Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 Populært innlegg #1041 Del Skrevet 15. september 2017 Beste jeg har sett: En bekjent av meg giftet seg for noen år siden. Hun har en sjelden sykdom som gjør at hun har problemer med huden. Hun er veldig vakker, man kan ikke se på henne at hun er alvorlig syk, og hun er veldig god til å skjule sykdommen. Hun bruker parykk til vanlig, siden hun ikke egentlig har hår på hodet, men dét var det kun familie og nære venner som visste om. I bryllupet overrasket hun både brudgom og alle gjestene med å komme nedover midtgangen uten parykk. Hun har aldri vist seg offentlig uten parykk tidligere, og jeg og mange av gjestene ante ikke at hun ikke hadde sitt eget hår. Hun har heldigvis utseendet til å faktisk kle det, og var en vanvittig vakker, skallet brud. Jeg har aldri sett så mange bli så rørt i et bryllup før. Brudgommen hadde visst sagt på forhånd at han syntes at hun var vakrest uten hår, fordi hun da er seg selv og ekte <3 Anonymkode: 00ec5...87d 156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1042 Del Skrevet 15. september 2017 Beste: da min venninne snublet i kjolen og flatet ut midt på kirkegulvet. Før noen rakk å tenke sprintet mannen to be ned og løftet henne forsiktig frem til alters. Anonymkode: 09e49...3d9 48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. september 2017 #1043 Del Skrevet 15. september 2017 Spørsmål De som blir behandlet dårlig som servitører i bryllup når de stiller opp for venner eller slekt. Hvorfor går dere ikke bare? Er ikke akkurat som om dere kan få sparken i etterkant. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 Populært innlegg #1044 Del Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, The Kitten skrev: Spørsmål De som blir behandlet dårlig som servitører i bryllup når de stiller opp for venner eller slekt. Hvorfor går dere ikke bare? Er ikke akkurat som om dere kan få sparken i etterkant. Fordi det er en vanlig dag som blir ødelagt for meg, men en stor dag som blir ødelagt for dem. Jeg etterlater ikke folk i stikken selv om de er korttenkte (noe som er fort gjort på en slik dag). Jeg har heller ikke sagt noe i ettertid (jobbet gratis 14 timer en gang og fikk ikke en gang en flaske vin), men jeg gleder meg VIRKELIG til de to skal få servere gratis i mitt bryllup Anonymkode: 15f4b...ff4 77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 15. september 2017 #1045 Del Skrevet 15. september 2017 5 hours ago, O.G. said: Tråden blir faktisk verre og verre. men utrolig underholdende! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 15. september 2017 #1046 Del Skrevet 15. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Beste jeg har sett: En bekjent av meg giftet seg for noen år siden. Hun har en sjelden sykdom som gjør at hun har problemer med huden. Hun er veldig vakker, man kan ikke se på henne at hun er alvorlig syk, og hun er veldig god til å skjule sykdommen. Hun bruker parykk til vanlig, siden hun ikke egentlig har hår på hodet, men dét var det kun familie og nære venner som visste om. I bryllupet overrasket hun både brudgom og alle gjestene med å komme nedover midtgangen uten parykk. Hun har aldri vist seg offentlig uten parykk tidligere, og jeg og mange av gjestene ante ikke at hun ikke hadde sitt eget hår. Hun har heldigvis utseendet til å faktisk kle det, og var en vanvittig vakker, skallet brud. Jeg har aldri sett så mange bli så rørt i et bryllup før. Brudgommen hadde visst sagt på forhånd at han syntes at hun var vakrest uten hår, fordi hun da er seg selv og ekte <3 Anonymkode: 00ec5...87d Åååh, så fint. Ordentlig fin historie. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1047 Del Skrevet 15. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Brudgommen hadde visst sagt på forhånd at han syntes at hun var vakrest uten hår, fordi hun da er seg selv og ekte <3 😭😭😭❤️❤️❤️ Anonymkode: 31bff...e97 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. september 2017 #1048 Del Skrevet 15. september 2017 1 time siden, The Kitten skrev: Spørsmål De som blir behandlet dårlig som servitører i bryllup når de stiller opp for venner eller slekt. Hvorfor går dere ikke bare? Er ikke akkurat som om dere kan få sparken i etterkant. Fordi de "jobber" for venner og slekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. september 2017 #1049 Del Skrevet 16. september 2017 16 timer siden, Outlander skrev: men utrolig underholdende! Ja, men der det var mer historier som gikk på fulle gjester som dreit seg ut, er det nu eklere historier med bridezillaer som virkelig glemmer å være vertskap eller tar vennene sine for gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 16. september 2017 #1050 Del Skrevet 16. september 2017 2 minutes ago, O.G. said: Ja, men der det var mer historier som gikk på fulle gjester som dreit seg ut, er det nu eklere historier med bridezillaer som virkelig glemmer å være vertskap eller tar vennene sine for gitt. Som amerikaner har jeg opplevd dette hele mitt liv. Synd at det nå har kommet til Norge! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1051 Del Skrevet 16. september 2017 11 minutter siden, Outlander skrev: Som amerikaner har jeg opplevd dette hele mitt liv. Synd at det nå har kommet til Norge! Har du noen bra historier om det? Anonymkode: 09e49...3d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. september 2017 #1052 Del Skrevet 16. september 2017 5 timer siden, Outlander skrev: Som amerikaner har jeg opplevd dette hele mitt liv. Synd at det nå har kommet til Norge! Too bad, honey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 23. september 2017 #1053 Del Skrevet 23. september 2017 On 9/15/2017 at 10:09 PM, AnonymBruker said: Fordi det er en vanlig dag som blir ødelagt for meg, men en stor dag som blir ødelagt for dem. Jeg etterlater ikke folk i stikken selv om de er korttenkte (noe som er fort gjort på en slik dag). Jeg har heller ikke sagt noe i ettertid (jobbet gratis 14 timer en gang og fikk ikke en gang en flaske vin), men jeg gleder meg VIRKELIG til de to skal få servere gratis i mitt bryllup Anonymkode: 15f4b...ff4 "men jeg gleder meg VIRKELIG til de to skal få servere gratis i mitt bryllup", typisk at de da sier at de ikke kan 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1054 Del Skrevet 24. september 2017 11 timer siden, Morten1 skrev: "men jeg gleder meg VIRKELIG til de to skal få servere gratis i mitt bryllup", typisk at de da sier at de ikke kan Ja, vi forventer ikke noe annet, men det skal likevel bli greit å bevitne at de vrir seg i småpanikk når vi sier "vi regner med omtrent samme arbeidsmengde for dere i vårt bryllup som det ble i deres :)". Anonymkode: 15f4b...ff4 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2017 #1055 Del Skrevet 24. september 2017 På 15.9.2017 den 22.06, The Kitten skrev: Spørsmål De som blir behandlet dårlig som servitører i bryllup når de stiller opp for venner eller slekt. Hvorfor går dere ikke bare? Er ikke akkurat som om dere kan få sparken i etterkant. Godt spørsmål. De kan ikke klage sånn egentlig når de finner seg i å bli behandlet som skit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2017 #1056 Del Skrevet 24. september 2017 På 15.9.2017 den 22.09, AnonymBruker skrev: Fordi det er en vanlig dag som blir ødelagt for meg, men en stor dag som blir ødelagt for dem. Jeg etterlater ikke folk i stikken selv om de er korttenkte (noe som er fort gjort på en slik dag). Jeg har heller ikke sagt noe i ettertid (jobbet gratis 14 timer en gang og fikk ikke en gang en flaske vin), men jeg gleder meg VIRKELIG til de to skal få servere gratis i mitt bryllup Anonymkode: 15f4b...ff4 Det blir ikke gjort, de vil våge å gi deg beskjed om at det ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #1057 Del Skrevet 24. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi forventer ikke noe annet, men det skal likevel bli greit å bevitne at de vrir seg i småpanikk når vi sier "vi regner med omtrent samme arbeidsmengde for dere i vårt bryllup som det ble i deres :)". Anonymkode: 15f4b...ff4 Pliiiiiiis kom inn igjen og fortell hvordan det blir mottatt når den dag kommer! Anonymkode: 2e64a...517 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #1058 Del Skrevet 29. september 2017 Var i et bryllup i utlandet der en 13 år gammel gutt (fylte tre dager tidligere) og ei 15 år gammel jente giftet seg. Tror det er det verste jeg har vært med på. Minnet mer om barn som hadde kledd seg ut for karneval. Anonymkode: 6b49f...23d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. september 2017 #1059 Del Skrevet 30. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i et bryllup i utlandet der en 13 år gammel gutt (fylte tre dager tidligere) og ei 15 år gammel jente giftet seg. Tror det er det verste jeg har vært med på. Minnet mer om barn som hadde kledd seg ut for karneval. Anonymkode: 6b49f...23d Hæææ? Hvor hen var det her og hva slags folk var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1060 Del Skrevet 30. september 2017 1 time siden, O.G. skrev: Hæææ? Hvor hen var det her og hva slags folk var det? Det var nedi Europa. Sigøynere. Var en ganske surrealistisk aften for å si det mildt. Anonymkode: 6b49f...23d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå