Gå til innhold

Tough as Nails

Redbird

Anbefalte innlegg

Lykke til i dag!! Nå lurer jeg veldig på hvilken butikk og hvilket senter du jobber i??? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag!! Nå lurer jeg veldig på hvilken butikk og hvilket senter du jobber i??? *nysgjerrig*

Kan sende deg en pm jeg. ;)

Takk! :klemmer: Går relativt greit så langt faktisk! Er jo på KG nå. :ler: Men er supersliten, mye stress med plakater, varer som skal ut og hadde en kunde klokken ti som spurte og spurte og spurte og spurte..... :sukk:

VELDIG sliten i korsryggen!! Au....

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! Det blir sikkert en hektisk, men bra dag =)

Takk! Går faktisk relativt greit, internettbruken tatt i betraktning. :ler: Nei, godt å tenke på noe annet akkurat nå, blir sliten i hodet og trengte å stoppe opp litt å hvile ryggen! :)

Nå kom det kunder igjen, så får vel gå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for PM!!

:klemmer:

I survived!! :fnise: Dagen gikk faktisk ganske så greit! Ikke kjempemas, men alltid folk i butikken. Hadde nesten 24 000 da jeg gikk litt over fem! Det er bra! :tommelsmil:

Første kunden jeg hadde handlet for nesten 4000 (det var med 50% rabatt og noe 30%) så det var varer for over 8000,-!!! ;) Han har handlet hos meg før, da tror jeg det var 3 for 2 tilbud og da handlet han for nesten 6500,-!! ;)

Dette er da kunden som ringte dagen etterpå for å fortelle meg at han syntes jeg var råsexy... :skratte: Så klager ikke jeg! Supre salg OG komplimenter! :ler:

Fikk kjøpt meg hårfarge i den lille pausen jeg hadde. Kashmir-rød all the way! ;) Er innstilt på å farge etterveksten helt til heeele håret er rødt! ;) Litt sånn; Jennifer Garner-Alias-første episode. ;) *elsker Alias!*

Kjenner jeg er skikkelig sliten i bena og korsryggen. :tristbla: Og TRØTT! Deilig å sette seg ned nå i shorts og bare ben. :Nikke:

Tror jaggu jeg skal kose meg med is etterpå! Med tutti-frutti strø :fnise:

Veldig sår i halsen idag, så kald is blir deilig!

Ser ikke fram til jobb imorgen tidlig, ta ned alle plakater, sette opp de gamle, rydde hele butikken... :sukk: Men skal nok klare det og. Legge meg tidlig i kveld så jeg får sove godt ut! :tommelsmil:

Og så var del :sol: og en mild bris, så alt i alt en Topp Dag! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt mer enn nok å gjøre i dag ja. Lykke til med å rydde opp i morgen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du har hatt mer enn nok å gjøre i dag ja. Lykke til med å rydde opp i morgen. :klem:

Takk! Det tror jeg at jeg trenger! :fnise:

Noen bilder alá trinemor! Fikk endelig lagt de inn på pc'en. :fnise:

post-28777-1245957777_thumb.jpg

Bjelleklang-gutta. :hjerte: Per Henrik Gusrud, nr 2 fra venstre! Langr, blonde mannen... :ler: Han er skjønn han.. ;)

post-28777-1245957917_thumb.jpg

Og SEEE hvem trinemor så!! Alexander Rybak!! :ler: w00t! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Manden og jeg blitt enige! Om det, i løpet av ferieturen vår, åpner seg en mulighet for strikkhopp, så skal vi gjøre det!! :nigo: Ikkeno men, ikkeno anger, ikkeno lure på, bare GJØRE DET!! :ler: Wooohoo!!

**

Da var håret farget Kashmir-rødt! :jepp: Håper det dekker bedre nå enn forrige gang. Har jo farget det sjokoladebrunt i lengre tid, så den rød fargen satte seg ikke så godt første gang.

Skal gå å tørke håret nå, så får vi se! :nigo:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier litt for en superfruktbar eggløsning ;)

Håper du nyter sommerværet :hoppe:

:kose:

Sleng deg over i den andre boka mi og prat om det'a. ;) Trenger noen svar der! :ler::klem:

Jeg skal nye sommerværet idag etter jobb! :jepp: Tidligere ferdig idag og da har jeg sikkert mer energi også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med nyfarget hår. Håper det ble bra.

Det ble så bra så. ;) Men blir jo ikke knallrødt da, siden jeg har mye mørkebrunt fra før. Men liker det jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen: 96 900,- :fnise:

Ble visst kaos etter klokken 19!! :hakeslepp: Og da var det jo EKSTRA gøy at jeg åpnet, var BOMBA! :dåne: Brukte mer eller mindre hele dagen på å ta ned og bytte alle plakater og rydde. Imorgen skal jeg fylle på varer å få litt orden og oversikt igjen.

Var selvfølgelig en kjerring av en kunde som kom ca halv elleve og skulle bytte en shorts. Hun hadde med sønnen sin og så hører jeg at hun sier til han:

"Det er 50% idag og!"

Jeg svarer: "Nei, det var igår, gjelder ikke idag mer!"

"Men det står jo 50% der!" Sier hun og peker på den siste plakaten øverst på en vegg som jeg ikke hadde rukket å ta ned ennå før hun kom..

"Jeg har bare ikke rukket å ta den ned ennå, skjønner du." Sier jeg så sukkersøtt jeg bare klarer... (Hadde da hengt opp alle '3 for 2'-plakater igjen.)

"Ja men da får du skyndte deg å gjøre det da!" slenger hu tilbake. Kjeeeerrriiinnnggg!!! Stå her på nattåpent du, så skal vi se hvor gøy du syns det er!! :kjefte: Hadde jo pokker meg ikke vært på jobb SÅ lenge og jeg var alene!

Men bortsett fra det har dagen vært fin! :Nikke: Søte J på Floyd kom med tvist og fanta til meg som de hadde igjen fra gårsdagen. :fnise:

Klarte jo like greit å forsove meg idag da! En time lenger sov jeg! :kjefte: Da var jeg glad Manden hadde sagt han kunne kjøre meg på jobb idag og. :rødme:

Rakk ikke å spise frokost og tok noen timer før jeg fikk i meg en halv brødskive. :sukk: Jeg er nok litt dårlig på å huske å spise ja...!

Husket ihvertfall å få i meg folat og multivitaminene mine da jeg kom hjem.

Kan banne på at jeg kommer til å sove leeenge på søndag ja!! :ler: Herregud det blir godt. :Nikke:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en lang dag ja! Husker selv da jeg jobbet på butikk før - utrolig slitsomt ! Tror det er det tyngste jobben jeg noengang har hatt.. ble kjempesliten i bena og ryggen - og ikke minst surrete i hodet av å stå på pinne for en masse mer eller mindre nesevise mennesker hele dagen.. utrolig hva folk kan få seg til å si og forlange av ansatte... Ble helt sjokkert jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kundene gjør seg skikkelig dumme! bare for å prøve å lure oss! :kjefte: Og så må du stå der å smile og være høflig når du egentlig aller mest ville sparke dem på hue og rævva ut derfra....

Men bortsett fra det så elsker jeg å jobbe i butikk! :Nikke: Elsker den kontakten med mennesker og sjarmere mannfolka i senk. :ler: Alt det negative forsvinner lett når jeg får én kunde som er superfornøyd med meg og går fra butikken fornøyd med posen(e) fulle!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en ny stress-runde på jobb idag, da min andre og siste ekstrahjelp sender meg mld i ti-tiden og sier han ikke tror han orker å jobbe fordi han har spist en dårlig kebab kvelden før og vil jeg skal finne noen som kan jobbe for han...... GREAAATTT!! Takk skal du /&%(=#=¤(%¤/¤& ha! :kjefte:

Så stresset rundt, ringte alle, bare sure mennesker som ikke kunne, ikke ville, ikke gadd. Så tilslutt måtte jeg bare be ekstrahjelpen om å komme, for jeg kunne ikke jobbe dobbel dag! Og han kom. Hadde fått piller på apoteket, så han ble bedre....

Etter jobb kl 14 dro jeg og Manden og så Transformers 2! Den var SINNSYK bra!!!!!!!!! Fytterakker'n!!! :bolledeig: Mye bedre en 1'ern!! ;)

Så spiste vi ute på Peppes og koste oss. :)

Var innom min gamle jobb og ordnet time med min gamle sjef. Suverent det, for da får jeg masse-masse rabatter! ;)

Gleder meg til å sove lenge i morgen... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra ting ordnet seg og du slapp å jobbe dobbelt. Ha en riktig fin søndag, kose deg masse med fri. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ting ordnet seg og du slapp å jobbe dobbelt. Ha en riktig fin søndag, kose deg masse med fri. :klemmer:

Takk i like måte! :klemmer:

Har vært å badet i tjernet 5 minutter gange fra der vi bor. Bare ned gata og rett inn i skogen! :jepp: Deilig! Men var TJUKT med rompetroll!! :hakeslepp: Herregud, måtte jo se hvor jeg gikk nedover steinene i vannet. :ler: Ulempen ved å bare i et tjern uten sandstrand. ;)

Men var fryktelig deilig å bade! Ble ikke kald selv når man gikk opp av vannet våt. Er jo så varmt, selv vinden er varm! Var noen unggutter der og, 10-13 års alderen, de hadde det veldig gøy med å fortelle om alt de fant på bånn når de dykket. ;)

Nå skal vi straks grille og slappe godt av! Har hatt en suveren og rolig søndag. Føler meg veldig uthvilt, selv om jeg sto opp klokken ti. Da fikk jeg rett og slett ikke sove mer, etter en hel uke med tidligvakter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...hvor mye penger er det egentlig folk har for tiden??

PÅ jobb igår hadde vi over 18 000,- på kassa...idag hadde vi 22 140,- !! :hakeslepp: Og det er EKSTREMT for mandag og tirsdag!!

Nå krysser jeg alle finger og tær for at vi solgte nok shorts idag og fremdeles ligger på topp i shortskonkurransen. Om vi gjør det imorgen tidlig så har vi vunnet 10 000 kr!!! :bolledeig: Ekstra innskudd på konto ved neste lønning! Det trengs! :bolledeig:

Imorgen skal jeg og Manden ut å titte på en GPS til bilen. En som funker nedover i Europa og som ikke er for dyr...

Jobber heldigvis tidlig imorgen, for EN GANGS SKYLD....(:kjefte:) så da blir det tid til slikt! Er det som blir kvalitetstid med Manden. :ler:

Bortsett fra det skjer det svært lite om dagen... :sukk:

Teller dager til ferien begynner... 10 dager igjen... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager til ferie er heldigvis ikke så lenge. Her begynner Mannen og jeg ferien på mandag - gleder meg skikkelig til å ha fri sammen, begynner å bli lei av å være alene hjemme.

Ha en fin dag på jobb, skal krysse fingrene for at dere vinner shortskonkurransen. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...