Gå til innhold

Hjelp meg noen..! Jeg er så forelsket i min venn


Gjest <3

Anbefalte innlegg

Har fått melding nå, om at han har lyst til å komme på besøk.. Så får vi se da..skal prøve å sette noen av deres tips ut i livet..

Fortsettelse følger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått melding nå, om at han har lyst til å komme på besøk.. Så får vi se da..skal prøve å sette noen av deres tips ut i livet..

Fortsettelse følger :)

Spennende!

Gleder meg til å høre om det senere.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann40_*

Hei,

Jeg skjønner ikke problemet her. Du har vært på ferie med han og ser han ofte ellers. Hvorfor tar du ikke bare hånden hans og forteller han at du liker han veldig godt? Hvis han ikke trekker seg unne, spør om det hadde vært mulig å få et lite kyss! Resten burde gå av seg selv!

Når dere var på ferie, hvorfor la du deg ikke i sengen hans? Du kunne spurt om å få ligge inntil han, gjerne med undertøyet på. Det ville sannsynligvis kommet raskt av uansett hvis han har et minimum av følelser.

Du må være mye mer frempå. Du risikerer jo at dere begge går deres vei og lurer på hvorfor ikke den andre tok initiativ! Kua dør mens gresset gror! Ta ansvar for egne følelser!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg skjønner ikke problemet her. Du har vært på ferie med han og ser han ofte ellers. Hvorfor tar du ikke bare hånden hans og forteller han at du liker han veldig godt? Hvis han ikke trekker seg unne, spør om det hadde vært mulig å få et lite kyss! Resten burde gå av seg selv!

Når dere var på ferie, hvorfor la du deg ikke i sengen hans? Du kunne spurt om å få ligge inntil han, gjerne med undertøyet på. Det ville sannsynligvis kommet raskt av uansett hvis han har et minimum av følelser.

Du må være mye mer frempå. Du risikerer jo at dere begge går deres vei og lurer på hvorfor ikke den andre tok initiativ! Kua dør mens gresset gror! Ta ansvar for egne følelser!

Lykke til

Takk for svar!

Årsaken til at jeg ikke har gjort noe av det du nevner, er at han er en person jeg så gjerne vil ha i livet mitt, og jeg er redd for at jeg skremmer han langt avsted hvis jeg gjør noen "framstøt".

Og selv er han så ordentlig at jeg ser ikke for meg at han selv ville foreslått å hoppe opp i samme seng o.l.

Kua dør mens gresset gror ja..

Jeg føler bare at det er en hårfin grense her mellom fiasko og suksess.. jeg vet at han setter stor pris på meg, men jeg vet ikke om det er på den måten, som jeg skriver.

Men jeg kan ikke skjønne dette...for jeg vil si at jeg er helt hans type, men man kan jo ikke rå over hvem man forelsker seg i..så det kan jo være så enkelt som at han bare ikke er forelska i meg.

Mens jeg er det i ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anka_*

Jeg ble sammen med min beste venn noen år etter at vi først ble kjent. I dag er vi gift, og har det fantastisk bra. Er veldig glad for at vi ble "sammen" først (var en helt fantastisk følelse bare å være nær ham), så kom det første kysset, og etter noen dager hadde vi sex. Føler det var mer "riktig" enn å gjøre noe i fylla. Han var tross alt bestekompisen min som jeg etterhvert tenkte jeg ville tilbringe resten av livet sammen med. Mitt råd er å bare ta den tida dere trenger, så ordner det seg nok. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo fortelle min historie..

Jeg ble sammen med bestevennen min etter ca litt over 1 halvt år som bestevenner. Hang sammen jevnlig, sov i samme seng og jeg begynte å utvikle følelser for han. Lite visste jeg om at han gjorde det samme, men det falt meg aldri inn å si det, selv om jeg var nær å si det en gang i fylla. Men jeg var redd som deg for å ødelegge vennskapet om han ikke følte det samme, da hadde jeg bare følt meg dum etterpå. Han var veldig kosete, men jeg tenkte ikke noe mer over det sånn sett, han er veldig flørtete av natur.

Vi endte tilslutt opp med å ha sex i fylla, først tenkte jeg at vennskapet var ødelagt, for akkurat der og da tenkte jeg at det var bare et ligg for han. Men etterpå fortalte han meg at han hadde følelser for meg og om jeg ville bli sammen med han.

Det ble riktignok slutt, men jeg angrer ikke på at jeg ble sammen med bestevennen min, selv om vennskapet aldri blir det samme igjen. Noen ganger må man bare ta sjanser, og jeg vet at det forholdet har lært meg mye, og der og da var det faktisk verdt all smerten ved brudddet, tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Sofia_*

Hei !

Meg igjen...

Fikk også lyst til å fortelle om da jeg ble sammen med min supergode venn.... Vi jobbet sammen og var utrolig gode kopiser. Det var og er en person jeg kunne prate med om alt. Begge var enige om hvor dumt det var med sånn kollegaforhold og folk som stod i med hverandre på jobben. Men samtidig var det litt flirting og han gav meg veldig mye oppmerksomhet, noe jeg avskrev som bare en hyggelig gest selv om jeg var utrolig svak for ham og tenkte veldig mye på ham. På fester hang vi gjerne sammen uten at det var noe mer. Så var det en gang vi hadde vært på en firmatur og vi hadde hengt sammen som vanlig. Han kom sent inn på bussen da han hadde stått og skravla med noen og jeg ble så glad da han kom inn på bussen og satte seg ved siden av meg at jeg bare tok ham i hånden og klemte den.... Da skjedde det bare noe, og vi ble sittende og knuge hendene til hverandre hele veien hjem, vi dro hjem sammen og han fortalte meg etterhvert at han hadde vært forelsket i meg lenge.

Som en annen her skriver, enten er han homofil eller så føler han det samme som deg. En som oppfører seg slik er mer enn "bare" en god venn. Men det tipset om hudkontakt er en fin test.... gjør som meg, ta hånden hans mens dere f.eks. ser en god film....lat som du trenger trøst/støtte (skummelt kanskje ????) .... Man merker da om vedkommende synest det er godt med hudkontakt eller ikke. Om man "besvarer" klemmingen....

Har han hatt noen kjæresten den tiden dere har kjent hverandre ??

PS.. Vi er fortsatt sammen og styrken er at om følelsene kan gå litt i perioder så har vi "vennskapet" og kjemien som følge av det som en buffer i bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar :)

Og Sofia, han har enda ikke kommet på besøk, vet ikke hvilken dag det blir. Jeg skal skrive etter at han har vært her :)

Så hyggelig å høre mange fine historier fra dere..det viser jo at det er mange det går bra for..! Åh, som jeg håper at det kan skje meg også.

Han har ikke hatt kjæreste på de årene jeg har kjent ham.

Men jeg vet jo at han drømmer om å stifte familie en dag, og også at han har flere jenter som viser interesse for ham. Kan hende han "skåner" meg for at han dater andre, men jeg tror nok ikke at han gjør det. Men hva vet jeg.

Han bruker alltid formuleringer som "ser fram til å se deg igjen" osv., men så er han en veldig sympatisk mann.

Og jeg, vet dere, leter stadig etter tegn. Og leter man godt nok, så finnes jo slike "tegn" i alt folk gjør rundt oss hver dag, uten at det ligger noe i det.

Så jeg er vel redd for at jeg "overdramatiserer" - og at han egentlig bare er alminnelig hyggelig.

Sist gang vi kjørte bil, plasserte han speilet slik at han så på meg, og ikke trafikken bak, mens han smilte varmt. Og som jeg skrev lenger opp, han spiller utelukkende rolige kjærlighetssanger når vi er sammen.

Jeg satt og bladde i et blad, da jeg kom over noen fine sommerkjoler. Han pekte på den ene og sa "åh, den der hadde fått frem formene dine".

Mens i neste øyeblikk så sover jeg på sofaen når jeg er på besøk.

Som sagt, jeg dør på meg..men skal virkelig legge inn litt "passion" fremover.

Sukk....<3

Ps: Takk for at jeg kan dele historien her..det er litt godt å ikke bare gå og tenke på dette helt alene faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Camilla_*

Fantastisk tråd, masse lykke til TS :jepp: Det kommer til å gå bra, virker ut som han er veldig interessert i deg :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Takk for mange svar :)

Og Sofia, han har enda ikke kommet på besøk, vet ikke hvilken dag det blir. Jeg skal skrive etter at han har vært her :)

Så hyggelig å høre mange fine historier fra dere..det viser jo at det er mange det går bra for..! Åh, som jeg håper at det kan skje meg også.

Han har ikke hatt kjæreste på de årene jeg har kjent ham.

Men jeg vet jo at han drømmer om å stifte familie en dag, og også at han har flere jenter som viser interesse for ham. Kan hende han "skåner" meg for at han dater andre, men jeg tror nok ikke at han gjør det. Men hva vet jeg.

Han bruker alltid formuleringer som "ser fram til å se deg igjen" osv., men så er han en veldig sympatisk mann.

Og jeg, vet dere, leter stadig etter tegn. Og leter man godt nok, så finnes jo slike "tegn" i alt folk gjør rundt oss hver dag, uten at det ligger noe i det.

Så jeg er vel redd for at jeg "overdramatiserer" - og at han egentlig bare er alminnelig hyggelig.

Sist gang vi kjørte bil, plasserte han speilet slik at han så på meg, og ikke trafikken bak, mens han smilte varmt. Og som jeg skrev lenger opp, han spiller utelukkende rolige kjærlighetssanger når vi er sammen.

Jeg satt og bladde i et blad, da jeg kom over noen fine sommerkjoler. Han pekte på den ene og sa "åh, den der hadde fått frem formene dine".

Mens i neste øyeblikk så sover jeg på sofaen når jeg er på besøk.

Som sagt, jeg dør på meg..men skal virkelig legge inn litt "passion" fremover.

Sukk....<3

Ps: Takk for at jeg kan dele historien her..det er litt godt å ikke bare gå og tenke på dette helt alene faktisk :)

Jeg synes du skal trå til og følge tipsene du har fått. Utifra det du skriver er jeg helt sikker på at han har følelser for deg, og jeg tror du har underdramatisert tegnene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Jeg begynner også å bli litt glad i kompisen min, men tror ikke han vil noe mer og det må jeg bare respektere. Vi deler seng noen ganger hihi..kos er det beste som finnes :)

Lykke til iallefall :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
sorry å måtte si detta til deg,

men han kan virke litt homofil?

Beklager å måtte si dette til deg,

men du kan virke litt stereotypisk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååååååhhh så roooooooomantisk....*grøsser* Håper ts kommer tilbake og forteller at alt gikk bra..

Gahhhh... livet mitt er bra patetisk når jeg sitter på nett og leser en gammel tråd og får tårer i øya. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

Jeg vet ikke om alle dere som svarte meg i denne tråden i det hele tatt husker den, men jeg kom til å tenke på den, og jeg synes jo at jeg skylder dere å svare.

Helt siden jeg fikk meldingen (den jeg skrev om tidligere) fra min venn om at han hadde lyst til å komme på besøk, har det vært ganske stille.. Han er opptatt med sitt, og tankene hans går nok ikke så ofte til meg, som det jeg håper på.

Skrev mld. med han for en ukes tid siden, hvor han sa han skulle besøke meg snart. Men når det er snart, det vet jeg ikke. Jeg er jo en venn, og jeg er jo her. Om han har andre i livet sitt, eller om han tenker eller har tenkt på meg på den måten, det vet jeg ikke noe mer om.

Og dagene går, og jeg forsøker å være opptatt med mitt, jobb og venner osv. Av og til dukker han opp i tankene, også i drømmene. Men ellers er hverdagen den samme.

Så får vi se da, om han bare forble en drøm.

Ønsker alle en fin sensommmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_julia_*

Å, jeg håper denne historien ender bra!!

Kan ikke du besøke han? :)

Før han finner seg noen andre, fort deg!!

Oi, merker jeg ble engasjert her. Mangel på eget kjærlighetsliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...