Gå til innhold

Hjelp meg noen..! Jeg er så forelsket i min venn


Gjest <3

Anbefalte innlegg

Hvordan går det? Noe fremgang?

Takk for svar, så koselig at noe fortsatt følger litt med her :)

Det som skjer nå er at jeg går rundt og venter på at han skal komme på besøk til meg nå til helgen.

Da blir det noe ut av den kinoen han inviterte på.

Jeg gleder meg bare så utrolig mye...er helt gåen..og det er vel ikke den centimeter på kroppen som har fått gjennomgå peeling, napping, farging og klipping...håret er farga, kåken er vaska, og jeg bare gleder meg så utrolig til å se han igjen :)

Har en følese av at denne helga vil kunne gi mange svar..

Har siden sist kommet over artikler o.l. som beskriver menn slik de er som betatte/forelsket..og jeg synes så mange av de passer på min gode venn :) Det at det ser ut til at jeg gjør ham nervøs f.eks...han er distre og glemsk når han er med meg, bare litt "fumlende". Og det med den øyenkontakten, som er der. Og lange klemmer. Og komplimenter osv...

Denne helga gleder jeg masse mye til...jeg tror han er min sanne drømmemann altså...Og føler jeg meg 14 igjen...?..nå nei ikke i det hele tatt ;)

Åh...måtte det bare bli så bra...*ber en bønn * :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Har siden sist kommet over artikler o.l. som beskriver menn slik de er som betatte/forelsket..

Bzzzt! Dette kan du rett og slett bare drite i. menn er individer. eneste plassen du finner fasitt er hos din kompis. Slutt å drøm om ting som står i blader men oppsøk heller den harde virkelighet direkte fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bzzzt! Dette kan du rett og slett bare drite i. menn er individer. eneste plassen du finner fasitt er hos din kompis. Slutt å drøm om ting som står i blader men oppsøk heller den harde virkelighet direkte fra han.

Når det kommer til vakre damer er menn tydelig ikke bare individer men menn i en overordnet kategori i følge den andre tråden din. Kanskje TS er en vakker dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering til dere som har fulgt meg i denne hverdagsromansen min :)

Vi hadde en kjempefin dag sammen, hvor jeg flørtet, smilte og sjarmerte etter beste evne. Følte at det var gjengjeldt, men fikk ikke noe "direkte" svar/bekreftelse.

Senere samme natt, mens vi pratet om denslags, så tok jeg mot til meg og hoppet i det..tenkte at dette her fåt bare briste eller bære.

Sa det som det jo er, at jeg har kommet "i skade" for å forelske meg skikkelig i han og at jeg synes han er verdens flotteste på alle måter.

Reaksjonen..eh ja..jeg har vel egentlig ikke "landet" helt enda..han sa han tror han er like forelsket i meg... (!). Så nå har jeg funnet ut av at han har verdens beste lepper også...og han kysset meg før han dro herfra.

Så ja. Sånn har det altså gått! Jeg er helt satt ut av dette her..jeg gleder meg til fortsettelsen, og til å se han igjen :)

Hilsen ei hoppende glad jente <3

Takk til alle som har fulgt med på dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Senere samme natt, mens vi pratet om denslags, så tok jeg mot til meg og hoppet i det..tenkte at dette her fåt bare briste eller bære.

Sa det som det jo er, at jeg har kommet "i skade" for å forelske meg skikkelig i han og at jeg synes han er verdens flotteste på alle måter.

Fucking told ya so...

Gå alltid til kilden for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh, dette var en fin historie å høre på lørdagskvelden!

Ble helt rørt jeg.

Ønsker deg masse lykke til videre!!!

:hjerte:

Endret av fjellgeit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lilli_*

ÅÅÅÅÅ!!!!!

Gurimalla!

Jeg også vil!!!

Så utrolig søtt :)

Glad på dine vegne (etter å ha nilest hele råden her!)!!!

*trallallallaaaa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering til dere som har fulgt meg i denne hverdagsromansen min :)

Vi hadde en kjempefin dag sammen, hvor jeg flørtet, smilte og sjarmerte etter beste evne. Følte at det var gjengjeldt, men fikk ikke noe "direkte" svar/bekreftelse.

Senere samme natt, mens vi pratet om denslags, så tok jeg mot til meg og hoppet i det..tenkte at dette her fåt bare briste eller bære.

Sa det som det jo er, at jeg har kommet "i skade" for å forelske meg skikkelig i han og at jeg synes han er verdens flotteste på alle måter.

Reaksjonen..eh ja..jeg har vel egentlig ikke "landet" helt enda..han sa han tror han er like forelsket i meg... (!). Så nå har jeg funnet ut av at han har verdens beste lepper også...og han kysset meg før han dro herfra.

Så ja. Sånn har det altså gått! Jeg er helt satt ut av dette her..jeg gleder meg til fortsettelsen, og til å se han igjen :)

Hilsen ei hoppende glad jente <3

Takk til alle som har fulgt med på dette her :)

Så utrolig koselig! Å være nyforelska, og vite at det er gjengjeldt, er det beste som finnes! Håper du vil dele fortsettelsen med oss, gleder meg til å høre! :)

Ellers tror jeg dere har en fordel ved at dere er venner og kjenner hverandre godt fra før, gode forutsetninger med å lykkes med et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh..Blir helt forelsket bare ved å lese dette her jeg. :) To år siden jeg var nyforelsket nå, og selv om jeg trives med han jeg er sammen med, så savner jeg den følelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_snella_*

Vil bare ønske deg og han lykke til! Har fulgt med siden du startet tråden og ble så glad på dine vegne nå at tårene renner. Håper at alt ordner seg for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen hjertelig takk for lykkeønskninger fra dere :)

Jeg vet at uten en hel drøss med gode råd og kloke ord fra dere flotte folk her på KG, samt et og annet spark bak,

så hadde jeg kanskje ennå sittet og bare dagdrømt og håpet på hva som kunne ha skjedd hvis man bare var tøff nok.

Jeg er så takknemlig for alle de tilbakemeldinger jeg har fått.

Så takk KG, nå har drømmevennemannen min kysset meg midt på snuten flere ganger her...og it feels so good...Sov på armen hans da han var her, vi snakket for det meste, mindre soving..men åh så godt det var. (Jeg synes jo jeg passer helt perfekt inn i den armkroken der <3 )

Vi har jo enda ikke vært intime med hverandre..og bare tanken på at det vil kunne skje snart får meg til å grøsse av spenning..han er så flott og snill og god *dån* :)

Så mine bønner framover må bli at dette her blir bra...og jeg ønsker alle dere KG'ere masse hell og lykke, og ei god uke framover :)

Takk for ei kjempehelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janneliten
Takk til dere alle for svar!

Jeg er så glad over at mange av dere trekker i retning av at han er interessert i noe. Jeg har jo på en måte "sett meg blind" her, fordi jeg står midt oppe i det.

Men som ei skreiv, hvis han føler at han har prøvd lenge og derfor gir opp og finner seg ei dame, ja så hadde jeg blitt helt knust.. Hvis det er sånn at han faktisk har vært/er interessert.

Jeg tror jeg skal legge strategien over på litt mindre "kompis" og litt mer "passion" her. Så her blir det tilfeldige berøringer, lange blikk og sjarmerende smil framover. Så får han heller si fra dersom det er noe ved dette han ikke liker :)

Hm..hjelpes..jeg er så forelska at au.

Kjenner du denne nettsiden?: www.dateserver.no

Det er en tjeneste som er beregnet på slike tilfeller som det du har. Studer nettsiden aller først.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært så utrolig koselig og spennende å følge deg gjennom det her, og det er så herlig å se at du fikk den tilbakemeldingen du håpet på og at du endelig får kommet ut med alle følelsene. Masse lykke til videre! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MelodiAna

Nei, han er ikke interesert. Om han eller du var virkelig interesert i hverandre, skulle dere ha noe mer enn venskapet for lenge siden.

Du vet (eller forstår) jo at i løpet av disse årene hadde han andre jenter og du var med andre gutter. Ikke sant. Ble ikke dere "utro". Nei, for dere er venner. Har dere sex så mister du bare ham. Det er det som er saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...