Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klø:

Våken når du er oppe før ni??

Det er i alle fall ikke jeg. Men jeg er jo ikke særlig våken uansett når jeg står opp da :ler:

Sammenlignet med hva jeg kan kalles når jeg må stå opp klokka halv 7 er jeg våken når jeg får stå opp halv 9 istedet ja :ler: Våken er et relativt begrep tatt ut fra denne sammenhengen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... ingen barn :sjenert: Da kommer han visst ikke ;)

Dummeste jeg har hørt :snurt:

De skulle bare prøvt seg der hjemme............... :trampe:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå helddiggrisen!! Sene morgener er kjempedeilige :jepp:

Ha en finfin dag snuppis :klem:

Det var deeeeilig :dåne: Mine morgener består somregel av stress :bond: siden jeg aldri klarer å stå opp tidlig nok til at jeg har god tid :sjenert:

Imorgen begynner vi 9 da, så da er det opp en time før - men har allikevel en hel time ekstra på puta :hoppe: Den skal nytes :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fri helt til neste mandag jeg :nigo:

:snurt: Jeg er ikke misunnelig...............................

Jo jeg er det :sjenert:

:dåne: :dåne: :dåne:

Hvorfor har du fri og ikke jeg?! :klø: DET kalles urettferdig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har jeg hjemmekontor og på torsdag og fredag avspaserer jeg :jepp:

Reiser hjem i morgen og blir der til søndag :)

Deilig :Nikke: Flinka som har hjemmekontor, tror lett jeg hadde brukt tida mi på andre ting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på kurs :nigo: Ikke fullt så opplagt idag skal jeg innrømme, men jeg overlever vel :fnise:

Lille snupsi skal hentes etter kurset, og vi skal på middag til min storesøster :spise: Herlig ordning; annenhver onsdag samles vi og spiser middag - og denne gangen kommer vi til dekket bord og slipper oppvask :strix: Har 1 tonn med arbeid liggende siden jeg ikke får unnagjort kontortiden min disse dagene jeg er på kurs, og burde egentlig sette meg ned ikveld og ta unna endel - men det frister så ekstremt lite :sjenert: Ooo motivasjon, hvor er du???? :lete:

Idag og imorgen er treningsfri, før det braker løs med helg og spinningmaraton :trene: Akkurat nå blir jeg sliten bare av å tenke på det - men det kommer seg utover dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, nesten 1 uke siden sist jeg var innom her :overrasket: Blir litt sånn når det er 2 dagbøker, glemmer litt ut denne her...

Jeg fikk plutselig litt penger på kontoen min idag, og var rask til å svi av endel...Jeg og penger altså :murvegg: Men det var fine ting da; "den lille sorte" i silkelignende stoff og undertøy, så det var en svært så fornøyd mann som fikk se :sexy: Jeg har lagt av en kjole til som jeg skal betale på fredag når lønna kommer på konto :sjenert: Så der sprakk intensjonene om å late som jeg ikke hadde penger - det varte jammen ikke lenge :hoho:

Bissi bissi på jobb for tida ihvertfall, nå etter jeg var på kurs er det et tårn med arbeid hver kontordag :dåne: Nå har jeg bedt om å få jobbe en helg for å komme litt mer ovenpå - vi skal ha tilsyn og jeg har bestemt meg for at alt som er "mitt ansvar" skal stå på s-t-r-e-k-k til da!! Så til helga tenker jeg det blir litt jobbing..ikke hele lørdagen, men tar noen timer ihvertfall! :idesmil: Forresten - imorgen reiser mannen min til Bergen og blir borte til torsdagskveld, så egentlig hadde det vel vært best om jeg tok med meg jobben hjem de dagene :klø: Kan jo ta noen timer etter trening imorgen...hmm...Det var luuuuurt!!!

Torsdag kommer go`jenta hjem igjen, så da er det slutt på stillheten vi nyter godt av de dagene vi bare har eldstemann :ler: Han klarer seg jo selv, så vi merker ikke så mye til han - sånn bortsett fra skittentøy og at han omtrent spiser oss ut av huset :spise: Jeg mener, er det mulig å være så sulten - HELE tiden!? Kjøper vi frukt, yoghurt el.l så forsvinner det på nanosekund altså :sukk: Altså gutten må jo få spise hvis han er sulten, men han er jo akkurat som en ulv :ler: Tenk å hatt den forbrenningen :dåne:

Torsdag er også dagen for den nye Twilight-filmen :bolledeig: og jeg har dødslyst å gå på premieren 1 minutt over midnatt, de sender den første filmen før premieren på den andre - så det hadde gått an å ta en Twilight-maraton, meeeeen vi skal jo på jobb neste dag :slåss: Så da blir det date med mannen i helga istedet :strix:

På søndagsdag skal jeg ta med meg lille snupp på teater - gleder meg som en liten unge :hoppe: Vi skal se "Rockeulven og de 7 geitekillingene" :fnise: Kulturell helg :Nikke:

Nå er det kveldsmat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt med en klem på morgenkvisten :Nikke: Masse :klemmer: tilbake!!

Ja ikke sant! Jeg må jo gå å klemme på dere på morgenkvisten når jeg ikke får klemt mannen min :sjenert: Får et nuss hver morgen da så skal vel være fornøyd. Kunne jo ha krevd å få klem også men da hadde jeg blitt skitten så det er derfor jeg ikke får det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant! Jeg må jo gå å klemme på dere på morgenkvisten når jeg ikke får klemt mannen min :sjenert: Får et nuss hver morgen da så skal vel være fornøyd. Kunne jo ha krevd å få klem også men da hadde jeg blitt skitten så det er derfor jeg ikke får det :fnise:

Er han så skitten om morgenen?! :klø: Jobber han natt kanskje? Altså, mer kos til oss - jeg klager ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhhh, morgenkos :strix: Til å være utprega B-menneske må jeg si denne morgenen er en av de bedre, til tross for at jeg måtte opp 06:15 :Gjesp: Når jeg står såpass tidlig opp har jeg tid til masse; lang dusj, god frokost, en kopp kaffe, kg, lys på bordet og fyr i peisen :nigo: Snuppa er klar for skolen og sitter å ser på barne-tv; freden råder på fredagskvelden *koser seg*

I tillegg er det fredag, lønningsdag, mannen er hjemme igjen, trening senere, pizza til middag, Twilight på kino, julemesse på lørdag, teater på søndag og best av alt; jeg har fri sammen med den herlige familien min :hjerte::strix::hjerte:

Tror ikke jeg kan ha det bedre :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh det var herlig å lese! Gjorde nesten så min morgen føltes like god! Godt du koser deg og får en fin fredag og helg med dine kjæreste :hjerte: Kos deg masse!!

Er han så skitten om morgenen?! :klø: Jobber han natt kanskje? Altså, mer kos til oss - jeg klager ikke :fnise:

:fnise: Han jobber i byggebransjen så klærne er full av betong og andre skitne dingsebomser som jeg ikke prøver meg på å si for jeg kan null om det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...