Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei søte deg!! legger igjen en onsdags :klem: å ønsker deg en god dag!!

Skrevet

Godt noen er innom her og holder liv i boka mi - siden jeg ikke gjør det mener jeg :fnise:

Det er travle dager, men ikke noe som er spesielt mye å skrive om liksom :sjenert: på et blunk har likevel uka flydd forbi og idag er det fredag igjen :dåne: Jeg måtte opp før fuglene idag, mannen min reiser til Oslo på jobbmøte og jeg har lille snuppa her som skal på sfo før jeg skal på jobb 7:45..da må man tidlig opp, selv om det eneste jeg tenker på er --> :søvn: :roll::ler:

Idag skal jeg i begravelse :sukk: Den gamle onkelen til pappa døde i helga, og selv om han har levd et la-a-a-ngt liv så er det trist - han har jo alltid vært der liksom, han ble omtrent like gammel som et troll :overrasket: 94 år er en bragd :pls:

Etter begravelsen skal jeg tilbake på jobb og ta seinvakta, så jeg er ikke ferdig før 17.30 idag :tunge1: Jadda...fredag...også kalt verdens lengste dag :roll: Håper jeg kan gå litt før sånn at jeg rekker trening :Nikke: Det trengs, for denne uka har det vært labert :sjenert: Kun mandag til nå, og jeg kjenner at det frister lite å trene fredag, lørdag, søndag denne helga også :slåss: Jeg trenger å sove og hvile meg, er utrolig sliten i kroppen!!

Nei, jeg får sluke siste slurk med kaffe, pakke treningsklær og komme oss ut dørene *tataaaa* :vinke:

Gjest Neferet
Skrevet

:goodbye:

Du har visst like travle dager som meg ser det ut til.. Sender deg en haug med :klemmer: i forbifarten!

Skrevet
:klemmer:

Gooode jenta mi!! :klemmer: masse tilbake på deg!!

Skrevet (endret)
:goodbye:

Du har visst like travle dager som meg ser det ut til.. Sender deg en haug med :klemmer: i forbifarten!

Hei vennen :klemmer:

Ja her går det unna :bond: Skal hver uke gå så fort så er det julaften snart :dåne: Torsdag i morgen allerede, og jeg føler egentlig ikke jeg har fått gjort en dæmm sjitt av fornuftige ting :roll: Bare sånn raksing frem og tilbake, hit og dit :buss: Så pm`en din du, kosleig :nigo: men nå når jeg skulle putle meg til å sende melding - så streiker selvsagt telefonen :slåss: Den nekter simpelthen å sende meldinger :klø: Møkkatelefon, det er mye styr med den der ass.....

Men jeg sender deg nr mitt på pm jeg, så har du det :jepp:

Endret av Diddles
Skrevet

Bare timer igjen så er det heeeeelg :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Det er så travelt, men samtidig skjer det så lite av interesse at det er dårlig med oppdateringer å gi :fnise:

Dagene mine går i jobb, trening, litt sosialt....og mye lesing i Jo Nesbø boka mi; Panserhjerte: :trampe: Dødsspennende bok :dåne: Uka har flydd avgårde, arbeidsdagene er over før jeg har fått sukk for meg - noe som sikkert er et godt tegn, men jeg får ikke gjort unna alt jeg burde :tunge1: Behandlingen av skuldera mi går sin gang, kiropraktoren påstår jeg blir bedre, jeg er fortsatt usikker på om det er bedre nå enn før jeg begynte eller ikke :klø: Bedre bevegelighet ja, men også mer vondt innimellom..Krysser fortsatt fingre og tær - la meg bli helt bra før kiropraktoren har stukket av med alle pengene mine :ler:

Gudd njus er at jeg er lovt 40.000 kr av mine kjære foreldre, da altså fordelt utover sånn at jeg ikke må betale skatt *hyyyyssssjjj* Vi lurer det til sa pappa :ler: Kanskje jeg endelig kan ha god råd?! :strix: Denne mnd har pengene mine gått i behandling, trening og julegaver - altså ingenting ekstra til meg selv..jeg leeengter etter å slite rundt på ørten bæreposer :shoppe::sjenert:

Jul nærmer seg med stormskritt og i år er det vår tur å ha hele bøtteballetten her :hakeslepp: Vi blir "bare" 14 (!!!) :dåne: Stilig :hoho: Det blir greier, 5 barn og 9 voksne og ca 3 millioner julegaver :kristin: Gleder meg litt også!!

Mannen min har selvfølgelig bursdag på julafta, og er i utgangspunktet ikke spesielt glad i jul (:klø:) så noe ekstra har jeg lyst å gjøre for han...tips mottas med takk :nigo:

Nei, tilbake til Nord & Sør maraton :goodbye:

Skrevet
14 stykker :hakeslepp:

Vi som pleier å være to stykker :ler:

2 stykker?? :ler: Det var kontrast :ler:

Skrevet
2 stykker?? :ler: Det var kontrast :ler:

Ja, det er ganske stor forskjell :fnise:

Blit litt flere i år da ettersom jeg skal være sammen med familien til kjære på julaften ;)

Gjest faerytale
Skrevet

Julaften er jo sååå kjekk med masse folk og barn og gaver og alt det der! Gleder meg til julenissen kommer tilbake igjen til oss :hoppe: (baby i magen er visstnok ikke grunn til det...)

Skrevet

hei pusen :klemmer:

lenge siden jeg har vært her, vært litt fraværende på KG generelt de siste dagene!! slenger innom med en mandags :klemmer: å ønsker deg en fiiiiiin kveld :hug:

Skrevet
Ja, det er ganske stor forskjell :fnise:

Blit litt flere i år da ettersom jeg skal være sammen med familien til kjære på julaften ;)

Siden jeg er vant med masse folk på julaften så syntes jeg det var ganske vondt å feire "bare" 4 stykker det året vi dro til Voss..men i år blir vi altså en hel skokk :nigo: Nå slipper jeg billigere unna enn jeg regnet med da, det viser seg at mamma og pappa har kjempekjempelyst å holde julaften hjemme hos seg - og det er jo ikke å forakte :dåne: Jeg hadde regnet med at vi skulle være hos oss :Nikke:

Jul blir det uansett, og jeg tenker den bare må bli bedre enn i fjor :Nikke:

Skrevet
Julaften er jo sååå kjekk med masse folk og barn og gaver og alt det der! Gleder meg til julenissen kommer tilbake igjen til oss :hoppe: (baby i magen er visstnok ikke grunn til det...)

Har julenissen sluttet å komme til dere?!? :hakeslepp:

Skrevet
hei pusen :klemmer:

lenge siden jeg har vært her, vært litt fraværende på KG generelt de siste dagene!! slenger innom med en mandags :klemmer: å ønsker deg en fiiiiiin kveld :hug:

Hej kjære du :kose:

Det er lov å ha et liv utenom KG også - kjenner selv at jeg har en liten smålei-periode og dagene fyker avgårde uten at jeg får skrevet noe som helst i verken min eller andres dagbøker :sjenert:

Håper alt er fint med deg snupsi, fotballgal som du er blitt :ler:

Ha en fiiiin tirsdag du da :nigo:

:klemmer: :klemmer: :roser::klemmer: :klemmer:

Skrevet

Tirsdag og seeen morgen :strix: Kurset begynner ikke før klokka 10, hvilket betyr følgende luksus:

• Sove lenge :sove:
  • Våkne og være våken :overrasket:
  • Tid til lang god dusj istedet for kattevask :dusje:
  • Sokker med samme farge :hoho: Igår bomma jeg - TOTALT :skratte:
  • God frokost; havregrøt :spise:
  • KG-tid :hallo:

Jeg føler meg som et nytt menneske :ler:

Det er bitende kaldt ute, frost og greier - noe som passer til julestemningen som kommer snikende inn i meg :nissevink: Jeg kjøpte juleblader igår og planlegger hjemmelaga julegaver i år også :gave: I år blir de spiselige :lur:

Temmelig gåen i kroppen etter 2 spinning-økter igår, ble med mannen min på hans første spinningtime i tillegg til å ha gått på en en time tidligere :ler: Kjenner det på kroppen jah :fnise: Skal man bli slank så skal man bli slank :ler:

Nei nå må jeg ut og tine av bilen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...