Gå til innhold

Fødselsdato på telefonkatalogen.no


Gjest Gjest_Sinnataggen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
på gulesider.no så står det bare bursdagsdatoen uten årstall

Det gjør vel ingenting.

Fødselsåret finner man på to sek. i skattesøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som fjerner dere fra alle oppslagssider: Pass på når dere flytter at absolutt ALLE firmaer dere har kontakt med får adresseforandring. Jeg jobber et sted der mange ikke gjør det og bruker telefonkatalogen til å finne nye adresser. (De er forresten ikke best/mest oppdatert, det er finnfirma.no (som også har fødselsdager)). Dumt når jeg ikke finner de adressene vi i firmaet trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Til dere som fjerner dere fra alle oppslagssider: Pass på når dere flytter at absolutt ALLE firmaer dere har kontakt med får adresseforandring. Jeg jobber et sted der mange ikke gjør det og bruker telefonkatalogen til å finne nye adresser. (De er forresten ikke best/mest oppdatert, det er finnfirma.no (som også har fødselsdager)). Dumt når jeg ikke finner de adressene vi i firmaet trenger.

Er dette vanlig prosedyre for firmaer? Hva slags firma er det snakk om og hva sender dere ut til disse adressene som dere finner i telefonkatalogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å si firma, men vi sender ut giroer som betaling for tjenester vi utfører ("medlemsskap"). Dette sender vi bare en gang i året, så veldig mange "glemmer" oss om de flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Både fødselsdato og fødselsår er fortsat tilgjengelig på Internett for alle som betalte skatt i 2001. Hvis jeg trenger hjelp til å finne riktig person så er fødselsår langt mer nyttig enn fødselsdato så hvis poenget er å letter finne riktig person så synes jeg dette er helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det latterligste av dette er at ingen har spurt om noen som helst form for tillatelse. heldigvis finnes det fortsatt noen særiøse sider der ute, som i det minste spør om vår mening! folkens, sjekk www.1881.no og stem i pollen deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...