeg er gravid, men legen sa knøtteliten ikke har det bra når mammaen ikke har det bra, og at Paracet er helt trygt - så da hørte jeg på legen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:daane:

vips har vi fått 10.000 kr av foreldrene mine til vogn og bilsete :nigo: Det ordner seg for snille jenter :strix:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Her var det mye å kommentere på en gang!! For det første: så fin mage!! :rødme: Skjønner godt du er glad i den! Og så må jeg :hoppe: litt for at knøtteliten er en kickbokser, det tror jeg min kjære også synes er stas, hun har jo nettopp byttet ut boksing med kickboksing! Og så er det verdt å :hoppe: og :danse: litt for penger til vogn og bilsete, og puste lettet ut for at det ikke var diabetes eller forgiftning på deg. Slapp godt av og ta vare på deg selv og knøtteliten! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: og :hoppe: litt for gavmidle foreldre!

Det er så kjekt med sånne overraskelser for det er MYE de små trenger...

Godt det ikke var noe alvorlig på gang, og at det bare var en hodepine.

Kos deg i helga!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jeg glemt å kommentere hvor fin magen din har blitt? :hakeslepp: Får gjøre det nå da! Kjempefin!! :duskedame: Bra du føler deg vel med den. Jeg begynner å trives med min også.. :)

Utrolig praktisk med tilskudd til utstyr, spesielt i en måned som januar! :jepp:

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye å kommentere på en gang!! For det første: så fin mage!! :rødme: Skjønner godt du er glad i den! Og så må jeg :hoppe: litt for at knøtteliten er en kickbokser, det tror jeg min kjære også synes er stas, hun har jo nettopp byttet ut boksing med kickboksing! Og så er det verdt å :hoppe: og :danse: litt for penger til vogn og bilsete, og puste lettet ut for at det ikke var diabetes eller forgiftning på deg. Slapp godt av og ta vare på deg selv og knøtteliten! :jepp:

:klemmer:

Så mye jeg har å være takknemlig for, gjør nesten ikke annet enn å :nigo: og :hoppe: hele dagen lang ;) Livet er frydefullt og fantastisk for tida :strix:

Nå er det helg, og helgen er duket for skikkelig avslapning ! Her skal alt gjøres for å få blodtrykket ned på normalt nivå igjen :jepp: Nå skal jeg kose meg på shopping også :shoppe: med gooood samvittighet!

God helg søteste :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: og :hoppe: litt for gavmidle foreldre!

Det er så kjekt med sånne overraskelser for det er MYE de små trenger...

Godt det ikke var noe alvorlig på gang, og at det bare var en hodepine.

Kos deg i helga!

:klemmer:

Jeg fikk omtrent sjokk, de snakket nemlig om 3.000 kr når jeg var hjemme på onsdag - så finner jeg 10.000 kr på kontoen dagen etter :overrasket: "Du trenger de nok" var kommentaren jeg fikk når jeg takket...sant nok det :ler:

Jeg er kjempeletta over at det ikke var forgiftning eller diabetes, og selv om jeg ikke liker at blodtrykket mitt stiger så er ihvertfall det noe jeg kan gjøre noe med for at det ikke skal stige for mye tenker jeg...avslapning på høyt plan i helga :tommelopp:

God helg til deg også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...