Gjest fragment Skrevet 1. juli 2009 #81 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvordan fungerer dette klistremerkegreiene? Antar det er en eller annen form for premiering til den med flest merker over en viss tid? Jeg tror dette hadde trigget mitt konkurranseinstinkt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. juli 2009 #82 Del Skrevet 1. juli 2009 Hehe, apropos klistremerker. Ser for meg at jeg ville hatt mange av de om vi hadde hatt en sånn konkurranse. Det er en typisk ting som ville ha trigget konkurranseinstinktet mitt til nesten det urimelige Kanskje like greit at de er litt avslappet på det greiene der Jeg rakk 75 klistremerker. Irriterer meg at de alltid holder konkurransene slik at det er umulig å få 90. Konkurranseinstint? Aaaldri hørt om. Må bare si at du har så utrolig mye bra uttrykk for hvordan stølhet og slitsomme øvelser osv. føles. Skjelverompe faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. juli 2009 #83 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er et sunnhetstegn at man ikke klarer 90 på 90, det betyr at vi så vidt har et liv utenfor treningen Jeg klarte 50 og er fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 1. juli 2009 Men dette gjelder ikke bare gruppetimer da, eller? Men egentrening i studio og? Da styrer man jo intensiteten selv, og man kan passe på å ikke bli overtrent. Å delta på gruppetreninger begrenser seg ofte selv, jeg er en veldig introvert "utøver" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. juli 2009 #85 Del Skrevet 1. juli 2009 Men dette gjelder ikke bare gruppetimer da, eller? Men egentrening i studio og? Da styrer man jo intensiteten selv, og man kan passe på å ikke bli overtrent. Å delta på gruppetreninger begrenser seg ofte selv, jeg er en veldig introvert "utøver" Det er antall treninger, ja. De prøvde seg jo på konkurranse med flest gruppetimer tidligere, og vi husker jo alle hvordan det gikk Fikk kommentar fra en av de som jobbet på senteret da vi var på medlemsfest her på fredag. Vi kom inn på gruppetreningskonkurransen, og det hadde vært mye prat på gnisninger mellom enkelte av oss deltagerne Det var jo da vinneren og jeg som var i tottene på hverandre og holdt på å fly på hverandre De gjør ikke den "tabben" igjen. Konkurranser ellers synes jeg er fint. Det trigger konkurranseinstinktet mitt, og motiverer meg til å dra på trening selv nå jeg absolutt ikke har lyst, sånn som i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er antall treninger, ja. De prøvde seg jo på konkurranse med flest gruppetimer tidligere, og vi husker jo alle hvordan det gikk Fikk kommentar fra en av de som jobbet på senteret da vi var på medlemsfest her på fredag. Vi kom inn på gruppetreningskonkurransen, og det hadde vært mye prat på gnisninger mellom enkelte av oss deltagerne Det var jo da vinneren og jeg som var i tottene på hverandre og holdt på å fly på hverandre De gjør ikke den "tabben" igjen. Ja, husker det hardkjøret ditt Fremdeles veldig imponert over volumet ditt, altså! Ja, jeg ser at det fort blir litt gnisninger, hvertfall når det er flere gjengangere som kjenner hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 1. juli 2009 Gikk en halvtimes tur med hunden og merker at skjelverompa ble værende... Glad jeg har overkroppsøkt i dag, og at jeg skal jobbe to netter nå, slik at det blir en treningspause Tror nemlig dette blir verre i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juli 2009 #88 Del Skrevet 1. juli 2009 Den beste konkurransen man kan vinne, er den med seg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 1. juli 2009 Det har du helt rett i, Ansjoni!! Vi har begge vunnet mange konkurranser, m.a.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 1. juli 2009 Prosjekt 100 før 4 # 99 av 100: 25 min step, 25 min styrke # 100 av 100: 30 min sykkel, 25 min styrke 100 :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: Fy faen, jeg er flink!!! Denne damen fortjener en spesialhonnør i min bok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juli 2009 #91 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Denne damen fortjener en spesialhonnør i min bok!!! Du da søta!! :rødme: Med all den oppbackingen jeg har fått så tar jeg lett 100 til!! Endret 1. juli 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 1. juli 2009 Med all den oppbackingen jeg har fått så tar jeg lett 100 til!! Kult! *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 1. juli 2009 Da er det vel på tide å logge dagens trening. Eller gårsdagens heter det vel, siden klokka er over 24 Før det første settet med negative chins i dag, klarte jeg for første gang en repetisjon med ordentlig chins!! Dvs en og en halv, faktisk!! A1: Negative chins 3 sett, 5 reps, 5 sekunder Skulle ta 5 sett, men jeg tror jeg gjør et eller annet feil med skuldrene, for det gjør plutselig vondt. A2: Scapular push-ups 4 sett, 12 reps B1: Stående stangroing 25 kg, 5 sett, 8 reps B2: Push-ups 7 reps 7 reps 6 reps C1: Band pull-aparts 4 sett, 12 reps C2: Skråbenk m. frivekter 8 kg, 5 sett, 8 reps D: Stående bicepscurl m. EZ-stang 13 kg, 2 sett, 12 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 2. juli 2009 #94 Del Skrevet 2. juli 2009 Før det første settet med negative chins i dag, klarte jeg for første gang en repetisjon med ordentlig chins!! Dvs en og en halv, faktisk!! Hvilket grep? Jeg klarer én med underhåndsgrep, men sliter også litt med skuldrene på denne øvelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 2. juli 2009 Underhåndsgrep, ja! Har ikke sjans på overhånd. Får du skulderbladene ordentlig sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 2. juli 2009 #96 Del Skrevet 2. juli 2009 Underhåndsgrep, ja! Har ikke sjans på overhånd. Får du skulderbladene ordentlig sammen da? Aner ikke. Har kun prøvd meg en gang eller to for moro skyld, chins er egentlig ikke i mitt program. Dvs, normalt kjører jeg jo jentechins/omvendt roing, men ikke nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 2. juli 2009 Den er grisevanskelig teknisk og, ikke bare tung, chins altså. Det er den som frustrerer meg for tiden. Håper det løsner en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. juli 2009 #98 Del Skrevet 2. juli 2009 Chins er SÅ vanskelig, og med god grunn: Vi jenter er ikke laget for den øvelsen, så da er det bare et oppskrift: JOBB JOBB JOBB! Jeg ligger vel på 8-10 jentechins når jeg har en god dag, men har ikke sjans på en eneste ordentlig. Jeg kjører forresten bare overhåndsgrep, med underhånds bruker jeg for mye biceps. Det er jo ryggen jeg vil trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, skal bli flinkere til å variere. Jeg vil tro, at når man først får dreisen på det, så er overhåndsgrep lettere teknisk med tanke på skulderbladene. Som du sier, da trener man ryggen mer. I'm on it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 2. juli 2009 #100 Del Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer med første chins Om du har et strikk, er det greit å feste i smithmaskinen. Da blir det litt lettere, men enklere å kjøre teknisk. Problemet med chins er rett og slett at det går fra veldig lett (i maskin) til grisetungt (uten) og innimellom der er maskiner med støtte helt ubrukelige igrunn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg