Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Meny uke 39 og 40

Mandag 21.09

Pasta med soppsaus, skinke og vårløk :sikle:

Tirsdag 22.09

Svinewok med plommesaus

Onsdag 23.09

Hamburger med potetskiver og løkringer

Torsdag 24.09

Steinbitkarbonader med råkost

Fredag 25.09

Jeg har bursdag :flagg: så vi må lage noe goooooodt!!!!!

Lørdag 26.09

Middagsdate: Lage vårruller sammen med min filipinske venninne :hoppe:

Søndag 27.09

Rødvinsmarinerte koteletter med soppstuing, brokkoli og hasselbackpoteter

Mandag 28.09

Satay kylling på spyd, grillet i ovn med grønnsaker

Tirsdag 29.09 - fredag 02.10

Vi er i Edinburgh :strix:

Lørdag 03.10:

Tandoorimarinert kylling i pita

Søndag 04.10:

Baconsurret ostefylt kjøttpølse med grønnsaksris

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faerytale
Ikke så mye som skjer egentlig :sjenert: Men har det veldig fint selv om :nigo:

Onsdag tror jeg hadde passa fint, da er kjære borte også og jeg er hjemme med eldstemann (som sikkert ikke er hjemme :fnise:) Skal vi prøve onsdag??

:kose:

Jeg gleder meg til onsdag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til onsdag! :strix:

Jeg ogsåååå :hoppe: Får jeg se bilder av bolla eller??

Innom med en :klemmer: på go'jenta

:klemmer: tilbake på minst-like-gode-jenta ;)

Her var det mange dager jeg kunne tenkt meg å vært middagsgjest hos dere! :spise:

Bare å komme :ler: Jeg lager somregel nok til 2-3 personer ekstra :sjenert: Mengdeberegning er alldeles ikke min sterkeste side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*leter etter trenings-motivasjonen* :bond:

Jeg skal på trening nå 18.30 og har ikke litt lyst engang :slåss: Når det faktisk frister mer med husarbeid, da er det ille :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi... tror ikke jeg skal komme med noen treningstips :ler:

Bilder av bolla blir det nok dessverre ikke, men du får jo se denne bolla live! :hoho:

:klemmer:

:skratte: du da, du har lov å være litt myk i kantene nå ;)

Men HVA?!? Ingen bilder av bolla?????????? Hvorfor, var ikke du på UL idag da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
:skratte: du da, du har lov å være litt myk i kantene nå ;)

Men HVA?!? Ingen bilder av bolla?????????? Hvorfor, var ikke du på UL idag da :klø:

Jeg er god og myk i kantene :ler:

Ingen bilder nei. Var bare sånn dårlig UL-apparat på helsestasjonen så han sa vi var heldige som klarte å se noe i det hele tatt ;) Det var bare for at jeg skulle slippe å betale 800,- hos spesialist at han gjorde det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god og myk i kantene :ler:

Ingen bilder nei. Var bare sånn dårlig UL-apparat på helsestasjonen så han sa vi var heldige som klarte å se noe i det hele tatt ;) Det var bare for at jeg skulle slippe å betale 800,- hos spesialist at han gjorde det :)

Åh... :sukk: Men da får vi glede oss til bilde om noen uker da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overvant latskapen og gikk på spin 2 :hoppe: Jeg er så våt av svette at den lyseblå toppen min er blitt mørkeblå :fnise: Ser ut som jeg kommer rett utav vaskemaskinen - herlig :nigo: Nå - en duuusj!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Åh... :sukk: Men da får vi glede oss til bilde om noen uker da :nigo:

Ja, det gjør vi! :strix:

Jeg overvant latskapen og gikk på spin 2 :hoppe: Jeg er så våt av svette at den lyseblå toppen min er blitt mørkeblå :fnise: Ser ut som jeg kommer rett utav vaskemaskinen - herlig :nigo: Nå - en duuusj!!!

Flinka! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter :nigo: 2 dager igjen til bursdag og 6 dager til bare-vi-to-tur til Edinburgh :strix: Må jo bare synes at onsdagen er en bra dag da :ler:

Kjære er i Stavanger til imorgen (:slåss:) og jeg er nesten hjemme alene - 17 åringen sitter med nesen nedi matteboka :fnise: At han ikke blir lei :dåne:

Har nettopp vært på Ark og kjøpt jeg-kjeder-meg-på-flyet-gave til mannen min; ei bok på 1000 (!!!!!!!) sider; Shantaram :) Han har ønsket seg den så lenge nå, men vi har ikke fått tak i den på norsk - så, idag, lå den der foran meg på bokhandelen, og *vips* så var den kjøpt, betalt og pakket inn :hoppe: Skal få den når flyet letter på tirsdag, så kan jeg med god samvittighet lese min bok på flyet :ler:

Nå har jeg 5 minutter KG-tid før jeg skal trene PT -styrke, og idag må vi være ûbereffektive, for jeg har nemlig en date med Faerytale og da nytter det ikke å bli altfor sein - hører rykter om at hun legger seg tidlig nemlig :fnise:

Imorgen skal jeg til sjekk hos kiropraktor :haar: Gruer meg intenst :bond: Tvangs-time sammen med PT, han betaler :roll: Da må jeg liksom nesten gå også :sjenert: Vi SKAL finne ut hva som feiler skuldra mi sier han og det er jo fint og bra det, men jeg er livende redd for kiropraktorer - sist ble jeg sykemeldt!!! Men nå må jeg stikke, vekter venter :trene:

Tataaa!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg haaater utfall :slåss: også med 10 kg vekter i hendene i tillegg da, herregud jeg er sliten :dåne: Idag har vi kjørt doble sett, altså ingen pause imellom øvelsene :roll: Jeg må si jeg liker bedre når vi kan :skravle: masse og bruke lenger tid på øvelsene :fnise: Men jeg kjenner jo at dette var myyye hardere da, og sikkert mer virkningsfullt :jepp: PT sier jeg skal slutte å trene som ei jente nå og bli grisesterk :hoho:

Dagens pers: 120 kg i knebøyapparat :nigo:

Nå må bare tenåringen vår bli ferdig på badet :slåss: sånn at jeg kan gå på besøk til Faerytale-søtingen :hoppe:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neferet: Ja jeg håper det :sjenert: Han har ihvertfal hatt lyst å lese den boka "alltid" som han sier :fnise:

Idag har jeg vært hos kiropraktor..det var helt forjævlig fælt, men han var kjempepositiv - og det er jo fint da :) Han sa at jeg kan bli 100 % frisk i skuldera mi, men det trengs endel tøying og akupunktur, for skuldera mi er skeiv pga arrvev etter uttallige senebetennelser oppå hverandre pluss en haug muskelknuter :sukk: Så da er det på an igjen med behandling, men denne gangen for å bli frisk :hoppe: Nå verker det ganske mye etter han har jobbet for å sette diagnosen, men hvis jeg kan bli helt-helt bra, ja da skal jeg jammen grine noen tårer til for å komme dit :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

:bursdag: Håper dagen din blir perfekt!!!! :klemmer:

Så bra at kiropraktoren mener du kan bli bra i skulderen din da! :tommelopp: Det er alltid verst den dagen de skal sette diagnose :redd: Hadde vondt i en uke jeg da... men fikk jo fin tape for å holde den på plass da :nigo: (det er veldig godt det :) )

Ha en fin helg - og ikke minst dag i dag!

Glad i deg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...