Gjest Blubberella Skrevet 3. april 2011 #301 Del Skrevet 3. april 2011 Kiropraktor på nakke. Det er da ikke på nakken man skal ha kiropraktoren, da blir vel neppe nakken noe bedre. Man skal være forsiktig med å irritere kiropraktorer, for da får man dem på nakken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. april 2011 #302 Del Skrevet 3. april 2011 Jobb skulk! Hm, høres ut som en ordre til en som heter Jobb: Jobb, skulk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2011 #303 Del Skrevet 3. april 2011 "Takk på beforehand". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. april 2011 #304 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) "Takk på beforehand". Trodde alltid at det var "Takk på forhånd" man sa... Endret 3. april 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. april 2011 #305 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) ... hadde litt snedig fasong på magen etter en annen operasjon." Endret 4. april 2011 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #306 Del Skrevet 4. april 2011 Dette må vel gå under "andre festligheter": "I jentegjengen så er det ei jente som, jeg vet ikke hvordan jeg skal si det på riktig måte, men altså, hun er rett og slett dum. Jeg har kjent henne lenge og vet hvordan hun er. Hun forstår seg ikke på helt dagligtagse ting f.eks, hun vet ikke hovedstaden i Danmark, hun vet ikke hvem som er statsminister i Norge, vel, det er myyyeee mer. Hun spør alltid om hvorfor ditt og hvorfor datt, til helt vanlige ting jeg vil tro de fleste skjønner og dette gjentar hun også. Og hun gjør også dette til et stort dummer, hun legger ikke akkurat skjul på det. Og når noen forklarer henne at det er feil og slikt så blir hun veldig sjokkert, litt sånn overdrevent kan det virke. Men så dagen etter så er hun like uviten i gjen og blir sjokkert på nytt, spesielt hvis det er andre i gjen som forklarer henne ting. " Med sånne venner til å forklare en ting, er det ikke rart man blir uviten i gjen og i gjen og gjør et stort dummer av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 4. april 2011 #307 Del Skrevet 4. april 2011 Dette må vel gå under "andre festligheter": "I jentegjengen så er det ei jente som, jeg vet ikke hvordan jeg skal si det på riktig måte, men altså, hun er rett og slett dum. Jeg har kjent henne lenge og vet hvordan hun er. Hun forstår seg ikke på helt dagligtagse ting f.eks, hun vet ikke hovedstaden i Danmark, hun vet ikke hvem som er statsminister i Norge, vel, det er myyyeee mer. Hun spør alltid om hvorfor ditt og hvorfor datt, til helt vanlige ting jeg vil tro de fleste skjønner og dette gjentar hun også. Og hun gjør også dette til et stort dummer, hun legger ikke akkurat skjul på det. Og når noen forklarer henne at det er feil og slikt så blir hun veldig sjokkert, litt sånn overdrevent kan det virke. Men så dagen etter så er hun like uviten i gjen og blir sjokkert på nytt, spesielt hvis det er andre i gjen som forklarer henne ting. " Med sånne venner til å forklare en ting, er det ikke rart man blir uviten i gjen og i gjen og gjør et stort dummer av det. Haha, you just made my day complete :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #308 Del Skrevet 4. april 2011 Dette må vel gå under "andre festligheter": "I jentegjengen så er det ei jente som, jeg vet ikke hvordan jeg skal si det på riktig måte, men altså, hun er rett og slett dum. Jeg har kjent henne lenge og vet hvordan hun er. Hun forstår seg ikke på helt dagligtagse ting f.eks, hun vet ikke hovedstaden i Danmark, hun vet ikke hvem som er statsminister i Norge, vel, det er myyyeee mer. Hun spør alltid om hvorfor ditt og hvorfor datt, til helt vanlige ting jeg vil tro de fleste skjønner og dette gjentar hun også. Og hun gjør også dette til et stort dummer, hun legger ikke akkurat skjul på det. Og når noen forklarer henne at det er feil og slikt så blir hun veldig sjokkert, litt sånn overdrevent kan det virke. Men så dagen etter så er hun like uviten i gjen og blir sjokkert på nytt, spesielt hvis det er andre i gjen som forklarer henne ting. " Med sånne venner til å forklare en ting, er det ikke rart man blir uviten i gjen og i gjen og gjør et stort dummer av det. hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 5. april 2011 #309 Del Skrevet 5. april 2011 "Pule valker" Eh, lykke til med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2011 #310 Del Skrevet 5. april 2011 "Pule valker" Eh, lykke til med det! I nøden puler fanden valker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. april 2011 #311 Del Skrevet 5. april 2011 I nøden puler fanden valker :skratte: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 5. april 2011 #312 Del Skrevet 5. april 2011 Hvordan opplevde du din SA? Ikke så morsom akkurat når jeg klikket meg inn og skjønte hva det handlet om, men for meg står forkortelsen SA for Selvangivelse, så jeg stusset litt på den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 6. april 2011 #313 Del Skrevet 6. april 2011 'Trenger hylle over vaskemaskinen..som må stå på gulvet' Nå må du bestemme deg, skal du ha den over vaksemaskinen, eller skal den stå på gulvet? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #314 Del Skrevet 6. april 2011 Hjelp, håret med hjemme bleking, og det ble litt lyst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #315 Del Skrevet 7. april 2011 Oslo's Gater.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. april 2011 #316 Del Skrevet 7. april 2011 Hjelp, håret med hjemme bleking, og det ble litt lyst. Hårete hjemme, sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #317 Del Skrevet 8. april 2011 - Venner med velsignelser.... Trodde først det var noe religiøst men det handlet om friends with benefits. At jeg ikke tenkte på det med det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. april 2011 #318 Del Skrevet 8. april 2011 - Venner med velsignelser.... Trodde først det var noe religiøst men det handlet om friends with benefits. At jeg ikke tenkte på det med det samme. Det er de kristnes versjon "friends with benifits"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #319 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg synes overskriften "Barbere hund grunnet smeltende snø" var ganske morsomt og merkelig informerende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. april 2011 #320 Del Skrevet 9. april 2011 jeg dumoer en som kunne vært "the one" Må innrømme jeg måtte lese den et par ganger, tenkte det var noe i retning av "dummer", ikke "dumper"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå