Gå til innhold

Gamle griser på disco


Gjest Minnie Emmerdale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Om dette er lov vet jeg ikke.

Men når omsetningen øker så mye som den gjorde, så betyr vel det at jentene trives bedre enn før/ikke trivdes før?

Selv liker jeg veldig godt å være på utesteder der det er enhver alder. Men noen menn vet ikke helt hvor linjen bør trekkes, og tror at de kan trekke alle yngre kvinner ned på fanget etc. Slikt kan bli ubehagelig når mannen kunne vært din far. Jeg synes det er lettere å irettesette en gutt på min egen alder fordi vi snakker samme språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg synes det er lettere å irettesette en gutt på min egen alder fordi vi snakker samme språk.

Mener du det? Har du problemer med å snakke med menn over 35/40 :o

Eller er det en undskyldning for at du syns det er bedre å bli dratt ned på fanget til en kjekk, ung mann enn en stygg eldre mann? Hva med kjekke eldre menn? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Mener du det? Har du problemer med å snakke med menn over 35/40 :o

Eller er det en undskyldning for at du syns det er bedre å bli dratt ned på fanget til en kjekk, ung mann enn en stygg eldre mann? Hva med kjekke eldre menn? :kul:

:ler: Nei, nei!

Har ikke problemer med å snakke MED menn i noen alder, er jo derfor jeg liker steder med spredt alder!

Liker ikke fangdraing av noe slag uten at jeg er med på det i forkant (har jo samboer, så det er sjelden!)

Jeg har vridd meg ut av armene på en 50-åring, jeg klarer meg, men det ville vært lettere å slenge skikkelig med leppa til en yngre gutt. Sånn er jeg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Gamle griser er en ting...

men jenter som får de til å betale barregningen for seg synes jeg faktisk er hakket verre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dorian

Noen jenter liker å bli spandert på, andre ikke. Synes begge deler er helt greit. Men det er klart, man trenger ikke gjøre en karriere utav det.

Jeg kan faktisk ikke helt huske sist jeg bare DRO ei ung jente ned på fanget, men jeg skal tenke litt.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hmm..hadde en lærer på barneskolen jeg, som dro oss jentene ned på fanget, men det er jo en annen sak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Jeg kan faktisk ikke helt huske sist jeg bare DRO ei ung jente ned på fanget, men jeg skal tenke litt.

Det er jo ikke alle menn over en viss alder som er griser, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg blir litt forundret over unge jenters "stål-selvtillit", når de føler at de blir beglodd av eldre menn heletiden. Ærlig talt! Det er ikke alle menn over 30 som synes fjollete jenter med buksene UNDER ræva, og topper som ligner mer på en BH enn en topp, er noe fint. Hvorfor skulle jeg ta meg inn på ett diskotek der leken gjelder kun for "perfekte" og "moteriktige" mennesker? Hvorfor er det å ikke gå kledd i siste mote, ensbetydende med at man er litt "tvilsom"? Dessuten er jeg av den typen som liker at kvinnfolka har greid å dra buksa OVER rævva, og ikke minst, sjarm, vennlighet og en slags modenhet, teller mer enn en "perfekt" kropp. Hvorfor tror de fleste yngre kvinner at ALLE menn tenner på dem? De har INGEN grunn til det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Gjest_Jorunn_*
Nå tviler jeg på at jeg sender ut signaler når jeg er ute men jeg har hatt min andel av ubehagelige opplevelser med menn 40+ som tror de er det heiteste i to sko.

Jeg gleder meg til Caspian flytter hjem igjen til Norge- da kan vi gå ut sammen- og med han ved min side er det ingen som tør å prøve seg på noe.

Minnie

Trist det aldri bled noke av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ypperlig! la oss håpe at flere av Oslo's utesteder begynner med det samme så kanskje jeg begynner å gå ut igjen.

Minnie

Forøvrig kunne jeg gjerne tenkt meg utesteder med minimumsaldersgrense 30 år, så kunne vi sluppet alle småripsene...

Endret av Remyline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

norsk kvinner er da stort sett bare noen xx alikevel

Endret av Remyline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WOW - jeg er over 35 og det hender jeg også reagerer på "gamle griser" så hvor går grensen for når man er en gammel gris da???

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex
norsk kvinner er da stort sett bare noen xxxx alikevel

jA, Der har du et godt poeng. Ekke noen vits å diskutrer mer , vi har svaret ......

:ironi: ( hvis noen skulle være i tvil)

Endret av Remyline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...