Kråkesaks Skrevet 9. april 2011 #321 Del Skrevet 9. april 2011 - Venner med velsignelser.... Trodde først det var noe religiøst men det handlet om friends with benefits. At jeg ikke tenkte på det med det samme. Jeg trodde det var snakk om venner med noen spesielle evner eller noe. Snåsamannen er sikkert en venn med velsignelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #322 Del Skrevet 9. april 2011 jeg dumoer en som kunne vært "the one" Må innrømme jeg måtte lese den et par ganger, tenkte det var noe i retning av "dummer", ikke "dumper"... Jeg måtte også inn og sjekke hva dette var for noe. "jeg dumoer en som kunne vært "the one" pga hans penis. " Jeg tenkte kanskje at "å dumoe" er et av de nye verbene som med jevne mellomrom dukker opp på sexforumet, av typen ting alle må kunne. Man må jo følge med i tiden for å forsikre seg om at man kan alt det som forventes. Ingen ønsker vel å føle seg utenfor når alle de andre rimmer, milfer, gulldusjer og dumoer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #323 Del Skrevet 9. april 2011 - Om å få fisken på kroppen..... Ja, nå kan dere gjette....... Det handlet om å få en på kroken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart Skrevet 10. april 2011 #324 Del Skrevet 10. april 2011 Fra Nettavisen: Leverte bilen til forhandler - ble stjålet Stakkars mann. (Men det vanlige er da å si "bortført"?) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #325 Del Skrevet 10. april 2011 - "Jeg har blitt så care, hva betyr det?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. april 2011 #326 Del Skrevet 10. april 2011 - "Jeg har blitt så care, hva betyr det?" Det lurer jeg også på. Hva betyr det i denne sammenhengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 10. april 2011 #327 Del Skrevet 10. april 2011 3-åring som ikke lyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. april 2011 #328 Del Skrevet 10. april 2011 3-åring som ikke lyr Akkurat dette har jeg god kjennskap til. Det er et ord jeg ofte hørte i min barndom. Det er vel bygdedialekt. Å lye er det sammen som å (ad)lyde, høre etter når man får en beskjed, altså være lydig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 11. april 2011 #329 Del Skrevet 11. april 2011 Det lurer jeg også på. Hva betyr det i denne sammenhengen? Hun mener visst likegyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 11. april 2011 #330 Del Skrevet 11. april 2011 Lyr er nok dialekt. Her jeg kommer fra er det det samme som å lystre. Eller ikke hører etter, ikke gjør som moren sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 11. april 2011 #331 Del Skrevet 11. april 2011 Syntes denne var litt morsom: Når det rasler i eggstokkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. april 2011 #332 Del Skrevet 11. april 2011 Syntes denne var litt morsom: Når det rasler i eggstokkene Når det gjør det, er man "verpesyk" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 11. april 2011 #333 Del Skrevet 11. april 2011 Haha, mye morsomme overskrifter for tiden, ikke bare rasler det i eggstokkene, men det er også: Knasing i knær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 11. april 2011 #334 Del Skrevet 11. april 2011 Haha, mye morsomme overskrifter for tiden, ikke bare rasler det i eggstokkene, men det er også: Knasing i knær Og Svart fitte. Håper ikke alt dette er samme person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. april 2011 #335 Del Skrevet 11. april 2011 På et annet forum var det en dame som fortalte at hun var hektet på en spesiell type kaffe, og spurte om det var veldig skadelig. Hun fikk et oppmuntrende svar tilbake: "Hvis du er blodtype A, er kaffe full av antioksidanter ..." Jeg var på nippet til å skrive en humoristisk kommentar om at blodtype er vel uten relevans for kaffens innhold av antioksidanter . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 11. april 2011 #336 Del Skrevet 11. april 2011 "Så jævla feit" er tittelen, i innlegget står det "hvor kan jeg kjøpe målebånd"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #337 Del Skrevet 11. april 2011 EL-slim 4 dager før IKM Kan jo være de nbetyr noe for noen som skjøner hva dette er men for meg så EL-slim?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #338 Del Skrevet 11. april 2011 Oj da, noen skikkelige stygge skrivefeil der.. Gikk FOR fort i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 11. april 2011 #339 Del Skrevet 11. april 2011 EL-slim 4 dager før IKM Kan jo være de nbetyr noe for noen som skjøner hva dette er men for meg så EL-slim?? Om man bruker EL som en forkortelse for elektrisitet, så blir det: Elektrisk slim 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. april 2011 #340 Del Skrevet 11. april 2011 Eller, om man ser EL som en forkortelse for elektroluminiscens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå