LilleEkorn Skrevet 10. november 2009 #501 Del Skrevet 10. november 2009 Ååå helddiggrisen!! Sene morgener er kjempedeilige Ha en finfin dag snuppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 10. november 2009 #502 Del Skrevet 10. november 2009 Har julenissen sluttet å komme til dere?!? Jepp... ingen barn Da kommer han visst ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. november 2009 #503 Del Skrevet 10. november 2009 :klø: Våken når du er oppe før ni?? Det er i alle fall ikke jeg. Men jeg er jo ikke særlig våken uansett når jeg står opp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2009 Forfatter #504 Del Skrevet 10. november 2009 :klø: Våken når du er oppe før ni?? Det er i alle fall ikke jeg. Men jeg er jo ikke særlig våken uansett når jeg står opp da Sammenlignet med hva jeg kan kalles når jeg må stå opp klokka halv 7 er jeg våken når jeg får stå opp halv 9 istedet ja Våken er et relativt begrep tatt ut fra denne sammenhengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2009 Forfatter #505 Del Skrevet 10. november 2009 Jepp... ingen barn Da kommer han visst ikke Dummeste jeg har hørt De skulle bare prøvt seg der hjemme............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2009 Forfatter #506 Del Skrevet 10. november 2009 Ååå helddiggrisen!! Sene morgener er kjempedeilige Ha en finfin dag snuppis Det var deeeeilig :dåne: Mine morgener består somregel av stress siden jeg aldri klarer å stå opp tidlig nok til at jeg har god tid Imorgen begynner vi 9 da, så da er det opp en time før - men har allikevel en hel time ekstra på puta Den skal nytes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. november 2009 #507 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har fri helt til neste mandag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har fri helt til neste mandag jeg Jeg er ikke misunnelig............................... Jo jeg er det :dåne: :dåne: :dåne: Hvorfor har du fri og ikke jeg?! :klø: DET kalles urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. november 2009 #509 Del Skrevet 10. november 2009 I morgen har jeg hjemmekontor og på torsdag og fredag avspaserer jeg Reiser hjem i morgen og blir der til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2009 Forfatter #510 Del Skrevet 10. november 2009 I morgen har jeg hjemmekontor og på torsdag og fredag avspaserer jeg Reiser hjem i morgen og blir der til søndag Deilig Flinka som har hjemmekontor, tror lett jeg hadde brukt tida mi på andre ting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. november 2009 Forfatter #511 Del Skrevet 11. november 2009 Dag 2 på kurs Ikke fullt så opplagt idag skal jeg innrømme, men jeg overlever vel Lille snupsi skal hentes etter kurset, og vi skal på middag til min storesøster Herlig ordning; annenhver onsdag samles vi og spiser middag - og denne gangen kommer vi til dekket bord og slipper oppvask Har 1 tonn med arbeid liggende siden jeg ikke får unnagjort kontortiden min disse dagene jeg er på kurs, og burde egentlig sette meg ned ikveld og ta unna endel - men det frister så ekstremt lite Ooo motivasjon, hvor er du???? Idag og imorgen er treningsfri, før det braker løs med helg og spinningmaraton Akkurat nå blir jeg sliten bare av å tenke på det - men det kommer seg utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. november 2009 Forfatter #512 Del Skrevet 17. november 2009 Se der ja, nesten 1 uke siden sist jeg var innom her Blir litt sånn når det er 2 dagbøker, glemmer litt ut denne her... Jeg fikk plutselig litt penger på kontoen min idag, og var rask til å svi av endel...Jeg og penger altså Men det var fine ting da; "den lille sorte" i silkelignende stoff og undertøy, så det var en svært så fornøyd mann som fikk se Jeg har lagt av en kjole til som jeg skal betale på fredag når lønna kommer på konto Så der sprakk intensjonene om å late som jeg ikke hadde penger - det varte jammen ikke lenge Bissi bissi på jobb for tida ihvertfall, nå etter jeg var på kurs er det et tårn med arbeid hver kontordag :dåne: Nå har jeg bedt om å få jobbe en helg for å komme litt mer ovenpå - vi skal ha tilsyn og jeg har bestemt meg for at alt som er "mitt ansvar" skal stå på s-t-r-e-k-k til da!! Så til helga tenker jeg det blir litt jobbing..ikke hele lørdagen, men tar noen timer ihvertfall! Forresten - imorgen reiser mannen min til Bergen og blir borte til torsdagskveld, så egentlig hadde det vel vært best om jeg tok med meg jobben hjem de dagene :klø: Kan jo ta noen timer etter trening imorgen...hmm...Det var luuuuurt!!! Torsdag kommer go`jenta hjem igjen, så da er det slutt på stillheten vi nyter godt av de dagene vi bare har eldstemann Han klarer seg jo selv, så vi merker ikke så mye til han - sånn bortsett fra skittentøy og at han omtrent spiser oss ut av huset Jeg mener, er det mulig å være så sulten - HELE tiden!? Kjøper vi frukt, yoghurt el.l så forsvinner det på nanosekund altså Altså gutten må jo få spise hvis han er sulten, men han er jo akkurat som en ulv Tenk å hatt den forbrenningen :dåne: Torsdag er også dagen for den nye Twilight-filmen og jeg har dødslyst å gå på premieren 1 minutt over midnatt, de sender den første filmen før premieren på den andre - så det hadde gått an å ta en Twilight-maraton, meeeeen vi skal jo på jobb neste dag :slåss: Så da blir det date med mannen i helga istedet På søndagsdag skal jeg ta med meg lille snupp på teater - gleder meg som en liten unge Vi skal se "Rockeulven og de 7 geitekillingene" Kulturell helg Nå er det kveldsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. november 2009 #513 Del Skrevet 18. november 2009 Innom med en onsdags på go'jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. november 2009 Forfatter #514 Del Skrevet 18. november 2009 Innom med en onsdags på go'jenta! Så godt med en klem på morgenkvisten Masse tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. november 2009 #515 Del Skrevet 18. november 2009 Så godt med en klem på morgenkvisten Masse tilbake!! Ja ikke sant! Jeg må jo gå å klemme på dere på morgenkvisten når jeg ikke får klemt mannen min Får et nuss hver morgen da så skal vel være fornøyd. Kunne jo ha krevd å få klem også men da hadde jeg blitt skitten så det er derfor jeg ikke får det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. november 2009 Forfatter #516 Del Skrevet 20. november 2009 Ja ikke sant! Jeg må jo gå å klemme på dere på morgenkvisten når jeg ikke får klemt mannen min Får et nuss hver morgen da så skal vel være fornøyd. Kunne jo ha krevd å få klem også men da hadde jeg blitt skitten så det er derfor jeg ikke får det Er han så skitten om morgenen?! :klø: Jobber han natt kanskje? Altså, mer kos til oss - jeg klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. november 2009 Forfatter #517 Del Skrevet 20. november 2009 Ahhhh, morgenkos Til å være utprega B-menneske må jeg si denne morgenen er en av de bedre, til tross for at jeg måtte opp 06:15 Når jeg står såpass tidlig opp har jeg tid til masse; lang dusj, god frokost, en kopp kaffe, kg, lys på bordet og fyr i peisen Snuppa er klar for skolen og sitter å ser på barne-tv; freden råder på fredagskvelden *koser seg* I tillegg er det fredag, lønningsdag, mannen er hjemme igjen, trening senere, pizza til middag, Twilight på kino, julemesse på lørdag, teater på søndag og best av alt; jeg har fri sammen med den herlige familien min Tror ikke jeg kan ha det bedre :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. november 2009 #518 Del Skrevet 20. november 2009 Ååh det var herlig å lese! Gjorde nesten så min morgen føltes like god! Godt du koser deg og får en fin fredag og helg med dine kjæreste Kos deg masse!! Er han så skitten om morgenen?! :klø: Jobber han natt kanskje? Altså, mer kos til oss - jeg klager ikke Han jobber i byggebransjen så klærne er full av betong og andre skitne dingsebomser som jeg ikke prøver meg på å si for jeg kan null om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. november 2009 Forfatter #519 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er offisielt sjarmert og er stor fan av :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. november 2009 #520 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er offisielt sjarmert og er stor fan av :dåne: :dåne: :dåne: Du er ikke alene om det Han er jo helt fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå