Sekretæren Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg måtte skaffe meg noen andre hansker. Har noen Nike Fitness hansker, men de har blitt så slaskete (var drittrange da jeg kjøpte de), og de glir på jernet. Da er jo poenget borte. Har bestilt disse! Ser mer klumpete ut, men det får så være. Gleder meg til å prøve de! Har forresten kjøpt litt andre godsaker også! Proteinbarer fra Chef Jay's, Protein Puffs og pakketilbudet på Active Meal. Fikk lønn og etterbetalt, har visst gått opp i lønn, så da var det bare å benytte sjansen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 11. juli 2009 #142 Del Skrevet 11. juli 2009 OMG de hanskene var dyre, får håpe de er bra! Kom med vurdering så snart du får dem og de er tatt i bruk! Jeg bruker disse, er ganske så fornøyd, men jeg har ikke prøvd noen andre så vet ikke helt om de er bedre eller dårligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 12. juli 2009 De var fine Sikkert i samme sjangeren som mine Nike, de ligner litt. Harbinger er dyre, ja. Men har lest at flere bruker de, og jeg ble brått litt smårik, så tenkte - hvorfor ikke Så de BØR være bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 12. juli 2009 Var dette en bra eller dårlig deal? Det eneste som mangler i min plan her, er hantler med utskiftbare skiver.... :klø: Så har jeg det jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 12. juli 2009 #145 Del Skrevet 12. juli 2009 Var dette en bra eller dårlig deal? Det eneste som mangler i min plan her, er hantler med utskiftbare skiver.... :klø: Så har jeg det jeg vil ha! Damn, skal du ha den hjemme? *misunnelig* Blir nok ikke treningsrom på oss før vi flytter i hus utenfor Oslo, en vakker dag. Men gjett om vi skal ha skikkelig trimrom da også! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 12. juli 2009 Jepp Er så heldig å ha kjeller med mange rom. Foreløpig er det et helvetes rot der nede, og det trenger en skikkelig makeover! Men det er stor plass til at min kjære kan ha mørkerom, jeg kan ha treningsrom og gutta kan ha skrotnisserom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 12. juli 2009 #147 Del Skrevet 12. juli 2009 :dåne: Det kommer jo til å bli dødsbra! Det må jo være verdens morsomste makeover Og jeg som gleder meg til å få ny sofa og arkivskap liksom.. :gjeiper: Om dealen er bra eller ikke har jeg ikke peiling på, hvis ingen andre her inne har det heller så ville jeg postet på et av treningsforumene der ute og spurt. Få litt tips fra noen som har tilsvarende utstyr hjemme. Er jo kult å investere i noe med god kvalitet som både holder over tid og lever opp til dine forventninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 12. juli 2009 #148 Del Skrevet 12. juli 2009 Var dette en bra eller dårlig deal? Det eneste som mangler i min plan her, er hantler med utskiftbare skiver.... :klø: Så har jeg det jeg vil ha! Men synes ikke det så gæli ut. Sportsmaster er vel et kjent merke og? Ikke at det er noen selvfølge at det skal være bra kvalitet da altså, men i mitt hode så høres det bedre ut å handle noe "kjent". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 12. juli 2009 :dåne: Det kommer jo til å bli dødsbra! Det må jo være verdens morsomste makeover Og jeg som gleder meg til å få ny sofa og arkivskap liksom.. :gjeiper: Om dealen er bra eller ikke har jeg ikke peiling på, hvis ingen andre her inne har det heller så ville jeg postet på et av treningsforumene der ute og spurt. Få litt tips fra noen som har tilsvarende utstyr hjemme. Er jo kult å investere i noe med god kvalitet som både holder over tid og lever opp til dine forventninger! Jepp, jeg poster litt her og litt der Men ny sofa og arkivskap er ikke å forakte det heller! Organisatoren i meg liker lyden av ordet "arkivskap"!! Men synes ikke det så gæli ut. Sportsmaster er vel et kjent merke og? Ikke at det er noen selvfølge at det skal være bra kvalitet da altså, men i mitt hode så høres det bedre ut å handle noe "kjent". Jeg tror ikke jeg kommer til å gå på en smell hvertfall, jeg og synes Sportsmaster lyder greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 12. juli 2009 #150 Del Skrevet 12. juli 2009 Den linken likner på noe sånt som jeg kunne tenkt meg også ja... Å ha en sånn nedtrekkstrinse og en til pushdown/curls er jo fantastisk, om man tar noen ekstra tau eller "håndtak" har man jo plutselig muligheter for masse roøvelser, skulderøvelser etc Jeg synes den så veldig bra ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 12. juli 2009 I dag gjorde jeg unna siste økta i første fase, så i morra skal jeg begynne på fase 2!! Gleder meg. Det er fokus på eksplosivitet, dynamic effort, og det blir gøy tror jeg. Jeg skjønte jo ikke at det var sommersøndagsstengt på gymmet mitt, så jeg stod der med skjegget i postkasse utenfor en stengt dør kl 12. Jeg bestemte meg for å dra innom byen og se om jeg fant et gym hvor jeg kunne få en gratis prøvetime, og jeg endte opp på Gold's Gym. Jeg har jo sett bilder på nettsidene dems, men da jeg kom inn der ble jeg rent fascinert. Det jeg ble mest fascinert av, var at det ikke var et eneste papir å tørke seg på der, men hyllevis med rene kluter (med innsydd logo på, selvsagt) som man skulle putte i en skittentøyskurv etter bruk. De må ha litt av en vaskejobb etter stengetid Hadde overkroppsøkt i dag, men fant ut at jeg ville makse i knebøy før jeg begynte på den nye fasen. De tidligere rekordene mine tells ikke, da de ikke var dype nok. Prøvde meg på 70 kg, men da ble det failure gitt Måtte bare sette meg ned og la sikringsstanga ta vektene. Det var egentlig litt gøy Det ble 2RM på 60 kg. Resten var som følger: A1: Nedtrekk 40 kg - 5 reps 45 kg - 5 reps 50 kg - 5 reps Ble nedtrekk isteden for negative chins, da den ødelegger skuldrene mine. Jeg har ikke mottatt strikkene jeg har bestilt enda, så det ble nedtrekk som siste alternativ. Var usikker på hvordan ståa var der, siden det var lenge siden sist, men nå føltes 50 kg vanvittig lett, og sist slet jeg med å få den ned til haka. Morro!! A2: Scapular push-ups 4 sett, 12 reps B1: Stående stangroing 30 kg, 4 sett, 8 reps B2: Push-ups 6 reps 6 reps 5 reps C1: Skråbenk m. frivekter 9 kg, 4 sett, 8 reps C2: Band pull-aparts 3 sett, 12 reps D: EZ-curls 13 kg, 2 sett, 12 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 12. juli 2009 Den linken likner på noe sånt som jeg kunne tenkt meg også ja... Å ha en sånn nedtrekkstrinse og en til pushdown/curls er jo fantastisk, om man tar noen ekstra tau eller "håndtak" har man jo plutselig muligheter for masse roøvelser, skulderøvelser etc Jeg synes den så veldig bra ut jeg! Jepp, tror ikke den er så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 12. juli 2009 #153 Del Skrevet 12. juli 2009 Det jeg ble mest fascinert av, var at det ikke var et eneste papir å tørke seg på der, men hyllevis med rene kluter (med innsydd logo på, selvsagt) som man skulle putte i en skittentøyskurv etter bruk. Hehe. Skal det være, så skal det være! Har fått inntrykk av at Gold's Gym er litt sånn kjendissted? Tenker på Helene Rask, osv. Hun har vel noen timer der, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, om vi skal ha et kjendisgym, så må det vel være Gold's sku' jeg tru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 12. juli 2009 #155 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, om vi skal ha et kjendisgym, så må det vel være Gold's sku' jeg tru. Det var vel der Arnold selv trente i Statene. Så morsomt med logokluter da! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 12. juli 2009 Det var vel der Arnold selv trente i Statene. Så morsomt med logokluter da! -misa Ja, skulle nesten tatt med meg en Men jeg er jo så samvittighetsfull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå skal jeg bli mesterkokk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. juli 2009 #158 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, om vi skal ha et kjendisgym, så må det vel være Gold's sku' jeg tru. Jeg har surfesjekket treningsentere i California, blant annet Gold's Gym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 13. juli 2009 #159 Del Skrevet 13. juli 2009 Nå skal jeg bli mesterkokk!! Er det deg?? Pena! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 13. juli 2009 #160 Del Skrevet 13. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=M7OpsW-35Yg. Er noen interessante klesstiler der. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg