Gå til innhold

Mens vi venter :)


Remember

Anbefalte innlegg

:ler:

Merkelig, jeg var sikker på at jeg hadde skrevet her før idag, der jeg spurte om du hadde vært på ul, var innom å leste skjønner du. Men neeeida...

Lykke til på ul iallefall, husker jeg også kjente liv dagen før ul faktisk :lur:

Skal innom bloggen din å se på magen så skal jeg gjette jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg nettopp kommet hjem fra ultralyd, noe som gikk kjempe bra! :hoppe:

Alt var perfekt med den lille i magen, og terminen ble ikke flyttet på en dag, hehe. Så den er fortsatt 13. Februar 2010! :)

Herregud, så herlig det var å se det lille nurket i magen :rødme: sugde litt på tommelen sin :rødme: og beveget armer og bein. HELT PERFEKT! :rødme:

Vi spurte om kjønnet, og selvom jormor ikke var 100% sikker, så kunne hun ikke se noe annet enn at det er en liten prinsesse inne der :rødme:

Nå er vi så stolte begge to!! Klarer ikke slutte å smile :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI! :hoppe:

Ja, det gjorde du hehe, du, Marianne til Pål Kenneth, Linda (frøken friken) og mamma var helt sikre på at det er en jente. Så dere er gode altså! hehe :)

Tusen takk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere tenkt på noe navn enda da? *vente i spenning* :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Vi har tenkt på navn ja, men har ikke bestemt oss for noenting enda :)

Navn er utrolig vanskelig hehe, for Daniel liker omtrent ingen av navnene jeg foreslår :sukk: og omvendt. Men prøver da å komme til en enighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker fortsatt på gårsdagen jeg :rødme: , var så utrolig fantastisk å se henne! Hun lå der å rørte så fint på seg. Så utrolig søt! :rødme: Og nå klarer jeg ikke slutte å se på bildene :rødme: Tenk at hun er vår lille jente! Det er en helt ubeskrivelig følelse :rødme:

I dag er jeg 18+5, hurra! :) Snart er jeg halveis allerede! Når jeg ser tilbake nå, synes jeg tiden har gått fort, samtidig så tenker jeg på alt som har skjedd siden den første positive testen, og da føles det ut som jeg har vært gravid i en evighet allerede hehe :) Gleder meg kjempe masse til Februar jeg!! :)

I dag skal jeg gå meg en tur, opp til Kiwi. Ca. en 25min å gå, en vei. En passe tur, synes jeg! Er jo strålende sol i dag, og det er herlig. Så skal jeg til fysioterapi, og dit skal jeg også gå. Så i dag skal bena bli brukt godt! :enig:

Tror også at jeg må stoppe innom senteret på vei hjem for å kjøpe noe rosa jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vel overstått UL og ei lita prinsesse i magen! Kjenner godt igjen den fantastiske følelsen vi fikk etter vår UL. Bare nyt det!

Jenta vår "vinket" og sugde litt på tommelen, også. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er det en stund siden jeg var her sist, huff.

Ting går bra her, iallefall. Har ikke skjedd så mye siden sist, men har da kommet meg til 21 uker og 5 dager inn i svangerskapet! :)

Har kjent spark også! :hoppe: Utrolig merkelig med en gang, men herregud så koselig da! :rødme:

Har begynt å tenke på å bestille time til 3D ultralyd! Har veldig lyst på time rundt uke 28.. :)

Samboeren min har rykket opp i gradene på jobb, og har fått fast stilling med bedere lønn. Jeg er så stolt av han! :rødme: Nå har han fått drømmejobben sin, og det er supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Der var du igjen ja, er inne i bloggen din litt innimellom, men jeg holder meg mest i skravletråden til terminklubben jeg :)

Så moro med spark, bare nyt det for plutselig er de borte og da savner du det :)

Gratulerer så masse med kjæresten, det passer jo fint nå da. Dere har vel masse å kjøpe inn regner jeg med. Synes dere skal påkoste dere en 3d ultralyd jeg, alle sier jo at det er helt fantastisk. Har veldig lyst til å ha det med neste unge,siden vi aldri rak det med L. Har dere begynt å tenke på navn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det passet mer enn kjempe bra :) Det er jo ikke akkuratt billig å gå på babyutstyr shopping, hehe. Og vi har ikke kjøpt noenting enda, bare bestemt oss for hva vi vil ha :)

Navn er utrolig vanskelig! Spesiellt når man er to som skal bli enig :fnise: Guttenavn har vi klart da. Begge to synes Leander er kjempe fint. Også er samboeren min opptatt av at navnet Edward blir mellomnavnet hans, fordi det het bestefaren hans. Så skal det vise seg å være gutt alikavel, så blir det Leander Edward. :)

Jentenavn er verre. Jeg har hele tiden likt navnet Sunniva kjempe godt, men mannen liker det ikke i det hele tatt :sukk: Deretter har jeg foreslått det ene navnet etter det andre, og ingen har falt i smak hos han nei. Han synes navnet Linnea er så fint, og det synes jeg er et helt okay navn.

Så var det det at jeg gjerne vil ha to navn, for det synes jeg er fint. Og da tror jeg vi begge er enige om navnet Malin. Så jenta vår får nok navnet Malin Linnea :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og hilser på :)

Gratulerer med den lille prinsessen! Herlig ultralydbilde, må være en fantastisk opplevelse!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke: det var koselig! :)

Ja, det var det virkelig! Alt ble plutselig så mye mer virkelig etter vi fikk se henne på skjermen :rødme: Gled deg til det blir din tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det forstår jeg, det er vel litt stress når det gjelder forberedelser tenker jeg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er ikke akkuratt stress :) Men det er jo mye som skal kjøpes :) Også er det en del å tenke på når det kommer til kosthold, hva man kan og ikke kan spise :) Men neeei da, er bare koselig altå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...