Gjest Hilde K S Skrevet 11. juni 2009 #81 Del Skrevet 11. juni 2009 En ting er jo hva mannen vil ha, en annen ting hva han får... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 16. juni 2009 #82 Del Skrevet 16. juni 2009 Tydelig mange provoserte damer her, med stort behov for å presisere at TS tar helt feil. Skaff dere litt ekte selvtillit da! Ja, det finnes noen sære mannfolk rundt omkring, som kicker på feite slugger med skamklipte kort hår og gjennompiercet usminket tryne. Men majoriteten av menn er enig med TS,enten dere liker det eller ikke. De spiller da ingen rolle om majorieten av menn er enig med TS, når majoriteten av kvinner ikke liker majorieten av menn. Er en grunn til at flere menn enn kvinner er uattraktive som partnere. Tåpelige krav om hårlengde og høye hæler på en onsdag gjør en mann kickbar. Du har samme navn som katten min, Truls. Du er kanskje kastrert du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 16. juni 2009 #83 Del Skrevet 16. juni 2009 Kult, jeg er hva en mann vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 19. juni 2009 #84 Del Skrevet 19. juni 2009 En ting er jo hva mannen vil ha, en annen ting hva han får... Exactly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 26. juni 2009 #85 Del Skrevet 26. juni 2009 Fnis. Som om en liste her eller i et glanset ukeblad skal få fortelle meg hvem jeg skal være for at menn skal like meg. ....som om ikke alle verdens dameblader publiserer lister som dette i hue og ræva og går med ørten milliarder i overskudd. Fnis! For øvrig synes jeg listen til TS er glimrende. Piercing i nesa som gjør at damer ser ut som trailertrash med en oppvekst preget av matkuponger, campingvogner og grilldress er aldeldes grusomt! Jenter som kler seg som trailersjafører, drekker som sjømenn, røyker som bare faen og døtter på seg tre hekto med sminke i et mildt sagt uhyrlig fargevalg er også en gjenganger! Her om dagen hørte jeg en kamerat av meg fortelle at han hadde møtt ei jente på byen som hadde pratet med ei venninne i telefonen og sagt "jeg ser ut som en hore i denne kjolen", noe hun visstnok også gjorde (til de grader). På et eller annet tidspunkt må hun mao. ha stått (mer eller mindre) edru hjemme i leiligheten sin, prøvd forskjellige antrekk, registrert at hun så ut som en jævla hore og fattet en beslutning om at det var den looken hun ville ha, for så å dratt på byen. Hvis du som leser dette innlegget kjenner deg igjen i det som står der, betyr det at du bare har deg selv å takke dersom guttene du ligger med ikke ringer deg opp igjen for annet enn sex. If it looks like a duck, and quaks like a duck..... Nå kan dere selvfølgelig gi faen i lista og gjøre som dere vil, vi bor i et fritt land, men dersom dere forfaller utseendemessig (noe dere typisk gjør etter fylte 25 og FØR fylte 30), ender opp som rynkete 35-åringer med lilla hår som står ut til alle kanter, piercinger som ser ut som buser i hele trynet og nikotingule tenner, så kom ikke og klag når dere blir nødt til å anskaffe 30 katter for å holde dere med selskap i alderdommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 26. juni 2009 #86 Del Skrevet 26. juni 2009 En ting er jo hva mannen vil ha, en annen ting hva han får... Alle snille gutter får som fortjent på russian brides.com http://www.rbrides.com Vil ikke du plukke busepiercingen ut av nesa og ta på deg en søt liten kjole, er jeg sikker på at Alina vil: http://www.elenasmodels.com/index.php?ap=3987067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. juni 2009 #87 Del Skrevet 26. juni 2009 Vil ikke du plukke busepiercingen ut av nesa og ta på deg en søt liten kjole, er jeg sikker på at Alina vil: http://www.elenasmodels.com/index.php?ap=3987067 Om den dama er 19 så spiser jeg herrebuksa og de flate skoene mine... Jeg trodde alt var tilgitt bare dama var bra i senga jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M47 Skrevet 26. juni 2009 #88 Del Skrevet 26. juni 2009 Så han var egentlig uenig i det meste som du har skrevet ned her hehe, men kanskje det er bare min samboer som er rar? Din samboer er litt avikende fra normalen. Dette er nok fordi du er hans mal, hans drømmekvinne, og at han elsker deg, og alt som har med deg å gjøre. Dette skyldes vel stort sett at du har en herlig personlighet, stemme, lukt og sexapell, og at tiltrekningen og kjærligheten til deg er så enorm at han får helt skylapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juni 2009 #89 Del Skrevet 26. juni 2009 Enkelt det du. Det er bare til å innse at verden gir faen i deg like mye som du, etter hvert, gir faen i verden. Verdier er i bunn og grunn en helt egoistisk ting som det er opp til hver enkelt å definere og oppnå. Alt har sin pris, og enkelte ganger går det ut over en tredjepart. Poenget er å se til at en ikke er den tredjeparten. Derav mitt "korstog" om å råde menn til å aldri forelske seg i en kvinne. En vil da ende opp som tredjeparten før eller senere. Med Pee Wees meninger om relasjoner og kvinner friskt i minne, også dette: Er det ingen menn med gode erfaringer som ser lyst på livet og tilværelsen her, lizzom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 26. juni 2009 #90 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg likte Marlo sin måte å svare på ...du har kort hår: Samboer liker best at jeg har litt kort hår, altså rett over skuldrene.. Jeg passer rett og slett ikke til langt hår, da blir det veldig flatt og livløst.. ...dersom du har gjort noe med håret ditt: Jeg har en veldig kjedelig brunfarge på håret mitt, og samboer liker fargen jeg har farget det.. (mørkere brunt) ...dersom du røyker eller snuser: Gjør ikke noe av dette... ...dersom du er direkte overvektig: Jeg er overvektig ja, men det var jeg når jeg traff samboer også, og han liker kroppen min slik den er! Han liker at jeg har litt mage og rompe å ta i ...dersom du aldri har lært å gå i høye hæler: Samboer ser helst at jeg ikke går i høye hæler.. Rett og slett fordi det ødelegger ryggen min... Og har DU prøvd å gå med høye hæler når det snør og er glatt ute?! ...dersom du går i bukser: Herlighet! Vi bor i norge! Vi kan ikke gå rundt i skjørt hele året! Vi kommer til å fryse i hjel! Bukser er tingen ...dersom du har piercing i ansiktet: Det har jeg ikke, men er uenig i at piercing i nesen er stygt.. (kommer selvfølgelig an på hvor den er plassert og om det er en ring eller en sten... ...dersom du ikke bruker sminke: Det gjør jeg... ...dersom du bruker for mye sminke: Det gjør jeg ikke ...dersom du bruker mange-fargede, lag-på-lag klær: Det gjør jeg ikke.. Men synes at det er lov med farger på klærne! Det er ikke annet å si at smaken er som baken, den er delt... Og heldigvis er det! For hvis ikke hadde det visst ikke vært håp for oss som ikke er født naturlig platinablond med kul sveis uten bruk av hjelpemidler, med stilletthæler, kort skjørt, stram utringet topp (med naturlige store pupper regner jeg med?) og litt for lav bmi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 26. juni 2009 #91 Del Skrevet 26. juni 2009 Alle snille gutter får som fortjent på russian brides.com http://www.rbrides.com Vil ikke du plukke busepiercingen ut av nesa og ta på deg en søt liten kjole, er jeg sikker på at Alina vil: http://www.elenasmodels.com/index.php?ap=3987067 Jeg vet ikke om du har sett de som har blitt kjøpt/hentet fra russland og polen jeg?! Men 90% av de er IKKE pen! Men mindre du liker alt for kort skjørt, alt for kort topp, ALT for mye sminke, noen drøye cm for høye sko som de ikke kan gå på og ihjelfarget hår... Og mennene som har vært å hentet seg damer der i fra.... vel... de er ikke akkurat noe glansbilde (som regel! Det finnes helt sikkert unntak som jeg aldri har sett!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 26. juni 2009 #92 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg vet ikke om du har sett de som har blitt kjøpt/hentet fra russland og polen jeg?! Men 90% av de er IKKE pen! Men mindre du liker alt for kort skjørt, alt for kort topp, ALT for mye sminke, noen drøye cm for høye sko som de ikke kan gå på og ihjelfarget hår... Og mennene som har vært å hentet seg damer der i fra.... vel... de er ikke akkurat noe glansbilde (som regel! Det finnes helt sikkert unntak som jeg aldri har sett!) Har bodd en tid i Finnmark og sett en del rålekre russiske damer. I motsetning til de norske damene smiler de faktisk også! *JØSS!* Skjønner godt at mange menn blir kjent med og inngår ekteskap med (IKKE(!!!) "kjøper") russiske damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2009 #93 Del Skrevet 26. juni 2009 Med Pee Wees meninger om relasjoner og kvinner friskt i minne, også dette: Er det ingen menn med gode erfaringer som ser lyst på livet og tilværelsen her, lizzom? Ser ikke slik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juni 2009 #94 Del Skrevet 26. juni 2009 Har bodd en tid i Finnmark og sett en del rålekre russiske damer. I motsetning til de norske damene smiler de faktisk også! *JØSS!* Skjønner godt at mange menn blir kjent med og inngår ekteskap med (IKKE(!!!) "kjøper") russiske damer. Det verste er at mange av mennene her inne sitter og truer med å skaffe seg utenlandske damer. Legger ut om alle negative egenskapene til norske kvinner, for så å legge til at de kan jo bare skaffe seg utenlanske damer: Ja, bare skaff dere utenlandske damer. Jeg føler meg ikke truet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 26. juni 2009 #95 Del Skrevet 26. juni 2009 Hei, jeg driter i om "konservativ mann" vil ha seg en russisk kjerring han kan kommunisere vagt med (du skal ikke regne med at de snakker engelsk, og i hvert fall ikke norsk). Jeg har en kjæreste som liker meg, norsk og sta som jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2009 #96 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har bare vært sammen med norske jenter jeg! Hun jeg bor med idag er fra gjøvik. Så ikke ta det utenlandsgreiene bokstavelig. De fåtallige utenlandske jeg har pult har vært i utlandet, det er fordi at jeg er avhengig av god kommunikasjon dersom jeg skal ligge med en jente. Man kan ikke bare bruke tegnespråk, man må snakke litt sammen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juni 2009 #97 Del Skrevet 26. juni 2009 Man kan ikke bare bruke tegnespråk, man må snakke litt sammen også! Er det ikke bare å få tingene gjort, få i de frokost og sende de hjem etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2009 #98 Del Skrevet 26. juni 2009 Tja, jeg ligger ikke med jenter jeg ikke kjenner så det der kan jeg ikke svare på...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2009 #99 Del Skrevet 26. juni 2009 Eller jeg juger jo så det renner av meg når jeg tenker meg om. Jenter som er flinke til å ha sex og får meg til å føle meg vel og belønnet frister jo mer til gjentagelse enn den kvinnen som bare lå der lealaus og ikke gadd ta spruten i munn engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. juli 2009 #100 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei, jeg driter i om "konservativ mann" vil ha seg en russisk kjerring han kan kommunisere vagt med (du skal ikke regne med at de snakker engelsk, og i hvert fall ikke norsk). Jeg har en kjæreste som liker meg, norsk og sta som jeg er. Nå har ikke jeg tenkt til å gifte meg med noen jeg ikke kan kommunisere godt med, og det er neppe noen stor kunst å finne en ung, vakker, snill(!), russisk jente som prater engelsk og har lyst til å slå seg til ro. Videre plikter den enkelte kommunen i Norge å gi inntil 3000 (!!) timer norskundervisning, så norsk vil hun lære seg fint (finansiert av skattepengene til karrierejagende, mannshatende, feminister ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå