Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?

Coriander

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var gjest i et bryllup hvor de endte opp med å servere Pizza fra peppes og salat til. Cateringselskapet hadde rotet vekk hele bestillingen. Bruden var knust, men vi gjestene tok det med et smil og alle koste seg. Pizzaen var god den, og stemninga enda bedre, men jeg forstår jo at hun ble lei seg, det var jo ikke akkurat det som var planen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg har ikke vært i så mange bryllup, men det tåpligste jeg har opplevd sto jeg desverre for selv. jeg har en diagnose så jeg er litt...lost?

derfor glemte jeg min søsters bryllup og var derfor i sveits når mamma ringte meg og skulle minne meg på at i morra var det bryllup som jeg måtte huske. jeg måtte låne klær av mamma og satt på med søster på vei til kirka. heldigvis hadde ei vennine galleri ved siden av bryllupslokalet så jeg fikk et bilde søsteren min hadde siklet på lenge som jeg fikk lov å betale siden.

men verken søster eller resten av familien var verken skuffet eller overrasket, snille de er! nå har jeg fått medisiner og jeg er ikke så lost!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker ikke pizza, men jeg vet å sette pris på fancy mat.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et bryllup der broren til bruden ble så full at han ikke klarte holde talen han absolutt mente han skulle holde. Hans snøvlet, snublet rundt, datt og flirte for seg selv. Et utrolig tragisk syn. Heldigvis tok brudeparet det pent.

Huff.....akkurat det jeg er redd våre brødre skal finne på... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært i så mange bryllup i mitt liv, men jeg var i et som 16 åring. Pappa og storebroren min ble sørpafulle og endte med at de begge to sto å spydde i en busk. Dette var et sommerbryllup og festen var ute. Herregud trodde jeg skulle DØ av flause. Jeeez.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så dårlig av folk å gidde og nevne før i tiden. Det er jo litt sånn man bør være forsiktig med. Enkelte har ikke sosiale antenner, poenget er at man vokser og har utviklet seg, hvorfor ikke holde fokous på Deg idag, du er kjempe flott, vi er stolte av deg. Må ikke komme med kontrast, hvis man har groms...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte jo helt å skrive at det var toalettpapiret gjestene ikke måtte sløse med..

*håpløst*

Jeg ville jo sett på dette som en morsom vits fra toastmasters side... Eller?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort kirkebryllup med egen frisør og stylist som fulgte bruden gjennom hele dagen, så det var ingen rolig affære for og si det slik.

Og si at det er ønskelig at ingen har med barn i selskapet synes jeg er helt greit.

Men at de nektet sine barn (de har begge hver sin datter på 7 år) og komme selv i kirka for det kunne ta fokuset vekk fra bruden...

Nei, vi har ikke helt kommet over den enda her hjemme, nå et år etter.

Endret av MarianneE
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

Jeg var i et bryllup en svært varm julidag, og de fleste gjestene var mye ute og luftet seg, og mange sto på en smal veranda utenfor hvor man måtte gå inntil veggen for å slipper folk forbi. Eierne av selskapslokalet hadde imidlertid glemt å opplyse toastmasteren om at de hadde malt alle ytterveggene samme dag. Ganske kjipt når folk oppdaget malingsflekker på bunader, kjoler og dresser... Eierne tok renseriregningene, men noen kjoler/bunader ble nok ødelagt. Jeg unngikk heldigvis maling selv. Synes likevel det er en merkelig avgjørelse å male huset den dagen det skal arrangeres bryllup der...

Resten av bryllupet var veldig bra, forresten :)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bryllupet til min egen bror, ble jeg og forloveden min satt ved bordet lengst unna paret. Bruden hadde sin familie på hovedbordet, og til og med kjæresten til broren hennes fikk sitte ved hovedbordet.

Du kan tro jeg følte meg bra nedproritert da...

Men ellers var bryllupet kjempefint og veldig koselig.

Litt kjedelig, da :gjeiper:

Ingen overraskelser eller sprøe påfunn. Skal ikke ha et sånt bryllup :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et bryllup der nesten alle gjestene MÅTTE holde tale... dvs. foreldrene, forlovere, venner til brudeparet, onkler, tanter, søsken (plus brud og brugdommen selvfølgelig). Og det var de nødt til, selv om mange av de ikke hadde noe særlig lyst til å holde tale. Alle talene varte ca. 10-20 hver. GUD så kjedelig! de eneste som synes det var noe i det var brudeparet, toppen av narsissisme spør du meg, folk holdte på å sovne av, og alle var jo sultne, kjedeligste bryllup ever!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...