Despicable Me Skrevet 31. mars 2011 #261 Del Skrevet 31. mars 2011 Tror det skal være "einer i stedet for tuja". Mitt beste forslag. Oja 'istdf' er en forkortelse ja :gjeiper: Selv om overskriften så veldig gresk ut for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart Skrevet 31. mars 2011 #262 Del Skrevet 31. mars 2011 Denne var egentlig ikke noe galt med, men den ble litt ekstra morsom oppi mitt fantasifulle hode: "Bambus ammeinnlegg fra little lamb". Jeg klarte å tolke den som kritikk mot en bruker ved navn Little lamb og hennes teite (av noen faktisk betegnet som "bambus") innlegg om amming... Huff, her er visst fantasien på topp :gjeiper: Utrolig bra! Det burde jo bli et uttrykk: "For et bambus-innlegg!" "Hva er det for en bambus-tankegang?" "Har du ikke noe bedre å komme med enn sånne bambus-argumenter?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #263 Del Skrevet 31. mars 2011 'Å, jeg er så betatt av den lille babyen min' Hørtes nesten litt ekkelt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #264 Del Skrevet 31. mars 2011 Klarer barn i to årsaldern og spise suppe? eller er det litt vanskelig, når det er så flytendes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #265 Del Skrevet 31. mars 2011 Kjenner dere noen som har vert vissitor? Hvordan er kursjet, igjennom rødekorsj? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mars 2011 #266 Del Skrevet 31. mars 2011 Kjenner dere noen som har vert vissitor? Hvordan er kursjet, igjennom rødekorsj? Her fikk jeg vondt i øynene og hodet! Tror jeg heller går og legger meg jeg enn å forsøke å tolke hva som er skrevet her. Hvordan greier man å skrive Røde Kors så feil? Det er vel kanskje en av de mest profilerte organisasjonene her til lands. Tror disse leifene blir en del av de verste skrivefeilene man har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 1. april 2011 #267 Del Skrevet 1. april 2011 "Gir dette bildet deg negative assinasjoner" Nei, men assinasjoner gir meg assosiasjoner til snikmord (assassination). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 1. april 2011 #268 Del Skrevet 1. april 2011 'kvise? i urinrøret' 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #269 Del Skrevet 1. april 2011 Den ene naboen er en missunnelig "retards" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. april 2011 #270 Del Skrevet 1. april 2011 'kvise? i urinrøret' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. april 2011 #271 Del Skrevet 1. april 2011 "Jeg kan med hjertet på hånden si..." 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 1. april 2011 #272 Del Skrevet 1. april 2011 knirkenede bh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 1. april 2011 #273 Del Skrevet 1. april 2011 "Jeg kan med hjertet på hånden si..." Jeg brukte laaang tid på å se feilen her, har automatisk korrektur i hjernen :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. april 2011 #274 Del Skrevet 1. april 2011 "Elektronisk papiravis". Eh, selvmotsigende? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 2. april 2011 #275 Del Skrevet 2. april 2011 "Mangler bakhode!" Ja, da tror jeg det er på tide med en legesjekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 2. april 2011 #276 Del Skrevet 2. april 2011 "Jeg kan med hjertet på hånden si..." Om man har hjertet på hånden, så kan man vel strengt tatt ikke si noenting "Mangler bakhode!" Ja, da tror jeg det er på tide med en legesjekk Hva handlet saken om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 2. april 2011 #277 Del Skrevet 2. april 2011 En jente som må tuppere håret og nekter å vise seg med vått hår fordi hun har et lite bakhode. Hun vurderer operasjon for å forstørre bakhodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. april 2011 #278 Del Skrevet 2. april 2011 En jente som må tuppere håret og nekter å vise seg med vått hår fordi hun har et lite bakhode. Hun vurderer operasjon for å forstørre bakhodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. april 2011 #279 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg leste en fin en nå på et annet forumsted jeg er medlem. Det er en ung dame som trenger flyttehjelp . Hun skriver: ...ned en trapp, inn en dør og så sette møblene på respekterende plass ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 2. april 2011 #280 Del Skrevet 2. april 2011 Møbelene krever sin resepkt, må vite Det skulle tatt seg ut å sette sofaen på en respektløs plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå