Mazilla Skrevet 18. februar 2011 #1641 Del Skrevet 18. februar 2011 Magebilde..? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #1642 Del Skrevet 19. februar 2011 Lønn gjorde godt Igår fikk jeg skvist inn litt shopping mellom seinvakt, middag, en hvil og quiz med jobben, og idag har jeg trålet byen etter mer klær med plass til magen Så nå er garderoben litt mer oppdatert - og kontoen deretter slunken Men kjære sier det er verdt det, for jeg er så fornøyd Herlig å føle seg velkledd selv om magen står rett ut Nå mangler jeg bare undertøy....og en bikini som dekker litt mer enn de jeg har hatt med meg tidligere Om 2 uker reiser vi til Tenerife - 1 uke med sol og varme, o`lykke! Jeg har visst gjort nok utav det mtp trasking og lite hvile, for jeg tror jeg har opplevd kynnere for første gang Ihvertfall så var det ganske stramt og vondt når vi gikk tur med vovvis nå, og det slapp taket nå når jeg satt meg ned Så da er jeg plassert i sofaen med streng beskjed av kjære om å bli der for kvelden...Han støvsuger og jeg ser på Skal ta oss en liten høneblund nå før god middag, film og godteri Her kommer magebilde forresten, uke 21 + 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2011 #1643 Del Skrevet 19. februar 2011 Oi, skal si! Så fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 19. februar 2011 #1644 Del Skrevet 19. februar 2011 Fine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. februar 2011 #1645 Del Skrevet 19. februar 2011 Fine magen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #1646 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg magen min!!! Noen har fest inni her...jeg tror vi vekkte henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #1647 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er tydelig at formen blir noget redusert etterhvert som dagene går De siste dagene har jeg gjort følgende observasjoner: Gå lang tur etter shoppingrunde = kynnere Vaske vinduer og tørke støv = kynnere Og jeg som er så dårlig på å ta hensyn til meg selv, hvordan skal dette gå?! Nå skal jeg tulle meg inn i pledd og sette meg ut i solveggen og nyte varmen fra solstrålene før vovvis skal få dagens tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. februar 2011 #1648 Del Skrevet 20. februar 2011 Det siste høres i alle fall ut som en glimrende ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #1649 Del Skrevet 20. februar 2011 Det var helt nydelig Pilte ned på sjokolade-kafeen her nede og kjøpte meg en stooor kopp varm sjokolade med krem, og varmet med i solveggen mens jeg drakk den - terapi for kropp og sinn Nå er det vovvis sin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 20. februar 2011 #1650 Del Skrevet 20. februar 2011 For en nyyydelig mage du har fått vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2011 #1651 Del Skrevet 21. februar 2011 Så fin mage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. februar 2011 #1652 Del Skrevet 21. februar 2011 Nydelig mage du har! Skjønner godt at frøkna trives godt inni der ja! Håper du får en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. februar 2011 #1653 Del Skrevet 21. februar 2011 Skikkelig fin mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1654 Del Skrevet 21. februar 2011 22 uker idag Takk for skryt jenter Alldeles nydelig vær her idag, storkoser meg med å jobbe ute når været blir som dette!! Litt vårfeeling er ikke til å unngå å få selv om gradestokken viser flerfoldige minusgrader Ikveld satser jeg stort på Pilates Håper bare kroppen min er enig etter seinvakt *kremt* Pilates er jo ikke så anstrengende akkurat, men jeg pleier være ganske pudding når jeg kommer hjem halv 6 Da er det middag og rett på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1655 Del Skrevet 21. februar 2011 Hva i huleste skal jeg ha med meg til Tenerife da? Jeg har jo ingenting som passer, samme hva jeg tar på meg ser jeg ut som jeg har prøvd å ikle meg et pølseskinn Å nei jeg må være naken..........noe så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2011 #1656 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvordan er temperaturen der når dere skal dit da? Kanskje du rett og slett må ut på ? Hvis du kjøper klær som er litt videre og sitter litt annerledes nå kan du kanskje bruke dem på sensommeren en stund etter fødsel også? På den måten er det ikke helt bortkasta penger.. Hvis ikke får du rett og slett gå naken, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. februar 2011 #1657 Del Skrevet 22. februar 2011 Du må nok investere litt i gravid-sommer-klær. Så har du litt å ha på deg like før og etter fødsel også. Å gå naken tror jeg ikke jeg vil anbefale - man tiltrekker seg så mye uønsket oppmerksomhet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2011 #1658 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Haha, med de vanlige bikiniene dine, er vel ikke naken så stor forandring...? (du må si fra hvis jeg skal slutte å mobbe på det feltet altså, er bare så gøy hvor forskjellige vi er!!) Endret 22. februar 2011 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1659 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvordan er temperaturen der når dere skal dit da? Kanskje du rett og slett må ut på? Hvis du kjøper klær som er litt videre og sitter litt annerledes nå kan du kanskje bruke dem på sensommeren en stund etter fødsel også? På den måten er det ikke helt bortkasta penger.. Hvis ikke får du rett og slett gå naken, ja. Det ligger på sånn 22 grader denne uka ser jeg, det er jo enda 2 uker til vi reiser...eller, 11 dager rettere sagt Så noe sommerklær må jeg ha, og noe litt varmere til kveldene! Jeg finner nok utav det, og jeg ser jo at om jeg legger godviljen til så kan jeg bruke noe av det jeg kjøpte i helga som sommerklær Greia er vel mest at jeg vil handle mer Bikini må jeg uansett ha...... Det som svir mest er vel alle de fine kjolene mine som satt som et skudd i sommer som var må fint ligge bakerst i skapet en god stund til Å gå naken tror jeg ikke jeg vil anbefale - man tiltrekker seg så mye uønsket oppmerksomhet da... Å?!? Du har visst ikke fått med deg ryktene om bikiniene mine du (Jeg er kjent for å ikke ha på meg mer enn jeg strengt tatt må for å ikke bli henvist til nudiststrand når jeg er i syden - her går vi for brown all over the place Men det funka dårlig med bollemage ) Jeg skal nok ha på meg litt mer enn vanlig denne gangen ja! Haha, med de vanlige bikiniene dine, er vel ikke naken så stor forandring...? (du må si fra hvis jeg skal slutte å mobbe på det feltet altså, er bare så gøy hvor forskjellige vi er!!) Nei det var det kjære mente også Er vel til nøds enig jeg også...når det kommer til stykket..Det var ihvertfall ikke det samme å ta de på med bollemage Men vi fikk oss en god latter da!! Og erting er bare gøy kjære deg, du skal nok få tilbake en vakker dag Nå har jeg vært hos jordmor! Alt er helt fint, hjertelyden var sterk og stabil, JM fant den med en gang Knøtti sparket for sikkerhetsskyld til apparatet hennes 4 ganger når hun prøvte å telle rytmen Rampejente!! Jeg ligger helt på streken i forhold til vekst på magen, og hun bekymret seg ikke for at jeg ikke la på meg noe særlig siden knøtti virker som hun har det som plommen i egget Det eneste er at jeg må lære meg å ta tempoet ned et par hakk når jeg er på jobb, hun var ikke videre begeistret for kynnere allerede Så beskjeden var; ro deg ned eller bli sykemeldt Da får vi prøve å roe ned da...det er jo jeg så god på Idag blir jeg forresten tante, søs er igangsatt idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. februar 2011 #1660 Del Skrevet 22. februar 2011 Gratulerer som tante! (i løpet av dagen)Håper søsteren din får en grei fødsel. Så bra det gikk bra hos jordmor. Og du må høre på henne når det gjelder å ta livet litt mer med ro! Sykmelding tviler jeg på du kommer til å klare å holde ut med i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå