Meaty Skrevet 12. februar 2011 #141 Del Skrevet 12. februar 2011 "Smell feit mage". Hvordan smeller man feite mager, med nål, som en ballong? Jeg tenkte Monty Pythons Mr. Creosote: http://www.youtube.com/watch?v=BlK62rjQWLk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. februar 2011 #142 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg tenkte Monty Pythons Mr. Creosote: http://www.youtube.com/watch?v=BlK62rjQWLk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 12. februar 2011 #143 Del Skrevet 12. februar 2011 I de trådene om alle disse menneskene på bussen. En har nå laget en tråd om "Smell feit person" Hvordan smeller man en tjukkas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. februar 2011 #144 Del Skrevet 12. februar 2011 "nuist strand i trondheim?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. februar 2011 #145 Del Skrevet 13. februar 2011 På generelt: "Jeg har dårlig uvane". Jeg synes dette er selvmotsigende. Finnes det gode uvaner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 13. februar 2011 #146 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) På generelt: "Jeg har dårlig uvane". Jeg synes dette er selvmotsigende. Finnes det gode uvaner? Det blir vel omtrent som de som er "forferdelig glade", eller som den gamle naturfagslæreren min sa: "Det var fantastisk stygt". Endret 13. februar 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. februar 2011 #147 Del Skrevet 14. februar 2011 "Lam jeg ha kontakt med tidligere svigerdater" Hm? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 14. februar 2011 #148 Del Skrevet 14. februar 2011 Å, Belladonna! Vi reagerer på NØYAKTIG de samme formuleringene her inne! Mange har så sinn sykt mange ord delings feil...... Toppe heile driden me: Hvilen fri syre liker du best? Give me more please!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 14. februar 2011 #149 Del Skrevet 14. februar 2011 I de trådene om alle disse menneskene på bussen. En har nå laget en tråd om "Smell feit person" Hvordan smeller man en tjukkas? Er du virkelig interessert i å høre mer om det? Hahaha. Her inne får du svar på ganske mye du ikke engang visste du lurte på... Som hvordan å smelle en tjukkas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. februar 2011 #150 Del Skrevet 14. februar 2011 Er du virkelig interessert i å høre mer om det? Hahaha. Her inne får du svar på ganske mye du ikke engang visste du lurte på... Som hvordan å smelle en tjukkas Jenter blir jo smelt på tjukken. (Skamme meg skulle jeg nå, hadde aldri trodd at jeg skulle skrive noe så vulgært ). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. februar 2011 #151 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg slet litt med denne: "Valentine - yullete grier som er importert". I rettferdighetens navn så må det tilføyes at TS beklager tastefeilen litt lenger ned i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. februar 2011 #152 Del Skrevet 20. februar 2011 Frå forumet: "Anniversary med kjæresten" Kva i all verda er gale med "jubileum"? Folk som puttar inn engelske ord i annakvar setning irriterar meg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. februar 2011 #153 Del Skrevet 21. februar 2011 Frå forumet: "Huk naturiststrand - få unge?" Måtte gå inn på tråden for å sjekke kva det handla om Høyrast ut som om nokon hadde tenkt å føde barn på Huk naturiststrand , men det var visst berre eit spørsmål om det var ungdommar på Huk naturiststrand... Snakk om dårleg formulering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 21. februar 2011 #154 Del Skrevet 21. februar 2011 Risekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 24. februar 2011 #155 Del Skrevet 24. februar 2011 "Jenter - hvordan intimfrysere ønsker dere på partneren deres?" Hmm... hæ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 24. februar 2011 #156 Del Skrevet 24. februar 2011 "Jenter - hvordan intimfrysere ønsker dere på partneren deres?" Hmm... hæ? Hva? Intimfryser? Det har jeg aldri hørt om, det går vel hett for seg hos enkelte da, hvis de har behov for det. Men det heter vel "hva slags"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 24. februar 2011 #157 Del Skrevet 24. februar 2011 "Jenter - hvordan intimfrysere ønsker dere på partneren deres?" Hmm... hæ? Den tok det tid før jeg skjønte, ja. Bruker man fryser nedentil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. februar 2011 #158 Del Skrevet 24. februar 2011 "Jenter - hvordan intimfrysere ønsker dere på partneren deres?" Hmm... hæ? Sier bare en ting.. brrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. februar 2011 #159 Del Skrevet 24. februar 2011 "Jenter - hvordan intimfrysere ønsker dere på partneren deres?" Hmm... hæ? Der måtte jeg også tenke meg om en gang ekstra. Skjønte meningen ved 2. gangs lesning,men var ikke helt innlysende med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 25. februar 2011 #160 Del Skrevet 25. februar 2011 "Faktet orgasme i 2 år." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå