Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

:strix::hoppe::strix:

Hvilken fin dag :bolledeig:

Jekka: voksen? Hva snakker du om???????? :klø: Jeg er bare barnet enda :jepp:

*nekter å innse realitetene*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk tidligere fra jobb idag, bursdagspresang fra meg til meg :nigo: Tusen takk, det var veldig snilt!!

Egentlig burde jeg løpt rundt som ei piska rotte nå for å få huset på stell til invasjonen av familien :skravle: og hurra-meg-rundt kommer klokka halv 6, men kjenner jeg har et avslappa forhold til det hele :fnise: Det blir så inni granskauen (:tre:) rotete og skittent her etterpå allikevel, så da skal jeg heller bruke litt av kvelden på å få det på strekk igjen :Nikke: Vaskehjelp ønskes forresten :opplyser:

Enkel servering blir det; pizza i massevis :sikle: og kaffe, sjokolade og is til de som vil ha det (Meg! Meg! Meeeeg!!!)

Gleder meg til presanger jeg :nigo:

:ler: sikker på at jeg får!!! Jeg har jo vært snill...eller gjelder det bare til jul?! :klø:

Nei, litt må jeg vel gjøre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt verdens beste dag :rødme: Føler meg virkelig elsket!! Utrolig god følelse :)

Hele familyen samlet på en kveld, vi var 15 stykker :overrasket: ....Tilogmed søsteren min som egentlig har avskrevet meg kom :) Har fått masse gode klemmer gjennom dagen og fiiiine gaver:

• Penger (jippiiiij, kommer godt med i reisekassa :shoppe:)
  • Stort RÅÅÅSA verktøyskrin, med ALT utstyr i verdens mest fantastiske pastellrosa farge :dåne:
  • Stormlykt
  • Såpe
  • Bok; Under en ny måne (Twilight)
  • Masse sjokolade :fnise: Jeg tror vennene mine kjenner meg :sjenert:
  • Mugge og skål i en serie jeg elsker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå godt å høre diddles :klemmer: :klemmer:

Ser ut som du har venner og familie som kjenner deg godt ja! Så koselig det høres ut! Godt at du koste deg på dagen og fikk en herlig bursdag! Det fortjener du!!! Stooor :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå godt å høre diddles

Ser ut som du har venner og familie som kjenner deg godt ja! Så koselig det høres ut! Godt at du koste deg på dagen og fikk en herlig bursdag! Det fortjener du!!!

Takk *Buffy*

:fnise: Nå når jeg er så hekta på Twilight og vampyrer så kom jeg på hvorfor navnet ditt er så kjent, det gikk en vampyrserie på TvNorge tidligere som het akkurat det :jepp:

Idag skal jeg opp og kjøpe bok nr 3, jeg ble nemlig ferdig med Under en ny måne igår :ler: Her går det unna :hoho: Jeg må ha bok på flyet :Nikke:

BTW.................

:rope: JEG HAR FERIE!!!! og imorgen er det kjærestetur til Edinburgh på plakaten :strix: Det spøkte for turen vår en liten stund her, mannen min ble syk og ekstremt slakk og uttrykte igår "jeg vet ikke om jeg orker å reise hvis det fortsetter sånn" :hakeslepp: Gjett hvem som måtte gå til legen og ta en sjekk :ler: Han kom hjem med virus i lungene, inhalator, brusetabletter og hostesaft med rød trekant :overrasket: Men det resulterte i god tur til oss, og da er jeg fornøyd :hoppe: Sov hele natta gjorde han også :nigo: Gudd sjitt :jepp:

Nå skal vi gå en tur med vovvis før han skal på hundepensjonat, og "mamma og pappa" har fullstendig barnefri og hele huset for seg selv :lur::sjarmor::lur:

JEG GLEDER MEG SÅ JEG NESTEN BESVIMER :dåne: 4 deilige dager, bare vi to :strix:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :hoppe:

Sitter og spiser frokost nå, svigermor henter oss om 30 minutter og kjører oss til flyplassen :nigo: Jeg er seriøst så reisesyk at jeg har vondt i magen :ler: Akkurat som ungene på julaften :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet mitt kommer nettopp fra den serien ja, det er favorittserien min :Nikke: Har funnet ut at jeg er litt rar der for jeg kjenner ingen andre som liker den serien bortsett fra min bror :fnise:

Så godt det kunne ordnes med medisiner og stæsj for mannen din, får håpe han kommer seg raskt. Dere får ha en helt suuuperduper tur og kose dere maks! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet mitt kommer nettopp fra den serien ja, det er favorittserien min :Nikke: Har funnet ut at jeg er litt rar der for jeg kjenner ingen andre som liker den serien bortsett fra min bror :fnise:

:goodbye: Jeg slenger meg med her! Beste serien!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt det kunne ordnes med medisiner og stæsj for mannen din, får håpe han kommer seg raskt. Dere får ha en helt suuuperduper tur og kose dere maks! :klemmer:

What?? Det er jo beste serien!!! Ser du, nå er vi opptil flere som sier det samme :ler: Neferet er også enig med oss :nigo:

Og turen ble super du :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra herlige Edinburgh, full av gode minner og x antall kalorier etter altfor mange turer innom Starbucks :ler: Jeg grøsser med tanken på å veie meg, så det venter vi litt med....... :sjenert: Jeg har startet opp treningsdagbok for å få mer oversikt og system, så kan jeg skravle mer om andre ting inni her :nigo:

BTW så har jeg tatovert meg :overrasket: Det var en meget spontan avgjørelse, mer på linje med "hm, tatovering har jeg ikke..der er en sjappe - skal vi gå inn?! Hei, jeg vil tatovere meg jeg...." Vips hadde jeg valgt motiv, skrevet under på papirer og lå under nåla :hoho: Særdeles fornøyd med resultatet, skal se om jeg får lagt ut et bilde her..Ihvertfall så er det en keltisk trekant / #knute" bak i nakken, og den står for evighet så det er jo fint da :hjerte: Rareste er at jeg har alltid kvidd meg for å tatovere meg fordi jeg var overbevist om at det var dritavondt - noe det alldeles ikke var :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Kan tenke meg at dere har hatt en kjempefin tur :rødme:

Tøffingen da som turte å tatovere seg! :dåne: Gleder meg til å se den! :nigo:

Ha en kjempefin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite reisereferat er kanskje ikke å forakte?! 4 dager i Edinburgh er absolutt å anbefale, mindre enn det ville blitt for lite om en skal få med seg noe..

Tirsdag morgen var vi på plass i Edinburgh, og vi ble like positivt overrasket denne gang som sist vi var i Skottland - folk er utrolig imøtekommende og hjelpsomme!!! Så med litt hjelp fra snille edinburghere (inkludert busssjåføren)fant vi glatt frem til hotellet vårt. Rommet var ikke klart så vi fikk utdelt en stor paraply og veibeskrivelse til shoppinggata! Noen (les; jeg) hadde som vanlig alldeles ikke verken kledd eller skodd meg for endeløs trasking på brosteinsbelagte gater :roll: og fikk etter hvert så vondt i beina av høyhælte sko at vi var nødt til å kapitulere og komme oss tilbake til hotellet :fnise: Særdeles fornøyd med rommet, litt dårlig skapplass - men alt i alt anbefaler vi The Bonham på det sterkeste! Vi hadde full frokost med i prisen og kunne derfor nyte godt av både frokostbuffeten og den varme frokosten; vi hadde egg og bacon og kaffe lattè til frokost 3 dager på rad :ler:

Vi bodde i den "nye" delen av byen, 5 minutters trasking fra hovedgata Princes street - der butikker på rekke og rad ventet :shoppe: Old Town var litt lenger å gå, sånn 15-20 minutter ca, men det var en kjempekos del av byen, roligere og ikke så trafikkert og vanvittig masse fine bygninger! Der var det ikke så masse butikker, mer puber og souvenirsjapper..og opptil flere Starbucks-sjapper :sjarmor: Vi var selvfølgelig i slottet / borgen på toppen av byen og fikk tatt masse fine bilder av utsikten over byen.

Tirsdag, onsdag og torsdag gikk med til shopping og x antall kaffekopper :fnise: Onsdag og torsdag hadde vi kjempefint vær, sol og 15-16 grader :sol: tirsdag og fredag regnet det...men det gjorde egentlig ingenting, sånn bortsett fra at jeg alldeles ikke hadde tatt med meg rette klærne til det været :ler: Onsdag tatoverte jeg meg for første gang :hoppe: Ikke for det at jeg tror det kommer til å bli så mange flere, men det var ikke en avskrekkende opplevelse ihvertfall ;)

Torsdagskveld mannet vi oss opp og ble med på en sånn ghost-tour som de hadde under The Royal Mile :haar: Overtroisk som jeg er var jeg alldeles skremt fra vettet allerede før vi kom oss ned i disse grottene under jorda, der bl.a en voldelig poltergeist holdt til :dåne: Jeg hadde konstant ståpels på hele kroppen mens vi var der nede og hadde alle antenner på fullt fokus; "ble det litt kaldere plutselig?" "Sjj, var ikke det en lyd" osv..I den siste grotten delte de oss jentene og guttene, fordi denne poltergeisten ble rasende hvis menn og kvinner oppholdt seg sammen, og flere hadde blitt angrepet fordi han ville ha damene for seg selv..Når vi går inn i grotta er det stummende mørkt, guiden kan ikke ha lys på fordi kreftene i grotta gjør at batterier dør og lykta ikke ville virket etterpå..mørkredd som jeg er klamrer jeg meg fast i en av de andre jentene, og er helt på gråten! Plutselig sier hun ene til guiden "oh my god, I just saw a hand around your neck" hvorpå guiden ble litt sånn "please don`t say that, are you kidding me??" Da ante jeg at dette var avtalt spill, det ble liksom litt for innlysende i og med at guiden hadde tatt til sides de to eneste andre jentene for å prate med de rett før vi gikk inn i denne grotta, og de sto og småfniste og kikket bort på meg :kjefte: Jeg kjente jeg ble skuffa - jeg tror faktisk på overnaturlige krefter og syntes det var dårlig gjort å prøve å skape noe som faktisk ikke var der..Jaja, skummelt var det jo så lenge det varte ihvertfall! Der fikk vi igjen for at vi ikke ble med på en av de anbefalte tourene med Mercat Tours! Såpass gikk det ihvertfall innpå meg at det ble en natt med heller dårlig søvn, drømmene mine var fylt av torturoffer og kalde hender :haar:

Fredag tok vi oss tid til å gå på Nasjonalmuseet, ikke for det at vi er så kunstinteresserte - men det e rfaktisk ganske fascinerende å se disse bildene som du har sett kopier av in real og i hjelpe meg så store størrelser :dåne: Fredag la vi oss tidlig siden vi skulle opp før fuglene; lørdag morgen klokka 04:00 ringte vekkerklokka og klokka 05:00 satt denne tutta på flyplassen med smaleste øynene ever og en gigantisk koppe med kaffe foran meg :ler: Det var altfor tidlig å stå opp, men da fikk vi hele helga hjemme også før arbeidsdag imorgen..

Hadde vi hatt mer tid hadde vi garantert tatt oss en tur opp i høylandet for å se naturen, og de alldeles fantastiske kuene de har der, og dratt på et sånt whiskydestilleri - men tiden rakk ikke til alt, så vi tok for oss det viktigste; shopping :ler: Vi har lyst å dra tilbake, leige bil og kjøre litt rundt for å se. Folk er utrolig hyggelige og varme, det er absolutt et stort pluss med Skottland!!!!

En VELDIG fin tur, vi har kost oss masse - sånn vi alltid gjør når vi er ute og reiser! Jeg har verdens snilleste og beste mann som gir meg tur i bursdagspresang :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅååå, det hørtes virkelig ut som en helt herlig kjærstetur :hjerte:

...tror jammen Edinburgh akkurat havnet på lista over steder som skal besøkes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...