Gjest faerytale Skrevet 4. oktober 2009 #401 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det hørtes ut som en kjeeempefin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. oktober 2009 #402 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg vil ha Starbucks i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #403 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg vil ha Starbucks i Norge Uff nei, det vil vi ikke ha - jeg hadde blitt bollefeit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. oktober 2009 #404 Del Skrevet 5. oktober 2009 Høres ut som dere hadde en fantastisk tur! ...og veldig godt å høre at jeg ikke er eneste som liker den serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2009 #405 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg synes ikke Starbucks er så fantastisk jeg.. Kanskje jeg bare har bestilt feil ting? Jeg har bare drukket en middelmådig latte og en utvannet iskaffe der.. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. oktober 2009 #406 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da må du ha vært uheldig Mazzi, for de har den beste kaffen jeg vet om.... men; det er som Diddles sier; ikke akkurat sunt, og jeg ville blitt smellfeit.. Karamell-latte er jo ikke supersunt akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 5. oktober 2009 #407 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg vil ha Starbucks i Norge Jeg også! Så får bare Diddles bli smellfeit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. oktober 2009 #408 Del Skrevet 5. oktober 2009 Får bare se på det sånn som min herlige nevø ser på det: Tante, du er ikke like god å sitte på fanget til fordi du har ikke så store lår som mormor. Du må bare bli gammel nok, så blir du tykk nok til å være god å sitte på fanget til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 5. oktober 2009 #409 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sjekk mobilen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #410 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sjekk mobilen din Oj! Jeg har vært på trening Men den kinasjappa nærmest rådhuset har best mat Nå syns ikke jeg vi har god kinamat i denne byen da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 5. oktober 2009 #411 Del Skrevet 5. oktober 2009 Oj! Jeg har vært på trening Men den kinasjappa nærmest rådhuset har best mat Nå syns ikke jeg vi har god kinamat i denne byen da men Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er ikke i form Ikke annet å forvente etter at mannen min var syk i forrige uke, men jeg vil ikke dette!! Vondt i hals og hode, slakk og fryser :slåss: Det passer meg midt i ryggen!! Det er helt pyton å stå opp når en føler seg sånn, og siden eldstemann er her denne uka og jobber i høstferien må jeg ekstra tidlig opp for at alle skal få tid på badet - jeg ønsker meg 1 bad til :dåne: Egentlig så kunne jeg begynt på jobb senere idag siden jeg har kontordag, men så sitter jo eldstemann på med meg og begynner på jobb 7:45 Jepp, idag er en sånn dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2009 #413 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Endret 6. oktober 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. oktober 2009 #414 Del Skrevet 6. oktober 2009 Huff Diddles, du må jo ikke bli syk igjen.... Sender masse god bedring-vibber til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #415 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg satser på jeg blir bedre av å ta livet mer med ro idag Ingen trening idag sa kiropraktoren - ikke for det at jeg hadde klart noe uansett; å sette nåler inn i muskelknuter var ikke akkurat behagelig Kjennes ut som en elefant har trampa på armen min, den er ufattelig mørbanka Utrolig nok holdt jeg på å si, de nålene var tynne som hårstrå!! Men så rota han godt inni der med de da, for å treffe knutene på flest mulig punkter *grøss* Gruer meg allerede til torsdag og ny omgang nåler.............. Formen ellers er sånn tålelig grei, alltid verst om morgenen og kvelden Idag blir det enkel middag, klarer ikke å kutte Kyllingvinger og grov ris får duge idag Skal sørge for "skikkeligere" mat imorgen Ikveld skal mannen ha besøk av en kompis, og når jeg har vært sosial nok me de litt, så jeg skal slange meg i den andre stua; lese bok og se på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 6. oktober 2009 Får bare se på det sånn som min herlige nevø ser på det: Tante, du er ikke like god å sitte på fanget til fordi du har ikke så store lår som mormor. Du må bare bli gammel nok, så blir du tykk nok til å være god å sitte på fanget til. søtingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 7. oktober 2009 3 timer søvn er litt for lite gitt prøver å våkne opp med en kopp kaffe etter frokosten min her, men kroppen hører ikke etter Vil sove mer sier den.......... Ute regner og blåser det som aldri før, og vi skal ut på tur i barnehagen Gjett hvem som skal pakke ullundertøy, lavvo og pannekakerøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #418 Del Skrevet 7. oktober 2009 3 timer????? Fordi formen er dårlig eller bare generell insomnia? Uansett helt enig i at det er altfor lite!! Du får litt i kveld! God tur i ruskeværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. oktober 2009 #419 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sender over en stor og håper sola begynner å komme frem hos dere sånn som den gjør hos oss nå utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #420 Del Skrevet 10. oktober 2009 3 timer????? Fordi formen er dårlig eller bare generell insomnia? Uansett helt enig i at det er altfor lite!! Du får litt i kveld! God tur i ruskeværet! Vi måtte selvfølgelig ta "en sånn" prat etter vi hadde lagt oss Avogtil altså :slåss: Mannfolk!! Spare spare på ting vi burde snakt om for dagesvis siden - si det nå som det er når jeg spør da, ikke klokka 1 om natta Jeg blir liksom litt grumpy når jeg er trøtt da Sove fra 03.30 til 06.30 var liksom ikke nok :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå