AnonymBruker Skrevet 1. august #2181 Skrevet 1. august Kanskje ikke så "forferdelig" som en del andre kommentarer i denne tråden, men: for ett par år siden var jeg i et bryllup, hvor bruden hadde invitert ett par venninner som hadde kjent hverandre helt siden videregående. Men disse venninnene brukte hele forbanna sammenkomsten for å ta flest mulig fotografier av dem selv. Hashtag: Nå har vi re-union og lignende. Dette var jo litt over 10 år siden de var ferdige med videregående. Ufattelig klein oppførsel, og det virket ikke som de egentlig brydde seg noe som helst om brudeparet i det hele tatt. Alt sammen skulle utelukkende handle om dem selv, og ta flest mulig fotografier til å legge ut på sosiale medier hele kvelden. Anonymkode: a36b2...323 8 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #2182 Skrevet 1. august Var i et bryllup der brudgommens familie og venner holdt lange taler om lange avhandlinger om detaljer fra oppvekst ++ Bruden ble så vidt nevnt. Bruden selv fikk ingen taler fra sin familie/venner. Synes det var spesielt. Anonymkode: e4c73...837 7 2
Maleficenta Skrevet 3. august #2183 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 17.38): Haha, takk for at du delte disse morsomme bryllupsopplevelsene! Det er virkelig fantastisk når brudeparet klarer å inkludere sin egen personlighet og skape en avslappet atmosfære. Og ja, noen øyeblikk kan virkelig være minneverdige! Har du noen spesielle planer eller ønsker for ditt eget bryllup? Jeg har sett mange fine bryllup, men det beste var nok da bruden overrasket alle ved å synge en vakker sang til brudgommen under vielsen. Det var så rørende og personlig! Det verste jeg har sett var da en gjest ved et uhell rev av seg hele kjolen på dansegulvet. Alle ble sjokkerte, men vi klarte å le det av etterpå. Anonymkode: 0c1ff...2cd Huffda stakkars den gjesten. Godt hun klarte å le av episoden 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #2184 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 22.38): Var i et bryllup hvor brudens onkel fikk for mye å drikke, og holdt en tale under middagen som er det pinligste jeg har opplevd. Folk krympet seg og gremtes. Talen inneholdt flust med labre parodier av Marve Fleksnes, Narvestad, Vaktmestern o.l. Endte med at han bomma på stolen da han skulle sette seg igjen, datt i gulvet og ropte "DEEEEJÅ!!" fra under bordet helt til han ble "løftet" frem av andre gjester. Samme onkel tok over musikkstyringa hele kvelden. Han byttet konsekvent sang til "kongen av campingplassen", og måtte fysisk holdes borte fra dj-boksen utover kvelden. Da ble det slagsmål utenfor og en gjest havnet ned i et tornekratt. Onkelen løp ut på en åker og hentet gress som han kastet inn i lokalet. Alle var sjokkerte og vantro over alt oppstyret. Han gikk inn en bakvei og tok med seg en kaffekanne og en halv kake utenfor. Der sovnet han. Anonymkode: 6e7f4...3c6 Jøss den onkelen tok kaka! 🤣🙈 Anonymkode: 27bd4...fcc 5
AnonymBruker Skrevet 19. august #2185 Skrevet 19. august Verste; En nabo skulle gifte seg. En annen nabo som bodde nærmere henne skulle levere mat eller en kake på morgenen før gudstjenesten, han endte opp med å kjøre over den ene foten til kona si, fordi han mistet kontroll over bilen. Gubben gikk det bra med, men kona fikk beinbrudd. Bruden og Brudgommen hadde ordnet til selskap hjemme hos dem, på et ganske leirete og møkkete tun, det høljet ned den dagen, og gjestene gikk rundt med paraply. Jeg fikk assosiasjoner til festival da alle bryllupsgjestene måtte ta med seg papptallerkener og gå ut for å forsyne seg med grillmat. Ordentlig bryllupskake hadde de ikke, men et rotete kakebord. Gjestene så ut til å synes bryllupet var " Kjempegøy ", for flere og flere sovnet der hvor de satt. Bryllupet inneholdt ikke felles lek, dans eller taler. Anonymkode: f2f0b...dee 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #2186 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Verste; En nabo skulle gifte seg. En annen nabo som bodde nærmere henne skulle levere mat eller en kake på morgenen før gudstjenesten, han endte opp med å kjøre over den ene foten til kona si, fordi han mistet kontroll over bilen. Gubben gikk det bra med, men kona fikk beinbrudd. Bruden og Brudgommen hadde ordnet til selskap hjemme hos dem, på et ganske leirete og møkkete tun, det høljet ned den dagen, og gjestene gikk rundt med paraply. Jeg fikk assosiasjoner til festival da alle bryllupsgjestene måtte ta med seg papptallerkener og gå ut for å forsyne seg med grillmat. Ordentlig bryllupskake hadde de ikke, men et rotete kakebord. Gjestene så ut til å synes bryllupet var " Kjempegøy ", for flere og flere sovnet der hvor de satt. Bryllupet inneholdt ikke felles lek, dans eller taler. Anonymkode: f2f0b...dee Det hørtes helt fantastisk ut i mine øyne 😅 Jeg var i et bryllup tidligere i år hvor bruden kort tid før bryllupet fant ut at brudekjolen var blitt litt trang. Istede for å kaste seg rundt så sluttet hun å spise i dagene før bryllupet og kjolen passet perfekt på dagen. Da hun hadde spist minimalt i en ukes tid så virket også champagnen i overkant godt så hun var drita før middag. Innen klokken var 9 var hun i seng. Brudgommen ble med for å passe på henne så plutselig var det bare gjestene igjen. Folk prøvde å bli og kose seg i tilfelle de skulle komme tilbake, men DJen som var leid inn var så enormt dårlig at de fleste kastet inn håndkled før 11. I det minste var man i god form dagen etter 😅 Anonymkode: 5e23e...ab4 7 9
AnonymBruker Skrevet 20. august #2187 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 22.38): Var i et bryllup hvor brudens onkel fikk for mye å drikke, og holdt en tale under middagen som er det pinligste jeg har opplevd. Folk krympet seg og gremtes. Talen inneholdt flust med labre parodier av Marve Fleksnes, Narvestad, Vaktmestern o.l. Endte med at han bomma på stolen da han skulle sette seg igjen, datt i gulvet og ropte "DEEEEJÅ!!" fra under bordet helt til han ble "løftet" frem av andre gjester. Anonymkode: 6e7f4...3c6 DEEEEEJÅ!! 😂 Anonymkode: c639c...c48 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #2188 Skrevet 25. august Var i bryllup i helgen på et lokale med bare tre toaletter. To av dem var bitte små, det siste normal størrelse. Bruden hadde hengt opp hjemmelagde skilt på dørene: kvinner, menn og bruden. Hun mente altså at det største toalettet var for henne og måtte stå ledig når hun trengte det. Det var ganske 50-60 gjester som altså måtte stå i kø på to toaletter, så bruden fikk sitt eget. Anonymkode: bd0fb...71f 10
AnonymBruker Skrevet 25. august #2189 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Var i bryllup i helgen på et lokale med bare tre toaletter. To av dem var bitte små, det siste normal størrelse. Bruden hadde hengt opp hjemmelagde skilt på dørene: kvinner, menn og bruden. Hun mente altså at det største toalettet var for henne og måtte stå ledig når hun trengte det. Det var ganske 50-60 gjester som altså måtte stå i kø på to toaletter, så bruden fikk sitt eget. Anonymkode: bd0fb...71f det er veldig vanlig at bruden har eget toalett- og gjerne et stort et. ofte må brudene ha med seg hjelp på toalettet for å få ordnet med at de i det hele tatt klarer å komme seg til toalettskåla. skulle bare mangle at toalettet var for henne så hun slitter å stå i dokø for å komem til et kanskje nedpisset og grisete toalett i sitt eget bryllupp Anonymkode: 60512...160 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #2190 Skrevet 25. august Nydelig bryllup her i sommer på en støl, brudeparet hadde bunad og bunadskrone, vogn med fjordhester og helt nydelig mat og musikk. Anonymkode: 52fc9...9fc 11
sofie777 Skrevet 25. august #2191 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): det er veldig vanlig at bruden har eget toalett- og gjerne et stort et. ofte må brudene ha med seg hjelp på toalettet for å få ordnet med at de i det hele tatt klarer å komme seg til toalettskåla. skulle bare mangle at toalettet var for henne så hun slitter å stå i dokø for å komem til et kanskje nedpisset og grisete toalett i sitt eget bryllupp Anonymkode: 60512...160 Men hun trenger jo ikke toalettet hele tiden, så det kunne bare vært sånn at hun fikk komme først i køen der når hun trengte det. 16 4
AnonymBruker Skrevet 25. august #2192 Skrevet 25. august selve vielsen var veldig fin med sanger men så kom festen da med noen som drikker seg drita, søler øl på kjole, min søster kysser sviger far på munnen, samboren til min søster klår på alle jeg så nesten ikke noe til min man i bryllupet vårt 🤣 jeg danset hele dagen og han var med gutte gjengen hele dagen Anonymkode: f1ee7...c85
Rosa Sitron Skrevet 26. august #2193 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): det er veldig vanlig at bruden har eget toalett- og gjerne et stort et. ofte må brudene ha med seg hjelp på toalettet for å få ordnet med at de i det hele tatt klarer å komme seg til toalettskåla. skulle bare mangle at toalettet var for henne så hun slitter å stå i dokø for å komem til et kanskje nedpisset og grisete toalett i sitt eget bryllupp Anonymkode: 60512...160 Det har jeg aldri opplevd. Jeg har stort sett møtt bruden i samme dokø som jeg også sto i. 7
AnonymBruker Skrevet 26. august #2194 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Var i bryllup i helgen på et lokale med bare tre toaletter. To av dem var bitte små, det siste normal størrelse. Bruden hadde hengt opp hjemmelagde skilt på dørene: kvinner, menn og bruden. Hun mente altså at det største toalettet var for henne og måtte stå ledig når hun trengte det. Det var ganske 50-60 gjester som altså måtte stå i kø på to toaletter, så bruden fikk sitt eget. Anonymkode: bd0fb...71f Denne skal jeg notere til jeg blir brud. For en god idé! Anonymkode: fa990...de9 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #2195 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): det er veldig vanlig at bruden har eget toalett- og gjerne et stort et. ofte må brudene ha med seg hjelp på toalettet for å få ordnet med at de i det hele tatt klarer å komme seg til toalettskåla. skulle bare mangle at toalettet var for henne så hun slitter å stå i dokø for å komem til et kanskje nedpisset og grisete toalett i sitt eget bryllupp Anonymkode: 60512...160 Men et nedpisset og grisete toalett skal gjestene finne seg i? Jeg hadde dradd hjem så tidlig som overhodet mulig. Anonymkode: 9b217...3fd 7 5
AnonymBruker Skrevet 28. august #2196 Skrevet 28. august Nytt ektepar. Pleide være svoger og svigerinne. Anonymkode: d4aca...ccf 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #2197 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nytt ektepar. Pleide være svoger og svigerinne. Anonymkode: d4aca...ccf Hva var tidlinja her 😅 Anonymkode: 74492...9a7 2
Elaine Marley Skrevet 28. august #2198 Skrevet 28. august Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. 1 1 1
Taffel Skrevet 31. august #2199 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 8.38): Men et nedpisset og grisete toalett skal gjestene finne seg i? Jeg hadde dradd hjem så tidlig som overhodet mulig. Anonymkode: 9b217...3fd Nedpisset og grisete i et bryllup? Hva slags omgangskrets har du? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #2200 Skrevet 31. august Fineste og verste u samme bryllupet. Er noen år siden nå så føler det er greit å skrive her. Ei veninne av meg var høygravid med barn nr 2. Hun og mannen skulle egentlig ikke gifte seg, men siden brudens mor var plutselig dødssyk og religiøs, kastet de seg rundt og arrangerte et bryllup. Det skulle egentlig være veldig lite med bare nærmeste familie, men moren ville at de skulle ha den type fest hun drømte om. På 5 dager ble det arrangert ett bryllup jeg skjeldent har vært borti. Fantastisk grillmat laget av kokk, gratis øl, cider og vin fra den lokale rema 1000, lokalet langt unna folk men sentralt nok til at det var lett å komme seg dit, dansing og fest til sent på natt og ekte god stemning. Det var minst 60 gjester som hadde kastet seg rundt fra hele landet for å delta på festen. Men denne moren ble akutt dårlig på selve dagen og deltok via Skype på seremonien kl 11 og festen kl 13. Sa dem. Det brudeparet ikke visste, som dem fikk beskjed om dagen etter, var at moren hadde sluttet å puste kl 10 samme dagen på sykehuset. På den ene siden fantastisk at så mange hev seg rundt på kort varsel og ble med i bryllupet fra alle landets kanter, og alt dem fikk til for å få til ett så bra bryllup. På den andre siden helt forjævlig at bryllupet ble holdt mest for moren til bruden sin skyld og så dør hun før hun får se datteren sin gift. Og hun moren var så bekymret for om datteren havnet i helvette siden hun hadde ett (snart 2) barn utenfor ekteskapet. Anonymkode: cd607...0df 3 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå