Diddles Skrevet 25. august 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 25. august 2009 man må da beskytte seg som best man kan!!! Her skal ingen feste på hodet mitt Mannen min sier jeg er noe for meg selv Jeg er helt sikker på at det er kun i positiv forstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 25. august 2009 #262 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg forstår deg så godt! Edderkopper er kanskje nyttedyr, men jeg har ingen nytte av de eklingene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. august 2009 #263 Del Skrevet 27. august 2009 jeg er livredd edderkopper jeg!!!! har våknet med en GIGANTISK en på låret for noen år siden, før vi flyttet hit vi bor nå..kjære måtte stå opp kl 3 på natta, tømmet så å si hele soverommet for at jeg skulle tørre å legge meg igjen.. han fikk drept djevelen da!! helt enig med deg diddles; død over edderkoppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. august 2009 #264 Del Skrevet 27. august 2009 :klø: Trenger vi egentlig edderkopper???? ..ikke noe fan av de jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. august 2009 #265 Del Skrevet 27. august 2009 :klø: Trenger vi egentlig edderkopper???? ..ikke noe fan av de jeg heller... kan ikke tenke meg at det er noe nødvendig å ha dem nei..!! bare å kvitte seg med dem etter min mening.. :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. august 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 27. august 2009 godt dere støtter meg i kampen mot de 8-beinte Jepp, det inkluderer også blekkspruter som egentlig bare er edderkopper i kjempeformat Jeg er innom en kjapp tur bare før jeg skal på trening, hadde styrke med PT igår og var egentlig klar for sofa og slaraffenliv men dengang ei Ei god venninne er instruktør der jeg trener og skal ha ny time idag; FUNK og jeg lovte jo selvsagt at jeg skulle bli med fra første time - lite visste jeg da at det kom til å være dagen etter at jeg har blitt pressa max av PT Jaja, bare å hoppe i det - bokstavelig talt Gleder meg!!! Er jo stort sett det livet består av for tida, jobb og trening Ikke for at jeg blir tynn da men PT sier jeg skal være fornøyd likevel, for jeg løfter mer og mer for hver gang Igår løftet jeg 60 kg i strak mark og 110 kg i et sånt "apparat", 20 kg mer enn sist onsdag og ufatteligi tungt - så tungt at jeg har store blodutredelser på skuldrene Jadda, man skal lide for skjønnheten Jeg er så ufattelig trøtt for tida også, helt tom liksom :klø: Bare såvidt jeg orker å karre meg utav senga om morgenen, og kveldene er bare en kamp for å holde seg våken Nattdyr liksom, hvor ble den egenskapen av?! Grøss så kjedelig det er å være så trøtt :dåne: Blir bedre til helga når jeg kan sove litt lenger enn til halv 7 om morgenen Da tenker jeg nattdyret våkner igjen Nei, off I go - må bytte litt klær før jeg går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. august 2009 #267 Del Skrevet 28. august 2009 Med tanke på mengde trening for tida så er det vel ikke så rart hvis kroppen er sliten og trøtt tenker jeg! Jeg blir også sånn med mye trening, på grensa til det gretne om kvelden rett og slett! Hvordan var det på funk i går? Ha en fin fredag og helg Diddles!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 28. august 2009 #268 Del Skrevet 28. august 2009 Skjønner godt at du er sliten. Jeg blir helt dausliten bare av å lese om all den treninga di Har skjønt at PT er tingen. Skulle fått meg en jeg også, men er jo så dyyyrt Også tenker jeg litt, klarer jeg holde ut alle treningene med en PT?? Det er jo knallhardt, i allefall ditt opplegg. Håper nattdyret våkner i helga Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. august 2009 Forfatter #269 Del Skrevet 28. august 2009 Med tanke på mengde trening for tida så er det vel ikke så rart hvis kroppen er sliten og trøtt tenker jeg! Jeg blir også sånn med mye trening, på grensa til det gretne om kvelden rett og slett! Hvordan var det på funk i går? Ha en fin fredag og helg Diddles!! Nei det er vel sant, men jeg må jo trene såpass hvis jeg i det hele tatt skal ta av - det skjer jo INGENTING på den fronten Jeg er ikke gretten bare sovetroll Idet jeg rigger meg til i armkroken til kjære begynner kroppen min med "soverykninger" og så går det 5 nanosekund før jeg er laaangt inni drømmeland Håpløst Funk var fantastisk gøy, drittvanskelig og umulig å få til :dåne: All den kryssinga av bein og armbruk gjorde at jeg så ut som en flodhest på ballett Til sammenligning så venninna mi, som var instruktør, ut som en gaselle :dåne: Hun er så fantastisk flott, og når hun trener så s-t-r-å-l-e-r hun :rødme: Fine flinke jenta mi Jeg er herved fast inventar på funk hver tirsdag klokka halv 7 Dette skal jeg lære meg!!!!!!! Goood helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. august 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 28. august 2009 Skjønner godt at du er sliten. Jeg blir helt dausliten bare av å lese om all den treninga di Har skjønt at PT er tingen. Skulle fått meg en jeg også, men er jo så dyyyrt Også tenker jeg litt, klarer jeg holde ut alle treningene med en PT?? Det er jo knallhardt, i allefall ditt opplegg. Håper nattdyret våkner i helga Kos deg! rart hvor mye en kan trene når en bare er komt igang, jeg kunne trent hver dag om jeg hadde hatt bare meg selv...det gjorde jeg før, noen ganger 2 ganger om dagen også Neida, jeg blir ikke lett avhengig PT er virkelig tingen, og en trenger ikke bruke så mye tid og penger på det som jeg gjør, for all del - 2 PT timer i uke er ganske mye! Mange kjøper 10 timer for å "komme igang" lærer hvordan de skal gjøre øvelsene og få driven i treninga, så klarer de seg selv, har gjerne en PT time imnd der de setter pers. på øvelsene og måler / veier for å se fremgangen Så det er hva en gjør det til selv..Og jeg er ikke akkurat kjent for å gjøre noenting bare litt Jeg er en voldsom person, i en, forholdsvis, liten kropp Nattdyret var oppe 05.30 idag etter å ha vært i seng før 23.00 igår Ny personlig rekord i dette huset, jeg sov innen 23.30 :dåne: Det skjer ca en gang i året Vi kan gjerne legge oss tidlig, men ikke for å sove.................da prater vi, spiller yatzy og sånne ting God helg kjære du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. august 2009 #271 Del Skrevet 28. august 2009 Yatzy du liksom GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 28. august 2009 #272 Del Skrevet 28. august 2009 Tenkte jeg også - yatzy du liksom God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. august 2009 Forfatter #273 Del Skrevet 28. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. august 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg har fått verdens fineste smykke av kjæresten min Jeg elsker Bjørg design smykkene, og har sugla lenge på de men aldri følt jeg kan gå og kjøpe et smykke til en tusenlapp sånn helt uten grunn Men idag fikk jeg altså ett Det er brun skinnlenke med et hjerte det står "I carry your heart" :rødme: Snille mannen, han er så god han kan når jeg er lei meg.... I tillegg til sko skal jeg satse stort på en samling smykker ser jeg Jeg har :dåne: meg gjennom hjemmesida og kataloger, ta en titt vel: Hjemmeside Bjørg Design Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. august 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 28. august 2009 Nå skal jeg ta meg en lang god dusj, peele hele meg og ta på meg den nye myke løse toppen jeg kjøpte på Bik Bok idag, krype opp i sofaen og krølle meg inn i armkroken :dåne: toppen på lykke!!! Vi skal se "Menn som hater kvinner" og spise usannsynlige mengder med snop, kose oss og nyte det faktum at vi har huset for oss selv for første gang på flere uker :rødme: I my husband!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. august 2009 #276 Del Skrevet 28. august 2009 Nåååh så snill en mann du har fått deg Tenk at dere har snart vært gift i ett år!! Ikke lenge igjen nå! Vi så filmen på kino og syns den var kjempebra! Ganske ekkelt til tider syns jeg men... en bra film, uansett om detaljene er ekle eller ei Høres ut som en skikkelig goooood kveld, nyt den så godt dere klarer! Med yatzi og hele pakka Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. august 2009 #277 Del Skrevet 28. august 2009 Har sett Fritt Vilt nettopp vi, og her var det ikke noe armkrok. Kjære har en tendens til å skremme meg med vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. august 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 28. august 2009 Nåååh så snill en mann du har fått deg Tenk at dere har snart vært gift i ett år!! Ikke lenge igjen nå! Vi så filmen på kino og syns den var kjempebra! Ganske ekkelt til tider syns jeg men... en bra film, uansett om detaljene er ekle eller ei Høres ut som en skikkelig goooood kveld, nyt den så godt dere klarer! Med yatzi og hele pakka Stooor Ja han er snill Virkelig! "Jeg trenger å se jenta mi smile, hvis det smykket kan få deg til å smile så kan du få det..." :rødme: Jeg har smilt masse og nå har vi..spilt et slag yatzy Like gøy hver gang Gleder meg masse til filmen, hadde også lyst å se den på kino - men så langt kom vi aldri Så var den til salgs på Obs til 99 kr og jeg tenkte what the heck, vi kjøper den istedet for å leige Kjekt å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. august 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 28. august 2009 Har sett Fritt Vilt nettopp vi, og her var det ikke noe armkrok. Kjære har en tendens til å skremme meg med vilje den der kommer jeg aldri til å tørre å se!!!!!!! Og stakkar kjære om han hadde skremt meg under en skummel film :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. august 2009 Forfatter #280 Del Skrevet 28. august 2009 Menn som hater kvinner var knallbra (selv om boka selvsagt er bedre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå