Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt noen er innom her og holder liv i boka mi - siden jeg ikke gjør det mener jeg :fnise:

Det er travle dager, men ikke noe som er spesielt mye å skrive om liksom :sjenert: på et blunk har likevel uka flydd forbi og idag er det fredag igjen :dåne: Jeg måtte opp før fuglene idag, mannen min reiser til Oslo på jobbmøte og jeg har lille snuppa her som skal på sfo før jeg skal på jobb 7:45..da må man tidlig opp, selv om det eneste jeg tenker på er --> :søvn: :roll::ler:

Idag skal jeg i begravelse :sukk: Den gamle onkelen til pappa døde i helga, og selv om han har levd et la-a-a-ngt liv så er det trist - han har jo alltid vært der liksom, han ble omtrent like gammel som et troll :overrasket: 94 år er en bragd :pls:

Etter begravelsen skal jeg tilbake på jobb og ta seinvakta, så jeg er ikke ferdig før 17.30 idag :tunge1: Jadda...fredag...også kalt verdens lengste dag :roll: Håper jeg kan gå litt før sånn at jeg rekker trening :Nikke: Det trengs, for denne uka har det vært labert :sjenert: Kun mandag til nå, og jeg kjenner at det frister lite å trene fredag, lørdag, søndag denne helga også :slåss: Jeg trenger å sove og hvile meg, er utrolig sliten i kroppen!!

Nei, jeg får sluke siste slurk med kaffe, pakke treningsklær og komme oss ut dørene *tataaaa* :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Du har visst like travle dager som meg ser det ut til.. Sender deg en haug med :klemmer: i forbifarten!

Hei vennen :klemmer:

Ja her går det unna :bond: Skal hver uke gå så fort så er det julaften snart :dåne: Torsdag i morgen allerede, og jeg føler egentlig ikke jeg har fått gjort en dæmm sjitt av fornuftige ting :roll: Bare sånn raksing frem og tilbake, hit og dit :buss: Så pm`en din du, kosleig :nigo: men nå når jeg skulle putle meg til å sende melding - så streiker selvsagt telefonen :slåss: Den nekter simpelthen å sende meldinger :klø: Møkkatelefon, det er mye styr med den der ass.....

Men jeg sender deg nr mitt på pm jeg, så har du det :jepp:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så travelt, men samtidig skjer det så lite av interesse at det er dårlig med oppdateringer å gi :fnise:

Dagene mine går i jobb, trening, litt sosialt....og mye lesing i Jo Nesbø boka mi; Panserhjerte: :trampe: Dødsspennende bok :dåne: Uka har flydd avgårde, arbeidsdagene er over før jeg har fått sukk for meg - noe som sikkert er et godt tegn, men jeg får ikke gjort unna alt jeg burde :tunge1: Behandlingen av skuldera mi går sin gang, kiropraktoren påstår jeg blir bedre, jeg er fortsatt usikker på om det er bedre nå enn før jeg begynte eller ikke :klø: Bedre bevegelighet ja, men også mer vondt innimellom..Krysser fortsatt fingre og tær - la meg bli helt bra før kiropraktoren har stukket av med alle pengene mine :ler:

Gudd njus er at jeg er lovt 40.000 kr av mine kjære foreldre, da altså fordelt utover sånn at jeg ikke må betale skatt *hyyyyssssjjj* Vi lurer det til sa pappa :ler: Kanskje jeg endelig kan ha god råd?! :strix: Denne mnd har pengene mine gått i behandling, trening og julegaver - altså ingenting ekstra til meg selv..jeg leeengter etter å slite rundt på ørten bæreposer :shoppe::sjenert:

Jul nærmer seg med stormskritt og i år er det vår tur å ha hele bøtteballetten her :hakeslepp: Vi blir "bare" 14 (!!!) :dåne: Stilig :hoho: Det blir greier, 5 barn og 9 voksne og ca 3 millioner julegaver :kristin: Gleder meg litt også!!

Mannen min har selvfølgelig bursdag på julafta, og er i utgangspunktet ikke spesielt glad i jul (:klø:) så noe ekstra har jeg lyst å gjøre for han...tips mottas med takk :nigo:

Nei, tilbake til Nord & Sør maraton :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 stykker?? :ler: Det var kontrast :ler:

Ja, det er ganske stor forskjell :fnise:

Blit litt flere i år da ettersom jeg skal være sammen med familien til kjære på julaften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Julaften er jo sååå kjekk med masse folk og barn og gaver og alt det der! Gleder meg til julenissen kommer tilbake igjen til oss :hoppe: (baby i magen er visstnok ikke grunn til det...)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei pusen :klemmer:

lenge siden jeg har vært her, vært litt fraværende på KG generelt de siste dagene!! slenger innom med en mandags :klemmer: å ønsker deg en fiiiiiin kveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er ganske stor forskjell :fnise:

Blit litt flere i år da ettersom jeg skal være sammen med familien til kjære på julaften ;)

Siden jeg er vant med masse folk på julaften så syntes jeg det var ganske vondt å feire "bare" 4 stykker det året vi dro til Voss..men i år blir vi altså en hel skokk :nigo: Nå slipper jeg billigere unna enn jeg regnet med da, det viser seg at mamma og pappa har kjempekjempelyst å holde julaften hjemme hos seg - og det er jo ikke å forakte :dåne: Jeg hadde regnet med at vi skulle være hos oss :Nikke:

Jul blir det uansett, og jeg tenker den bare må bli bedre enn i fjor :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julaften er jo sååå kjekk med masse folk og barn og gaver og alt det der! Gleder meg til julenissen kommer tilbake igjen til oss :hoppe: (baby i magen er visstnok ikke grunn til det...)

:klemmer:

Har julenissen sluttet å komme til dere?!? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei pusen :klemmer:

lenge siden jeg har vært her, vært litt fraværende på KG generelt de siste dagene!! slenger innom med en mandags :klemmer: å ønsker deg en fiiiiiin kveld :hug:

Hej kjære du :kose:

Det er lov å ha et liv utenom KG også - kjenner selv at jeg har en liten smålei-periode og dagene fyker avgårde uten at jeg får skrevet noe som helst i verken min eller andres dagbøker :sjenert:

Håper alt er fint med deg snupsi, fotballgal som du er blitt :ler:

Ha en fiiiin tirsdag du da :nigo:

:klemmer: :klemmer: :roser::klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og seeen morgen :strix: Kurset begynner ikke før klokka 10, hvilket betyr følgende luksus:

• Sove lenge :sove:
  • Våkne og være våken :overrasket:
  • Tid til lang god dusj istedet for kattevask :dusje:
  • Sokker med samme farge :hoho: Igår bomma jeg - TOTALT :skratte:
  • God frokost; havregrøt :spise:
  • KG-tid :hallo:

Jeg føler meg som et nytt menneske :ler:

Det er bitende kaldt ute, frost og greier - noe som passer til julestemningen som kommer snikende inn i meg :nissevink: Jeg kjøpte juleblader igår og planlegger hjemmelaga julegaver i år også :gave: I år blir de spiselige :lur:

Temmelig gåen i kroppen etter 2 spinning-økter igår, ble med mannen min på hans første spinningtime i tillegg til å ha gått på en en time tidligere :ler: Kjenner det på kroppen jah :fnise: Skal man bli slank så skal man bli slank :ler:

Nei nå må jeg ut og tine av bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...