Gå til innhold

Gamle griser på disco


Gjest Minnie Emmerdale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Nå tviler jeg på at jeg sender ut signaler når jeg er ute men jeg har hatt min andel av ubehagelige opplevelser med menn 40+ som tror de er det heiteste i to sko.

Jeg gleder meg til Caspian flytter hjem igjen til Norge- da kan vi gå ut sammen- og med han ved min side er det ingen som tør å prøve seg på noe.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo ikke akkurat orginalt at et utested fokuserer

på spesielle aldersgrupper eller spesielle grupper

mennesker (advokater, finansfolk, studenter o.s.v.).

Det er jo selvfølgelig også fordelaktig for gjestene.

Studenter vil som oftest helst treffe studenter og

"godt voksne" vil som oftest helst gå et sted hvor

det er flest mulig "godt voksne" og færrest mulig

"umodne". Jeg synes det er greit at man hinter

om dette til gjestene men å sette opp strikse maksimums

grenser og minimumsgrenser som ikke er betinget av

alkoholbestemmelser e.l. synes jeg er litt overdrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problem med å tiltrekke meg eldre menn, utenom når jeg er på ferie i Spania. Men er det ett problem, er det bra at utestendene setter denne øvre aldersgrensen slik at slike ubehageligheter ikke skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns tiltaket er bra med tanke på de stedene med 18-års grense, for på de er det vel heller få(av begge kjønn) som er over 23-24 år som går, eller vil gå.

Men steder med f eks 23-års grense, det vil si med mer voksen snittalder, så er det tull å nekte f eks en 37-åring adgang. Folk i 30-års alderen kan fort vekk ha venner/kjærester som er noen år eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig et flott tiltak på enkelte måter, i allefall for utesteder med 18 års grense!! Men........ Artikkelen forklarer forsåvid greit hvorfor.

De fleste stedene jeg går har spritservering, og derfor et eldre klientell. Hadde vært trist om de over 35 ikke skulle få komme inn. De aller fleste vet å oppføre seg, og er meget hyggelige å samtale med. Har mere troen på en strengere "dress code", kan brukes for å luke ut uønskede gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hva er egentlig problemet:

--- At menn over 35 er mere griser og sikler mere enn menn under 35?

--- Eller er alle menn like mye griser og sikler like mye mens dere

(f.eks. Minni) helst vil bli siklet på av yngre griser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg ønsker ikke å bli siklet på av noen, jeg oppsøker heller ikke de verste kjøttbørsene. Jeg vil være i fred men den/de jeg er ute med og nyte noen drinker uten at noen prøver seg på noe.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

hahaha - latterlig spør du meg. Greit at dørvakta på et sted med 18-årsgrense sier i fra at klientellet på stedet er ungt, så kan jo eventuelt besøkende bestemme selv om de vil inn eller ikke, men øvre aldersgrenser? Hva er forskjellen på en siklende gris på tretti og en på trettifem eller førtifem'a? Det er jo bare teit!

Når det gjelder menns evne til å føle seg som det heiteste i to sko, så synes jeg faktisk at de som er i slutten av tjueåra er de verste... grøss..

Og da særlig hvis de har en litt hipp jobb og/eller tjener bra med penger.... dobbeltgrøss... det bare lyser slim og slevje av dem... gud som jeg grøsser her jeg sitter...

Jeg for min del beveger meg ikke i nærheten av steder med 18-årsgrense engang, for noe så slitsomt, høyrøstet og masete som - spesielt jenter - fra atten til tjuefem skal man lete lenge etter. Jeg har vært en selv, og nå har jeg dem i huset som neste generasjon, så jeg fleiper ikke.... hahahaha

Det finnes... jeg retter det til at de fleste faktisk er veldig ok, folk er stort sett innmari ok, uansett alder - det er ikke alder som gjør om du blir en gris eller ikke - det er noe inni hue ditt...

Og må man spille deilig, så får man regne med at noen bare må sikle og stirre, man legger jo opp til det for pokker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva med de snille gamle grisene? :ler:

dorian

Nøff! :ler:

Spø til side; dette må da være helt kurant! Jeg for min del ønsker meg flere steder med 29-årsgrense slik at jeg slipper å bli befengt med godt påmalte og påseilede unge berter og barter i en senpubertal nær-russetiden-opplevelse.

Kanskije en subsidiær regel, også: Ingen menn slipper inn uten hår enten i nesen, på nesen eller i ørene. De som kan fremvise hår alle nevnte steder får VIP-kort!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le jeg.

Jeg ser heller ikke forskjellen på menn over eller under 35, dersom de prøver seg - er det like ubehagelig, uansett - om man ikke er interessert, og de er for ubehøvlet.

Synes 35 år gamle menn er veldig unge...

Forøvrig har jeg aldri frekventert sjekkesteder. Går heller på puben, og tar en øl sammen med folk jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Jeg har aldri sett en mann som sikler (Antar at jeg mangler det lille ekstra, som får denne rasen til å sikle)

2. Innpåslitne mannfolk klarer jeg fint å avvise selv, ved å fortelle dem at jeg ikke er interessert og siden overse dem totalt.

3. Jeg synes at det er sykt at voksne mennesker ikke skal få slippe inn på utesteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Oioi...

Dette er jo litt av et brannfakkel, vil jeg tro.

Så synd da, for de som går på slike steder fordi de har lyst, og føler at dette er gøy for dem...Og så synd at enkeltes utagerende oppførsel skal ramme en hel aldersgruppe...

Synes vel egentlig at dette var en innmari stigmatisering av voksne menn, da.

Kanskje mange går på slike steder fordi det mangler et tilbud for de som enda har rockefoten sin i behold :roll: men har blitt steingamle 35-åringer. Det tror jeg...Tviler på at (dette er folk på min alder, så jeg kjenner jo til fenomenet) samtlige gutter på denne alderen går på et 18-års aldersgrensested for å sikle, altså. Det er vel heller det at de er like unge i knollen som for ti år siden. Men blir henvist til knokkel-loft.

Når det er sagt, så kan jeg forstå jentene som synes det blir ekkelt med alle disse blikkene fra de på denne alderen som har en hang til å bli våt i blikket utpå kvelden. Og synes i og for seg at dette er en allright måte å la de yngste få være i fred på.

Ja og nei og tja og muligens...med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slenger meg på Vega sin her.

Det er like patetisk om "grisen" er enten 20,25,35,40 år osv..

Disco er for fjortisser.

Hvis man ikke er interessert i å bli siklet etter,så er det vel bare å gi klar beskjed!

En Pub er helt klart best.

-Og da gjerne med minst 25 års grense!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med alle oss stakkars forsvarsløse trettiser som er lei av at disse 18-årige gutta sikler sånn på oss heeeele tiden da?

Nå?

Blir det no'tiltak straks, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik aldergrense-kultur har også en annen litt negativ side...

Med min ungdomstid i noenlunde klar erindring, så husker jeg at jeg og en kompis i den lutfattige 20 års alderen, litt tidlig på kvelden, bevisst frekventerte byens "bruktbod", eller "Yurassic Park", med haugevis av modne damer på mammas alder. Jeg har ikke tall på alle de påspanderte drinkene fra oppvartende damer vi de gangene klarte å søle i oss før vi stille forsvant på de yngre utestedene... :ler:

...med dagens 25 års nedre grense på disse stedene, ekskluderes mange unge gutter fra denne høyst nødvendige sponsingen... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med alle oss stakkars forsvarsløse trettiser som er lei av at disse 18-årige gutta sikler sånn på oss heeeele tiden da?

Nå?

Blir det no'tiltak straks, eller?

Helt enig m du....Etter fylte 30 år tør jeg ikke bevege meg ut på et diskotek mer.....Fjortis-gutta er jo helt ramme etter oss modne kvinner over tretti! :wink::briller:

Tiltak mottas m takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...