Gjest fragment Skrevet 28. juni 2009 #61 Del Skrevet 28. juni 2009 B2: Omvendt roing 8 reps 6 reps 5 reps Uansett høyden på stanga, kommer jeg bare opp til 10 cm over kassa. Der stopper det. Det optimale er å kjøre denne i bom. Stang er umulig! Men hvor mange treningssentre har lav bom, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 28. juni 2009 Det optimale er å kjøre denne i bom. Stang er umulig! Men hvor mange treningssentre har lav bom, liksom. Ja, for en bom er ganske bred, ikke sant? Er hvertfall ikke bom der jeg trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 28. juni 2009 #63 Del Skrevet 28. juni 2009 Bommen er ganske tjukk, slik at du kommer oppi med brystkassen. Av egen erfaring er dét nær sagt umulig ved bruk av stang. http://www.nordlys.no/lordag/article273774...e?service=print Litt nede på siden er det et bilde av bommen vi bruker. Det er en god del centimeters forskjell fra stang, men fremdeles grusomt tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #64 Del Skrevet 28. juni 2009 Jepp, bommen hadde jeg klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 29. juni 2009 I morgen er det atter en treningsdag! Motivasjonen fikk en ekstra piff i dag, jeg var nemlig og shoppet litt sommerklær. Fant en fin bluse og en capribukse i mykt fint stoff, som jeg ble veldig fornøyd med. Det viste seg at jeg måtte ned i størrelse, fra 42 til 40 på underkroppen, og fra 40 til 38 på overkroppen. Der har ikke jeg vært på 11 år, så det var kult Så da er det bare å fortsette i samme duren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. juni 2009 #66 Del Skrevet 29. juni 2009 Åh, så herlig, sånt er så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 29. juni 2009 #67 Del Skrevet 29. juni 2009 Så gøy! Ja når du faktisk må ned i klesstørrelse har du gjort en kjempejobb! Gratulerer!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. juni 2009 #68 Del Skrevet 30. juni 2009 Så deilig da! Herlig når man ser resultater av treninga, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 30. juni 2009 #69 Del Skrevet 30. juni 2009 Wow, du har virkelig oppnådd resultater, gratulerer så mye! Ellers må jeg jo si at jeg lærer mange nye øvelser ved å lese dagboken din (nordic hamstring, YTWL, scapular push-up....). -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 30. juni 2009 Åh, så herlig, sånt er så gøy Ja! Svinaktig morro! Leste et sted at en klesstørrelse "utgjør" 4 kg, men det tror jeg ikke på. Jeg har nemlig gått ned mye mer Så gøy! Ja når du faktisk må ned i klesstørrelse har du gjort en kjempejobb! Gratulerer!! :) Ja, jern er tingen! Så deilig da! Herlig når man ser resultater av treninga, Ja, jeg tror det ikke før jeg får slike fysiske bevis. Wow, du har virkelig oppnådd resultater, gratulerer så mye! Ellers må jeg jo si at jeg lærer mange nye øvelser ved å lese dagboken din (nordic hamstring, YTWL, scapular push-up....). -misa Ja, han er veldig kreativ, han Sandvik. Et variert program er et must for å opprettholde treningsgleden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juni 2009 #71 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ja! Svinaktig morro! Leste et sted at en klesstørrelse "utgjør" 4 kg, men det tror jeg ikke på. Jeg har nemlig gått ned mye mer Det er vel indiviuelt som alt annet. Jeg har jo ikke gått ned så mye i kilo, men endel i centimeter edit: jeg prøvde å skryte på meg litt her Endret 30. juni 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #72 Del Skrevet 30. juni 2009 Man skal da skryte Skal sies at jeg leste det på forsiden av et glossy magasin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juni 2009 #73 Del Skrevet 30. juni 2009 Skryt er vel og bra, men det bør jo ikke gå utover sannhetsgehalten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #74 Del Skrevet 30. juni 2009 Så var det dagens logging. Domus skal ha skryt for å ha bra air condition, ellers hadde jeg ikke orket noe!! A1: Boksbøy 50 kg, 5 sett, 5 reps A2: Knebøy m. strikk 4 sett, 12 reps B1: Bulgarsk utfall 9 kg, 4 sett, 12 reps Gikk lengre frem enn jeg har pleid i dag, slik at øvelsen ble mer hoftedominant og sparte kneet for belastning. Jeg trodde jeg skulle dø. B2: Planken 3 sett, 45 sek C1: Rygghev 4 sett, 10 reps Lenge siden sist. Jeg kunne rett og slett ikke ta nordic hamstring i dag, da jeg hadde skjelverompe etter utfallene. C2: Sideplanke 3 sett, 30 sek hver side Surra litt i programmet, men shit ævv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 30. juni 2009 #75 Del Skrevet 30. juni 2009 skjelverompe For et bra uttrykk! Men kjenner igjen det selv etter bulgarske utfall, de er virkelig drepen! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 30. juni 2009 #76 Del Skrevet 30. juni 2009 Domus skal ha skryt for å ha bra air condition En av de tingene jeg savner mest. Der jeg trener nå er det 30 grader på en god dag, og man renner nærmest bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. juni 2009 #77 Del Skrevet 30. juni 2009 En av de tingene jeg savner mest. Der jeg trener nå er det 30 grader på en god dag, og man renner nærmest bort. Samme på mitt senter også, Domus og Centrum er veldig bra på aircondition og jeg savner det skikkelig Fant ut at jeg ikke hadde boka di på lista mi, så *vips* nå er den på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #78 Del Skrevet 30. juni 2009 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 1. juli 2009 #79 Del Skrevet 1. juli 2009 En av de tingene jeg savner mest. Der jeg trener nå er det 30 grader på en god dag, og man renner nærmest bort. Samme på mitt senter også, Domus og Centrum er veldig bra på aircondition og jeg savner det skikkelig Og jeg trener på samme senter som lucy, så stemmer i! Det er grusomt varmt der. Fordelen er jo at selv om man jukser med et par klistremerketreninger, så ser man ut som om man har trent knallhardt i to timer. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #80 Del Skrevet 1. juli 2009 Hehe, apropos klistremerker. Ser for meg at jeg ville hatt mange av de om vi hadde hatt en sånn konkurranse. Det er en typisk ting som ville ha trigget konkurranseinstinktet mitt til nesten det urimelige Kanskje like greit at de er litt avslappet på det greiene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg