Diddles Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #461 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjenner til sånne dager.... Håper kaffen har gjort underverker og at motet returnerer! Det hjalp etterhvert Ungene på jobb fikk meg til å smile stort :rødme: ....Men nå har jeg vært hos kiropraktor og lekt nålepute - så I`m back til et dårlig utgangspunkt Idag stakk han i biceps, hvis jeg har nevnt at det har vært vondt før så kan jeg si dere at det var bare småtterier i forhold til idag Jeg gikk i bue og brølte av smerte - stakkar hun som satt på venterommet og skulle inn etter meg, hun så temmelig skremt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 20. oktober 2009 #462 Del Skrevet 20. oktober 2009 Å hallo det høres fælt ut Btw; skal jeg hente deg i morgen? Når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 20. oktober 2009 Å hallo det høres fælt ut Btw; skal jeg hente deg i morgen? Når? Lurte på om vi skulle gå ned jegda men Du vil kanskje ikke det Når begynner konserten, var det 7?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #464 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2009 #465 Del Skrevet 21. oktober 2009 til deg søta, ha en strålende dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 21. oktober 2009 #466 Del Skrevet 21. oktober 2009 Joda, vi kan gjerne gå ned Når skal jeg komme til deg da? For jeg må jo kjøre bort til deg Gleeeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #467 Del Skrevet 21. oktober 2009 Joda, vi kan gjerne gå ned Når skal jeg komme til deg da? For jeg må jo kjøre bort til deg Gleeeeder meg Er det ikke lettere om jeg kommer bort til deg?! :klø: Når starter konserten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 21. oktober 2009 #468 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det ikke lettere om jeg kommer bort til deg?! :klø: Når starter konserten?? Jo, vi fant jo ut av det Du er så glup du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2009 #469 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei Diddles!! Er det travle dager for deg for tida? Håper alt er bra! Ha en flott fredag og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #470 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei Diddles!! Er det travle dager for deg for tida? Håper alt er bra! Ha en flott fredag og helg! Hei Neferet Ja det er travelt :dåne: Det har vært en særdeles sosial uke, med lite tid til andre ting...Men nå er det helg og den skal n-y-y-y-y-tes!!!! Dagens trening er unnagjort, og svigermor har vært på kvelds hos oss - nå legger vesla seg også, pappaen sin tur å lese for ikveld; noe som betyr noen minutter for meg selv I helga skal vi jammen gjøre minst mulig Slappe godt av og hente inn nye krefter til nok en hektisk uke..Ikke rart ukene flyr når det skjer så mye nesten hver dag!!! Igår kom 6 dvd`er med serien Nord & Sør, så jeg tenker det blir en sånn "kos-i-armkroken-kveld" ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 24. oktober 2009 Idag har vi bestilt oss tur til sommeren Vi reiser 7. august og blir i 14 dager på dette hotellet Unner oss litt luksus når det er bare oss to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. oktober 2009 #472 Del Skrevet 24. oktober 2009 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2009 #473 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei vennen sniker innom med en lørdags til deg og ønsker deg en god kveld :dåne: for ett flott sted og hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. oktober 2009 #474 Del Skrevet 24. oktober 2009 OMG :dåne: Det hotellet så helt fantastisk ut!!! Det kommer jo til å bli 14 helt fantastiske dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #475 Del Skrevet 25. oktober 2009 :dåne: hei vennen sniker innom med en lørdags til deg og ønsker deg en god kveld :dåne: for ett flott sted og hotell OMG :dåne: Det hotellet så helt fantastisk ut!!! Det kommer jo til å bli 14 helt fantastiske dager... er det rart jeg gleder meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. oktober 2009 #477 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det kommer nok til å bli en fantastisk ferie!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. oktober 2009 #478 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ååh så nyydelig hotell og sted og plass og alt!! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #479 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ååh så nyydelig hotell og sted og plass og alt!! Fantastisk! Ja det er kjempefint der, men idag byttet vi hotell Vi ombestemte oss tilbake til det hotellet vi i utgangspunktet hadde bestemt oss for men ble "overtalt" til å velge vekk siden det ligger litt avsides til...Nå skal vi hit: Notos Therme & Spa - her får vi 7 spa-behandlinger med i prisen Grunnen til at vi ble usikre på det i utgangspunktet var at dama på reisebyrået sa det lå så øde til, pluss at det lå endel små negative ting om hotellet på TripAdvisor Men så ringer en av de andre som jobber der oss opp igjen dagen etterpå, for da har de fått svar på forespørselen vår ang. spa-behandlinger, og sier at i tilbakemeldingene fra undersøkelsen blant alle Apollo sine hoteller - sier ALLE som har vært på dette hotellet at det er helt hinsides fantastisk der, og at de på reisebyrået heller anbefalte dette enn Thalassa Resort Så da var ikke valget vanskelig - vi gikk tilbake til utgangspunktet Så da blir det 14 dager i dobbelrom på Notos Therme & Spa, med 7 behandlinger og frokost til ca 21.000 kr for oss 2 - det synes jeg er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dag 2 på HMS-kurs, og jeg innrømmer gladelig at litt av grunnen til at jeg synes dette kurset er kjekt er fordi jeg får sove lenger om morgenen Føler meg som et nytt menneske :dåne: Jeg sover ekstremt mye for tida, jeg er inne i dvale-perioden min i syklusen; de dagene før mensen er jeg unormalt trøtt Nå må jeg bare spise opp maten min her og lage meg en kopp kaffi, så er det off I go Det regner ganske bra her i dag, da er det ekstra godt å være inne Friluftsmennesket i meg er ikke spesielt glad i surt vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå