Diddles Skrevet 21. september 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Meny uke 39 og 40 Mandag 21.09 Pasta med soppsaus, skinke og vårløk Tirsdag 22.09 Svinewok med plommesaus Onsdag 23.09 Hamburger med potetskiver og løkringer Torsdag 24.09 Steinbitkarbonader med råkost Fredag 25.09 Jeg har bursdag så vi må lage noe goooooodt!!!!! Lørdag 26.09 Middagsdate: Lage vårruller sammen med min filipinske venninne Søndag 27.09 Rødvinsmarinerte koteletter med soppstuing, brokkoli og hasselbackpoteter Mandag 28.09 Satay kylling på spyd, grillet i ovn med grønnsaker Tirsdag 29.09 - fredag 02.10 Vi er i Edinburgh Lørdag 03.10: Tandoorimarinert kylling i pita Søndag 04.10: Baconsurret ostefylt kjøttpølse med grønnsaksris Endret 21. september 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 22. september 2009 #362 Del Skrevet 22. september 2009 Ikke så mye som skjer egentlig Men har det veldig fint selv om Onsdag tror jeg hadde passa fint, da er kjære borte også og jeg er hjemme med eldstemann (som sikkert ikke er hjemme ) Skal vi prøve onsdag?? Jeg gleder meg til onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. september 2009 #363 Del Skrevet 22. september 2009 Innom med en på go'jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2009 #364 Del Skrevet 22. september 2009 Her var det mange dager jeg kunne tenkt meg å vært middagsgjest hos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. september 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg gleder meg til onsdag! Jeg ogsåååå Får jeg se bilder av bolla eller?? Innom med en på go'jenta tilbake på minst-like-gode-jenta Her var det mange dager jeg kunne tenkt meg å vært middagsgjest hos dere! Bare å komme Jeg lager somregel nok til 2-3 personer ekstra Mengdeberegning er alldeles ikke min sterkeste side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. september 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 22. september 2009 *leter etter trenings-motivasjonen* Jeg skal på trening nå 18.30 og har ikke litt lyst engang :slåss: Når det faktisk frister mer med husarbeid, da er det ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 22. september 2009 #367 Del Skrevet 22. september 2009 hihi... tror ikke jeg skal komme med noen treningstips Bilder av bolla blir det nok dessverre ikke, men du får jo se denne bolla live! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. september 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 22. september 2009 hihi... tror ikke jeg skal komme med noen treningstips Bilder av bolla blir det nok dessverre ikke, men du får jo se denne bolla live! du da, du har lov å være litt myk i kantene nå Men HVA?!? Ingen bilder av bolla?????????? Hvorfor, var ikke du på UL idag da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 22. september 2009 #369 Del Skrevet 22. september 2009 du da, du har lov å være litt myk i kantene nå Men HVA?!? Ingen bilder av bolla?????????? Hvorfor, var ikke du på UL idag da :klø: Jeg er god og myk i kantene Ingen bilder nei. Var bare sånn dårlig UL-apparat på helsestasjonen så han sa vi var heldige som klarte å se noe i det hele tatt Det var bare for at jeg skulle slippe å betale 800,- hos spesialist at han gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. september 2009 Forfatter #370 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg er god og myk i kantene Ingen bilder nei. Var bare sånn dårlig UL-apparat på helsestasjonen så han sa vi var heldige som klarte å se noe i det hele tatt Det var bare for at jeg skulle slippe å betale 800,- hos spesialist at han gjorde det Åh... Men da får vi glede oss til bilde om noen uker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. september 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg overvant latskapen og gikk på spin 2 Jeg er så våt av svette at den lyseblå toppen min er blitt mørkeblå Ser ut som jeg kommer rett utav vaskemaskinen - herlig Nå - en duuusj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 22. september 2009 #372 Del Skrevet 22. september 2009 Åh... Men da får vi glede oss til bilde om noen uker da Ja, det gjør vi! Jeg overvant latskapen og gikk på spin 2 Jeg er så våt av svette at den lyseblå toppen min er blitt mørkeblå Ser ut som jeg kommer rett utav vaskemaskinen - herlig Nå - en duuusj!!! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. september 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ny dag nye muligheter 2 dager igjen til bursdag og 6 dager til bare-vi-to-tur til Edinburgh Må jo bare synes at onsdagen er en bra dag da Kjære er i Stavanger til imorgen (:slåss:) og jeg er nesten hjemme alene - 17 åringen sitter med nesen nedi matteboka At han ikke blir lei :dåne: Har nettopp vært på Ark og kjøpt jeg-kjeder-meg-på-flyet-gave til mannen min; ei bok på 1000 (!!!!!!!) sider; Shantaram Han har ønsket seg den så lenge nå, men vi har ikke fått tak i den på norsk - så, idag, lå den der foran meg på bokhandelen, og *vips* så var den kjøpt, betalt og pakket inn Skal få den når flyet letter på tirsdag, så kan jeg med god samvittighet lese min bok på flyet Nå har jeg 5 minutter KG-tid før jeg skal trene PT -styrke, og idag må vi være ûbereffektive, for jeg har nemlig en date med Faerytale og da nytter det ikke å bli altfor sein - hører rykter om at hun legger seg tidlig nemlig Imorgen skal jeg til sjekk hos kiropraktor Gruer meg intenst Tvangs-time sammen med PT, han betaler Da må jeg liksom nesten gå også Vi SKAL finne ut hva som feiler skuldra mi sier han og det er jo fint og bra det, men jeg er livende redd for kiropraktorer - sist ble jeg sykemeldt!!! Men nå må jeg stikke, vekter venter Tataaa! Endret 23. september 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 23. september 2009 #374 Del Skrevet 23. september 2009 ryktene er sanne! Kos deg på trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. september 2009 Forfatter #375 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg haaater utfall :slåss: også med 10 kg vekter i hendene i tillegg da, herregud jeg er sliten :dåne: Idag har vi kjørt doble sett, altså ingen pause imellom øvelsene Jeg må si jeg liker bedre når vi kan masse og bruke lenger tid på øvelsene Men jeg kjenner jo at dette var myyye hardere da, og sikkert mer virkningsfullt PT sier jeg skal slutte å trene som ei jente nå og bli grisesterk Dagens pers: 120 kg i knebøyapparat Nå må bare tenåringen vår bli ferdig på badet :slåss: sånn at jeg kan gå på besøk til Faerytale-søtingen Endret 23. september 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. september 2009 #376 Del Skrevet 23. september 2009 Shantaram er stas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. september 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 24. september 2009 Neferet: Ja jeg håper det Han har ihvertfal hatt lyst å lese den boka "alltid" som han sier Idag har jeg vært hos kiropraktor..det var helt forjævlig fælt, men han var kjempepositiv - og det er jo fint da Han sa at jeg kan bli 100 % frisk i skuldera mi, men det trengs endel tøying og akupunktur, for skuldera mi er skeiv pga arrvev etter uttallige senebetennelser oppå hverandre pluss en haug muskelknuter Så da er det på an igjen med behandling, men denne gangen for å bli frisk Nå verker det ganske mye etter han har jobbet for å sette diagnosen, men hvis jeg kan bli helt-helt bra, ja da skal jeg jammen grine noen tårer til for å komme dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. september 2009 #378 Del Skrevet 25. september 2009 Håper dagen din blir perfekt!!!! Så bra at kiropraktoren mener du kan bli bra i skulderen din da! Det er alltid verst den dagen de skal sette diagnose Hadde vondt i en uke jeg da... men fikk jo fin tape for å holde den på plass da (det er veldig godt det ) Ha en fin helg - og ikke minst dag i dag! Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. september 2009 #379 Del Skrevet 25. september 2009 Gratulerer med dagen! Begynner å bli voksen nå Diddles Håper du får en super dag og kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2009 #380 Del Skrevet 25. september 2009 Gratulerer med dagen! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå