Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?


Coriander

Anbefalte innlegg

Himmel og hav. Broren din på tyve smelte en fjortenåring på tjukka. Er de fremdeles sammen? ._.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
*følge med*

Da kan du abonnere på tråden uten å måtte skrive innholdsløst innlegg om det. Så nå lærte du noe nytt nå også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du abonnere på tråden uten å måtte skrive innholdsløst innlegg om det. Så nå lærte du noe nytt nå også.

Og ditt innlegg var enda mer innholdsløst, abonneringsfunksjonen er trøtte greier uansett..

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Verste jeg har opplevd var da jeg var med og serverte i et bryllup hvor det var beregnet alt for lite mat. Kjempepinlig for oss som serverte da det etter første servering gikk tomt for både poteter og annet tilbehør da vi skulle servere for andre gang.

Verste var da vi skulle servere nattmaten og det viste seg å være beregnet

5 liter sodd og 2 loff til 120 gjester!!!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stuten igjen
Himmel og hav. Broren din på tyve smelte en fjortenåring på tjukka. Er de fremdeles sammen? ._.

Gjett en halv gang. Det ble mystisk nok ikke noe bryllup på de heller, noe som er synd for det hadde jo vært fint å kunne skrive her om brudepiker i hai fasjion fra superkul.no og brennevin-drinker.

(og jeg kan beroligere med at det ble ikke noe barn heller, naturen er noen ganger viselig innrettet)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært i så mange og har heller ikke sett så mye ille, men husker et der bruden utover kvelden begynte å bli litt vel full og gikk å småsjangla i kjolen med sløret på halv åtte...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har sett er vel da bruden trampet på kjolen sin på vei opp trappen fra kjelleren (der toalettet var) ... slo nesen, og blødde ganske kraftig på kjolen. Dette var mellom middagen og desserten, så jeg tror ikke hennes kveld ble helt som planlagt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Det verste jeg har sett er vel da bruden trampet på kjolen sin på vei opp trappen fra kjelleren (der toalettet var) ... slo nesen, og blødde ganske kraftig på kjolen. Dette var mellom middagen og desserten, så jeg tror ikke hennes kveld ble helt som planlagt..

Uff da! Så trist for henne da! :sukk:

Litt sånn "off topic" men er det "lov" å bruke sort kjole i bryllup??

Om man bruker farvet tilbehør som veske, belte og sko....???

Eneste jeg har som ser bra ut akkurat nå! (Har vist lagt på meg litt i sommer :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~VanDora~
Litt sånn "off topic" men er det "lov" å bruke sort kjole i bryllup??

Om man bruker farvet tilbehør som veske, belte og sko....???

Er ganske sikker på at jeg har sett en eller to andre tråder om akkurat dette emnet.

Let litt så finner du sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
I bryllupet til naboene mine døde en av gjestene. Han falt om på dansegulvet, stein dau.

Ja, det legger som regel en demper på en fest.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Uff da! Så trist for henne da! :sukk:

Litt sånn "off topic" men er det "lov" å bruke sort kjole i bryllup??

Om man bruker farvet tilbehør som veske, belte og sko....???

Eneste jeg har som ser bra ut akkurat nå! (Har vist lagt på meg litt i sommer :sjenert: )

Ja. Det er en del her inne på KG som mener at rødt og svart ikke passer i bryllup, men den skikken er i ferd med å dø ut.

Eneste fargen som ikke passer seg er hvit, hvis bruden skal ha hvit kjole.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Ja. Det er en del her inne på KG som mener at rødt og svart ikke passer i bryllup, men den skikken er i ferd med å dø ut.

Eneste fargen som ikke passer seg er hvit, hvis bruden skal ha hvit kjole.

Herregud så mange kunstige begrensninger folk klarer å finne på. Så lenge alle er fint kledde og brudens kjole er uten tvil den mest overdådige så skal det være null problem hvilke farger andre har på seg. Kvinnfolk... :roll:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange kunstige begrensninger folk klarer å finne på. Så lenge alle er fint kledde og brudens kjole er uten tvil den mest overdådige så skal det være null problem hvilke farger andre har på seg. Kvinnfolk... :roll:

er faktisk helt enig med deg gitt!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosk

Var i et bryllup i fjor der ingen av gjestene hadde fått beskjed om at festen ble holdt utendørs - det var en temmelig kjølig kveld, så der satt vi og hutret og frøs i et partytelt. Skrubbsulten var jeg forresten også, jeg er vegetarianer (noe brudeparet vet veldig godt) men dét hadde ikke cateringbyrået fått beskjed om, så det eneste jeg fikk å spise var en klatt fløtegratinerte poteter. :dry:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lunis

Jeg har ikke vært i så mange bryllup, men i det ene bestemte den ekstremt avholdsinnstilte kompisen min for å komme ut av alkoholskapet og begynte å servere seg selv frodig av det meste som fantes å drikke. Rundt kl. 17 var han modig, pratsom og blid. Etter middagen, rundt kl. 19 var han stille, småkvalm og lysegrønn. Likevel fortsette han å helle opp, selv om søstra hans bad han pent om å holde opp. Da det ble servert kake rundt kl 21.00 var han veldig drita, heldigvis ikke spesielt høylytt, men han klarte såvidt å sitte oppreist og når han snakket hørtes han ut som Obelix. (Dubbet til Norsk, såklart).

Desverre klarte han ikke å holde på mer da han bestemte seg for å ta ett stykke marsipankake likevel og spydde KRAFTIG ut over tallerken sin, buksene sine og duken. Så løp han veldig fort på do og ble borte i ihvertfall en time. Noe som var like greit. Det ble en del oppstyr, naturlig nok.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette hadde jeg syntes var ille hvis jeg selv var bruden, men for meg og flere andre ble det mer morsomt/kuriøst:

Brudens familie er slik inndelt: Faren er alkoholiker og flere i hans familie var tydeligvis også glad i sterke saker... Morens familie er fra et katolsk land, og de skal helst ikke drikke... De har forøvrig vært skilt i mange år... De som var fullest var toastmasteren (fra farens familie), som så det som viktig å informere alle gjestene fire-fem ganger om at det var "Fri bar!" og morens nevøer og svigerdatter... Svigerdatteren ble så full og skamfull at hun låste seg inne på toalettet, og det skapte jo for oss andre gjestene som ikke hadde så god greie på katolske regler endel mer interesse enn om hun bare hadde fått dratt hjem på en diskret måte eller for den sakens skyld sittet full i et hjørne. At katolikkene ble så fulle var visst skandale, fikk jeg vite i ettertid... Ellers var det et hyggelig bryllup og vi andre danset mye og drakk sånn passe mye. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Var i et bryllup i fjor der ingen av gjestene hadde fått beskjed om at festen ble holdt utendørs - det var en temmelig kjølig kveld, så der satt vi og hutret og frøs i et partytelt. Skrubbsulten var jeg forresten også, jeg er vegetarianer (noe brudeparet vet veldig godt) men dét hadde ikke cateringbyrået fått beskjed om, så det eneste jeg fikk å spise var en klatt fløtegratinerte poteter. :dry:

Uff, skikkelig nedtur, vil jeg kalle slik :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette hadde jeg syntes var ille hvis jeg selv var bruden, men for meg og flere andre ble det mer morsomt/kuriøst:

Brudens familie er slik inndelt: Faren er alkoholiker og flere i hans familie var tydeligvis også glad i sterke saker... Morens familie er fra et katolsk land, og de skal helst ikke drikke... De har forøvrig vært skilt i mange år... De som var fullest var toastmasteren (fra farens familie), som så det som viktig å informere alle gjestene fire-fem ganger om at det var "Fri bar!" og morens nevøer og svigerdatter... Svigerdatteren ble så full og skamfull at hun låste seg inne på toalettet, og det skapte jo for oss andre gjestene som ikke hadde så god greie på katolske regler endel mer interesse enn om hun bare hadde fått dratt hjem på en diskret måte eller for den sakens skyld sittet full i et hjørne. At katolikkene ble så fulle var visst skandale, fikk jeg vite i ettertid... Ellers var det et hyggelig bryllup og vi andre danset mye og drakk sånn passe mye. :-)

Tror ikke dette har noe spesielt med katolisismen å gjøre, tror nok det heller er denne familien. Katolikker har stort sett et ganske avslappet forhold til alkohol.

Dog, å drikke seg drita tar seg aldri ut i et bryllup, hverken katolikker eller andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...