Diddles Skrevet 31. august 2009 Forfatter #301 Skrevet 31. august 2009 Huffda! Håper du blir snart frisk! Trenger du stell så bare ring så skal jeg komme og stelle deg! Du er nå søt du da Men dette her vil jeg ihvertfall ikke smitte deg med som går rundt med en spire i magen!! Nei, jeg får pleie meg selv Spiste litt nudler her, så magen protesterer iherdig, det gjør drittvondt - men jeg har klart å holdt på maten i hele 10 minutter, så det er lov å håpe... Huff, magevondter er noe av det verste å få syns jeg... Jeg pleier alltid å kjøpe meg ritz-kjeks og drikke en hel haug av blåbærsaft! Tror egentlig det er blåbærsaften som gjør susen... jeg syns den smaker helt grusomt fordi jeg liker ikke blåbær, men drakk den for harde livet sist jeg hadde magevondt og da sluttet det med en gang Ja blåbær ja..det var det Æsj, som sagt så spiste jeg nudler - en heller dårlig idè virker det som, nå er det vondt vondt vondt Men det er det jo om jeg drikker vann også så Lurer på hvaslags dritt jeg har raska med meg, og fra hvor - jeg har jo vært frisk hele helga :klø: Dette passer ikke :slåss: Jeg blir ikke ferdig med det jeg skal, og imorgen ettermiddag skal jeg reise........hur ska detta gå?!
*Aprin* Skrevet 31. august 2009 #302 Skrevet 31. august 2009 Gidder du å komme hit å smitte meg? Er tett i nese og hodet, og ganske slakk. Men trenger noe med litt mer schwung over for å bli hjemme fra jobb i morgen.. (helst noe som holder meg hjemme resten av uka) God Bedring!
Gjest faerytale Skrevet 31. august 2009 #303 Skrevet 31. august 2009 Gidder du å komme hit å smitte meg? Er tett i nese og hodet, og ganske slakk. Men trenger noe med litt mer schwung over for å bli hjemme fra jobb i morgen.. (helst noe som holder meg hjemme resten av uka) God Bedring! Altså, jeg fikk en ukes sykemelding på det der sist uke *Aprin* Men du får gå på besøk til Diddles så du får noe med mer schwung
Diddles Skrevet 31. august 2009 Forfatter #304 Skrevet 31. august 2009 Gidder du å komme hit å smitte meg? Er tett i nese og hodet, og ganske slakk. Men trenger noe med litt mer schwung over for å bli hjemme fra jobb i morgen.. (helst noe som holder meg hjemme resten av uka) God Bedring! Altså, jeg fikk en ukes sykemelding på det der sist uke *Aprin* Men du får gå på besøk til Diddles så du får noe med mer schwung ingen av dere vil ha denne, bokstavelig talt, dritten her Fader, jeg hadde glatt bytta det mot tett nese....men fine med det er at jeg har ikke spist og kom derfor glatt oppi Diesel-buksa mi som har vært aaaltfor trang i over 1/2 år nå Det var bare det som skulle til, intens trening i 3 mnd og en dag med magetrøbbel
Diddles Skrevet 1. september 2009 Forfatter #305 Skrevet 1. september 2009 Tirsdagsmorgen, har sovet godt og magen spiller på lag med meg kjennes det ut som Jeg prøver meg forsiktig på jobb, lurer på om jeg bare skal holde meg på kontor idag....har jo litt å gjøre der også før jeg reiser, og basen har vikar så Jeg får høre med de Ute regner det som aldri før, litt spent på hvordan det er der vi skal ha kurs, igår regna det lett, det er ikke før på torsdag vi skal ha matlaging ute så *krysse krysse* Nå er det tannpuss og på med regntøy JOBB!
Doratheexplorer Skrevet 1. september 2009 #306 Skrevet 1. september 2009 Hvordan går det med superkvinnen da?? Du er nok på bedringens vei skal du se! Hvor skal du reise nå da?? Synes du farter allthetime Regn?? Hvor?? Ikke her i allefall Her skinner sola Ha en fortsatt fin tirsdag
Diddles Skrevet 1. september 2009 Forfatter #307 Skrevet 1. september 2009 Hvordan går det med superkvinnen da?? Du er nok på bedringens vei skal du se! Hvor skal du reise nå da?? Synes du farter allthetime Regn?? Hvor?? Ikke her i allefall Her skinner sola Ha en fortsatt fin tirsdag Superkvinnen du liksom Ikke mye supert her....Joda, formen er stigende tror jeg, ihvertfall hvis jeg ikke gjør for mye utav meg selv (noe som for meg er ganske umulig ) Jeg skal til fjells, vi har kurssenter på Haukeli, så der skal jeg og holde kurs for ansatte i andre barnehager (men samme firma om du skjønner..) Jeg er alldeles ikke klar, føler ikke jeg har fått forberedt meg nok, men nå er det ikke mer tid Jeg skal levere vovvis på hundepensjonat og så hjem å pakke..Så er det on my way til fjells, kjære er der oppe allerede så vi skal gå gjennom planen for morgendagen og finpusse litt Her regner det trollkjerringer + kattunger + bøtter og spann, så hvis du føler du tørker ut så ta deg en tur hit Ønsk meg lykke til da!! Sjalabais
Gjest faerytale Skrevet 1. september 2009 #308 Skrevet 1. september 2009 Vil bare legge til at nå er det her også
Gjest Miso Skrevet 1. september 2009 #310 Skrevet 1. september 2009 Kooos deg masse på tur gleder meg til å høre om turen når du kommer hjem
Doratheexplorer Skrevet 1. september 2009 #311 Skrevet 1. september 2009 Lykke til!! Kos deg, det fortjener du
*Lollipop* Skrevet 1. september 2009 #312 Skrevet 1. september 2009 Du får ha en riktig fin tur diddles! Lykke til! Kos deg litt også innimellom
Diddles Skrevet 4. september 2009 Forfatter #313 Skrevet 4. september 2009 I`m BACK!! Etter et særdeles vellykket kurs, vi fikk toppscore på evalueringen idag Har hatt det kjempefint og veldig gøy, masse kjekke folk og god mat har fått slappa av litt innimellom, men det er veldig mye sosialt når vi er der oppe, så det nytter ikke snike seg for mye bort Herlig å komme hjem igjen da, hjem kjære hjem Vovvis er også på plass ved føttene mine igjen Fotvarmer Trøtt og sliten han også etter 3 dager på hundepensjonat, har vel ikke gjort noe annet enn å herje rundt tenker jeg Nå skal jeg krølle meg opp i armkroken til mannen min () og se Mord & Mysterier, spise is og Life is good September er forresten en fantastisk kjekk måned, hør bare her; Idag er det9 dager til bryllupsdag21 dager til bursdag25 dager til kjærestetur til Edinburgh :dåne: :dåne: :dåne:
Diddles Skrevet 5. september 2009 Forfatter #314 Skrevet 5. september 2009 Jeg har fråtset i god mat på kurs, er der i syklusen min at kroppen er full av vann og likevel har jeg gått ned 1/2 kg på en uke :hoppe:
Diddles Skrevet 5. september 2009 Forfatter #315 Skrevet 5. september 2009 (endret) Idag er den store -dagen!! Kjære er ute og klipper plenen, jeg skal: Brette klær Vaske klær Støvsuge Tørke støv Vaske golver Bytte på hamsteren Endret 5. september 2009 av Diddles
Frigg Skrevet 5. september 2009 #316 Skrevet 5. september 2009 Skal du bytte på hamsteren Bruker den bleie
Frigg Skrevet 5. september 2009 #317 Skrevet 5. september 2009 God helg og grattid med toppkarakter på kurset
Diddles Skrevet 5. september 2009 Forfatter #318 Skrevet 5. september 2009 Skal du bytte på hamsteren Bruker den bleie nei..........
Diddles Skrevet 6. september 2009 Forfatter #319 Skrevet 6. september 2009 Så godt å være på fest, bli sjekka opp av opptil flere menn og kjenne at vet du; den eneste mannen jeg vil ha er han jeg har giftet meg med :rødme: Jeg er endelig et lysende eksempel på bad girl gone good Før jeg ble sammen med min kjære benyttet jeg hver en sjanse til å flørte og "nyte godene" av å være alene på fest, og for all del, jeg hadde the time of my life men ikveld har jeg fått bekreftet det nok en gang, både overfor meg selv og andre; JEG ELSKER MANNEN MIN og trives mye bedre med dette livet enn sånn som jeg hadde det før....Vil ikke bytte det bort mot noe!!!!!!!!!!!!! Og nå skal jeg krype godt inntil snillasen min som kom og henta småberusa meg på fest, snuse inn gode lukta av han og sovne med tanken på at jeg vet at jeg elsker på ordentlig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå