Gjest pysepusen Skrevet 4. februar 2011 #1581 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Så fin mage du har! Vil gjerne se den LIVE snart! EDIT: TEITE nye smilykoder Endret 4. februar 2011 av pysepusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2011 #1582 Del Skrevet 4. februar 2011 :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 4. februar 2011 #1583 Del Skrevet 4. februar 2011 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2011 #1584 Del Skrevet 5. februar 2011 Nyyydelige magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1585 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Takk søteste Jeg er litt stolt av magen min, nå trenger den bare litt brunfarge Er så kinkig å ta solarium uten å ligge på rygg og mage Legger jeg meg på ryggen får jeg vondt i hodet, og legger jeg meg på magen føles det som jeg ligger på noen...det gjør jeg jo, så det er gjerne ikke så rart Men før solarium; spinning og så styrke med PT ...mistenker at jeg er temmelig sliten etterpå Senere skal jeg bort til søs og stupe ned i arveklær-sekkene på jakt etter små skatter Off I go Endret 5. februar 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1586 Del Skrevet 6. februar 2011 Den lille sprellusen vår danser som bare det i magen min når kjære spiller høy musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1587 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. februar 2011 #1588 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) HALVVEIS Endret 7. februar 2011 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. februar 2011 #1589 Del Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer med halvveis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 7. februar 2011 #1590 Del Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer med halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1591 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) ...og halvveis skal feires med solarium og pilates senere Det blir pilates hver mandag nå fremover, for jeg må sette meg inn i dette med pusting...kan ikke si det er den sterkeste siden min Jeg er bedre på å holde pusten når jeg anstrenger meg enn å bruke den som et verktøy MEN; jeg er blitt bedre enn jeg var - PT sier han merker forskjell på pustinga mi når jeg trener nå Nå skal jeg nyte pausen min, Farris Bris og et eple Til nå har jeg bare lagt på meg 2,5 kg Jeg som var sikker på jeg kom til å være flodhest fra starten av Litt sånn hetta for å legge på meg mer enn jeg må... Jeg vet jo at noen kilo må til, men målet mitt er å klare meg innenfor det som er nødvendig De to andre kjære har barn med er sånne tynne fliser som en ikke kunne se at hadde født noen uker etterpå Jeg er jo i utgangspunktet litt heftigere bygd enn de, så jeg kan ikke sammenligne meg med de :gjeiper: men det er jo ikke nødvendig å legge på seg mer enn jeg må, og tror jeg skal klare det - så lenge jeg klarer å styre unna den verste sjokoladehungeren i ukedagene vel og merke....Derfor; eple i pausen og smoothie på vei hjem - da blir det ingen stopp på bensinstasjonen Endret 7. februar 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2011 #1592 Del Skrevet 7. februar 2011 for halvveis og bevisstheten rundt kostholdet! Skulle ønske jeg hadde din viljestyrke både med tanke på trening og mat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1593 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi diskuterer litt mulighetene til at jeg kan jobbe redusert de første årene etter permisjonen min er over Tenk at JEG er inne på tanken om det da, som har vært livredd for å være borte fra jobb, redd for å gå glipp av noe viktig vettu Men nå er jeg mer redd for å gå glipp av noe i knøtti sitt liv, så tanken per idag er ihvertfall ett år ekstra permisjon der jeg jobber max 60 %..det utgjør en god del sånn rent økonomisk, men så trenger jo knøtti da bare 60 % bhgplass også, så det hjelper jo på I tillegg skal kjære fordele permisjonen sin utover, siden han ikke kan være borte i 10 uker i strekk..så da blir det 1 dag i uka fri på han over en ganske lang periode! Strengt tatt trenger vi bare 50 % plass til knøtti da,ihvertfall de første 6 mnd Klart vi må finregne på det, og jeg må snakke med sjefen min når permisjonen min nærmer seg, men vi er ganske så enige om at vi er villige til å senke standarden vår for å få mer tid hjemme med ungen vår Vi måååå jo ikke reise utenlands 3 ganger i året, bytte ut møblene, bilene og pusse opp i hytt og gevær sånn vi har holdt på nå liksom Nå har vi levd det gode liv såpass lenge at vi godt kan leve litt mer på sparebluss en periode Jeg skal bli økonomisk - det kan bli en utfordring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1594 Del Skrevet 7. februar 2011 for halvveis og bevisstheten rundt kostholdet! Skulle ønske jeg hadde din viljestyrke både med tanke på trening og mat.. Bevissthet er viktig, men jeg klarer det ikke alltid - det har blitt noen turer innom bensinstasjonen på vei til jobb for å kjøpe New Energy de siste ukene Men nå får det holde, jeg trenger det jo egentlig ikke...har jo på en måte spist frokost før jeg gikk Det er bare så godt Du, jeg trener bare 2 ganger i uka, så gi meg nå ikke så mye credit for trening da Det blir 3 ganger nå med pilates`en, men det er vel mer avslappingsteknikker enn trening?! Pilates mandag, styrke tirsdag og spinning torsdag eller lørdag, alt etter hva jeg har ork og tid til..Det går mer på vilje nå enn lyst, jeg er ikke den treningsnarkomanen jeg var - klarer meg egentlig fint på sofaen også Tenkte jeg skulle si det da du la ut magebilde, du har jo ikke store magen du da til å være i 3. trimester Syns nesten min mage ser større ut Kan ikke være mange kiloene på deg heller!! For all del, mine kiloer kan fortsatt komme, og jeg vet det blir mer enn det jeg har fått på meg til nå..men jeg er litt stolt over at jeg klarer å styre det littegrann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2011 #1595 Del Skrevet 7. februar 2011 Tenkte jeg skulle si det da du la ut magebilde, du har jo ikke store magen du da til å være i 3. trimester Syns nesten min mage ser større ut Kan ikke være mange kiloene på deg heller!! For all del, mine kiloer kan fortsatt komme, og jeg vet det blir mer enn det jeg har fått på meg til nå..men jeg er litt stolt over at jeg klarer å styre det littegrann Ja, magen min er visst ganske liten. Svigermor spurte om legene er bekymra for det, men det har de ikke sagt noe om. Men selvfølgelig begynte jeg å tenke da hun sa det, så jeg skal spørre jordmor til mandag. Men jeg ligger på streken på målene på helsekortet, så det er sikkert bare fordi jeg er såpass høy at magen er så liten. Når det gjelder kilo, ehm... Jeg ligger vel på mellom + 10 og 12 nå. Håper ikke det blir så mange til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. februar 2011 #1596 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi får satse på at ammingen tar mange kilo i tillegg til at trilleturer på våren/sommeren vil få oss tilbake i fasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1597 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Ja, magen min er visst ganske liten. Svigermor spurte om legene er bekymra for det, men det har de ikke sagt noe om. Men selvfølgelig begynte jeg å tenke da hun sa det, så jeg skal spørre jordmor til mandag. Men jeg ligger på streken på målene på helsekortet, så det er sikkert bare fordi jeg er såpass høy at magen er så liten. Når det gjelder kilo, ehm... Jeg ligger vel på mellom + 10 og 12 nå. Håper ikke det blir så mange til! Det er nok ingenting å bekymre seg for, noen får jo ikke spesielt stor mage - andre blir digre, sånn som mamma ble når hun gikk med meg Du har jo trent både før og under graviditeten, og det kan være livmoren din ligger sånn at magen ikke blir så stor Jeg har ei venninne som så ut som hun var halvveis når hun var dagsventende Alt var bra der også Hvis du har lagt på deg 10-12 kg til nå må du ha vært t-y-n-n før Du ser jo kjempeflott ut!!! Og de renner av igjen etterpå, hvis ikke de gjør det av seg selv så får vi hjelpe de litt Endret 7. februar 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1598 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi får satse på at ammingen tar mange kilo i tillegg til at trilleturer på våren/sommeren vil få oss tilbake i fasong. Hvis man bestemmer seg for noe så går det meste, det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1599 Del Skrevet 7. februar 2011 Pilates måtte vike for sofa og - hersens skallebank Så etter en laaaaang hvil ble det til at vi kjøpte tulipaner, nye hodeputer og ny stekepanne (uten sammenheng forøvrig ) istedet for å trene Knøtti inni magen driver og prøver å bryte seg ut ikveld Lykke til Hun blir tydelig sterkere for hver dag som går, nå er det ikke mye tvil om at noen har både to armer og to bein inni her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2011 #1600 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvis du har lagt på deg 10-12 kg til nå må du ha vært t-y-n-n før Du ser jo kjempeflott ut!!! Og de renner av igjen etterpå, hvis ikke de gjør det av seg selv så får vi hjelpe de litt Jeg var nok ikke det gitt! Men jeg har nok en veldig dyktig fotograf som klarer å ta bilde av bare mageregionen. Jeg føler de ekstra kiloene har lagt seg på hofter, rumpe og lår nemlig! Det må nok litt til ja! Og årets bikinisesong blir nok heller en luftige-kjoler-og-topper-sesong.. Knøtti inni magen driver og prøver å bryte seg ut ikveld Lykke til Hun blir tydelig sterkere for hver dag som går, nå er det ikke mye tvil om at noen har både to armer og to bein inni her Jeg synes det er litt uvant å se at du omtaler knøttet som "hun".. Godt du lyttet til kroppen - du trengte sikkert den hvilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå