Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

:kose: Kjenner til sånne dager.... :sjenert:

Håper kaffen har gjort underverker og at motet returnerer! :klemmer:

Det hjalp etterhvert :fnise: Ungene på jobb fikk meg til å smile stort :rødme: ....Men nå har jeg vært hos kiropraktor og lekt nålepute - så I`m back til et dårlig utgangspunkt :tunge1: Idag stakk han i biceps, hvis jeg har nevnt at det har vært vondt før så kan jeg si dere at det var bare småtterier i forhold til idag :sukk: Jeg gikk i bue og brølte av smerte - stakkar hun som satt på venterommet og skulle inn etter meg, hun så temmelig skremt ut :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å hallo det høres fælt ut :haar:

Btw; skal jeg hente deg i morgen? Når?

:klemmer:

Lurte på om vi skulle gå ned jegda men :sjenert: Du vil kanskje ikke det :fnise: Når begynner konserten, var det 7??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, vi kan gjerne gå ned :) Når skal jeg komme til deg da? For jeg må jo kjøre bort til deg ;)

Gleeeeder meg :bolledeig:

Er det ikke lettere om jeg kommer bort til deg?! :klø: Når starter konserten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Er det ikke lettere om jeg kommer bort til deg?! :klø: Når starter konserten??

Jo, vi fant jo ut av det :fnise: Du er så glup du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diddles!! :goodbye:

Er det travle dager for deg for tida? Håper alt er bra! :klem:

Ha en flott fredag og helg! :klemmer:

Hei Neferet :klemmer:

Ja det er travelt :dåne: Det har vært en særdeles sosial uke, med lite tid til andre ting...Men nå er det helg og den skal n-y-y-y-y-tes!!!!

Dagens trening er unnagjort, og svigermor har vært på kvelds hos oss - nå legger vesla seg også, pappaen sin tur å lese for ikveld; noe som betyr noen minutter for meg selv :hjerte:

I helga skal vi jammen gjøre minst mulig :strix: Slappe godt av og hente inn nye krefter til nok en hektisk uke..Ikke rart ukene flyr når det skjer så mye nesten hver dag!!!

Igår kom 6 dvd`er med serien Nord & Sør, så jeg tenker det blir en sånn "kos-i-armkroken-kveld" ikveld :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi bestilt oss tur til sommeren :bolledeig:

Vi reiser 7. august og blir i 14 dager på dette hotellet :nigo: Unner oss litt luksus når det er bare oss to :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:

hei vennen :klem:

sniker innom med en lørdags :hug: til deg og ønsker deg en god kveld :klemmer:

:dåne: for ett flott sted og hotell :jepp:

OMG :dåne: Det hotellet så helt fantastisk ut!!! Det kommer jo til å bli 14 helt fantastiske dager... :hjerte:

:fnise: er det rart jeg gleder meg?! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh så nyydelig hotell og sted og plass og alt!! Fantastisk! :hoppe:

Ja det er kjempefint der, men idag byttet vi hotell :skratte: Vi ombestemte oss tilbake til det hotellet vi i utgangspunktet hadde bestemt oss for men ble "overtalt" til å velge vekk siden det ligger litt avsides til...Nå skal vi hit: Notos Therme & Spa - her får vi 7 spa-behandlinger med i prisen :overrasket::bolledeig:

Grunnen til at vi ble usikre på det i utgangspunktet var at dama på reisebyrået sa det lå så øde til, pluss at det lå endel små negative ting om hotellet på TripAdvisor :sjenert: Men så ringer en av de andre som jobber der oss opp igjen dagen etterpå, for da har de fått svar på forespørselen vår ang. spa-behandlinger, og sier at i tilbakemeldingene fra undersøkelsen blant alle Apollo sine hoteller - sier ALLE som har vært på dette hotellet at det er helt hinsides fantastisk der, og at de på reisebyrået heller anbefalte dette enn Thalassa Resort :nigo: Så da var ikke valget vanskelig - vi gikk tilbake til utgangspunktet :strix:

Så da blir det 14 dager i dobbelrom på Notos Therme & Spa, med 7 behandlinger og frokost til ca 21.000 kr for oss 2 - det synes jeg er ganske bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på HMS-kurs, og jeg innrømmer gladelig at litt av grunnen til at jeg synes dette kurset er kjekt er fordi jeg får sove lenger om morgenen :ler: Føler meg som et nytt menneske :dåne: Jeg sover ekstremt mye for tida, jeg er inne i dvale-perioden min i syklusen; de dagene før mensen er jeg unormalt trøtt :sukk:

Nå må jeg bare spise opp maten min her og lage meg en kopp kaffi, så er det off I go :tre: Det regner ganske bra her i dag, da er det ekstra godt å være inne :fnise: Friluftsmennesket i meg er ikke spesielt glad i surt vær :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...