Gå til innhold

Merkelige, morsomme overskrifter og andre festligheter

Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

- Venner med velsignelser....

Trodde først det var noe religiøst men det handlet om friends with benefits.

At jeg ikke tenkte på det med det samme. :klaske:

Jeg trodde det var snakk om venner med noen spesielle evner eller noe. :ler: Snåsamannen er sikkert en venn med velsignelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

jeg dumoer en som kunne vært "the one"

Må innrømme jeg måtte lese den et par ganger, tenkte det var noe i retning av "dummer", ikke "dumper"...

Jeg måtte også inn og sjekke hva dette var for noe. "jeg dumoer en som kunne vært "the one" pga hans penis. " Jeg tenkte kanskje at "å dumoe" er et av de nye verbene som med jevne mellomrom dukker opp på sexforumet, av typen ting alle må kunne. Man må jo følge med i tiden for å forsikre seg om at man kan alt det som forventes. Ingen ønsker vel å føle seg utenfor når alle de andre rimmer, milfer, gulldusjer og dumoer?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Om å få fisken på kroppen.....

Ja, nå kan dere gjette.......

Det handlet om å få en på kroken. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

3-åring som ikke lyr :klo:

Akkurat dette har jeg god kjennskap til. Det er et ord jeg ofte hørte i min barndom. Det er vel bygdedialekt. Å lye er det sammen som å (ad)lyde, høre etter når man får en beskjed, altså være lydig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på. Hva betyr det i denne sammenhengen?

Hun mener visst likegyldig. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyr er nok dialekt. Her jeg kommer fra er det det samme som å lystre. Eller ikke hører etter, ikke gjør som moren sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mye morsomme overskrifter for tiden, ikke bare rasler det i eggstokkene, men det er også: Knasing i knær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, mye morsomme overskrifter for tiden, ikke bare rasler det i eggstokkene, men det er også: Knasing i knær :ler:

Og Svart fitte. Håper ikke alt dette er samme person. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

På et annet forum var det en dame som fortalte at hun var hektet på en spesiell type kaffe, og spurte om det var veldig skadelig. Hun fikk et oppmuntrende svar tilbake:

"Hvis du er blodtype A, er kaffe full av antioksidanter ..."

Jeg var på nippet til å skrive en humoristisk kommentar om at blodtype er vel uten relevans for kaffens innhold av antioksidanter :fnise: .

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

EL-slim 4 dager før IKM

Kan jo være de nbetyr noe for noen som skjøner hva dette er men for meg så :vetikke:

EL-slim??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slim 4 dager før IKM

Kan jo være de nbetyr noe for noen som skjøner hva dette er men for meg så :vetikke:

EL-slim??

Om man bruker EL som en forkortelse for elektrisitet, så blir det: Elektrisk slim :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...