Gå til innhold

Dette vil mannen ha.


Gjest Guybrush Threepwood

Anbefalte innlegg

Gjest SjangleÅsnøvle
Jeg synes det er helt greit at du sier din mening, og jeg blir ikke sur av den grunn. Jeg kan godt gi deg noen tips tilbake, inspirert av din egen liste:

Slik blir du mer sexy dersom...

...du har langt hår:

Slutt med det. Noen menn kan se bra ut med langt hår, men alle menn ser utrolig mye bedre ut med kort hår.

...dersom du om mye på håret ditt:

Slutt med det. Hår skal være naturlig. Hvis du gjerne vil ha lysere hår, ikke blek det mer enn to nyanser lysere enn håret ditt egentlig er. Det blir fort gult istedenfor blondt og det er ikke fint. Ikke ha altfor mye stash i det. Jenter liker å ta i håret til gutter - det er ikke så digg hvis hånda sitter fast.

...dersom du røyker eller snuser:

Slutt med det. Det er en usexy vane, både for gutter og jenter.

...dersom du er direkte overvektig:

Slutt med det. Selv om vi sier at vi liker dere som dere er og ofte later som vi liker den lille kosemagen er det atletiske menn som svømmere og turnere vi egentlig liker å se på. Det er også en grunn til at de fleste jenter blir stille når Daniel Craig som James Bond kommer opp av vannet i en tight badeshorts...

...dersom du går med stygge sko:

Slutt med det. De fleste jenter ser fort hvilke sko gutten går med, og sko kan være sexy eller usexy. Det er en grunn til at enkelte utesteder nekter folk inn som har på seg feil type sko.

...dersom du går i klær som moren din har kjøpt til deg:

Slutt med det. Moren din er en generasjon eldre enn deg, skjønner ikke at sønnen hennes skal være litt sexy for å tiltrekke seg unge damer og gir deg klær som enten gir deg lik stil som faren din eller den samme stilen som du har hatt siden du var 8 år.

...dersom du bruker sminke eller føner håret:

Slutt med det. De fleste av oss liker ikke gutter som bruker mer tid på badet enn oss selv. Vi liker også at dere ser på oss - ikke dere selv.

...dersom du bruker strandklær/hytteklær/sportsklær til enhver tid:

Slutt med det. Det er helt greit å ha det behagelig, men hvis du ønsker å tiltrekke deg det motsatte kjønn hjelper det å kle seg litt pent. Det er også fint å bruke klær som passer, som ikke er altfor store. Vi setter pris på tettsittende, elegante klær - som viser frem hvordan dere er formet, og kanskje til og med litt hud.

...dersom du bare bruker klær i kjedelige farger:

Slutt med det. Selv om det er trygt og greit å bruke mørkeblått, sort, hvitt, beige og brunt som basis er det ulidelig kjedelig i lengden. Piff opp med noe rødt, rosa, gult eller grønt iblant - husk at rødt er kjærlighetens og erotikkens farge.

I could go on... Men jeg stopper her. :)

tror nok ikke du får mange menn til å gå i rosa klær, gitt, selv om jeg ser noen av disse solariumsgutta med det. alt for mange som forsøker å leke modell og hollywoodstjerne i disse dager, blant begge kjønn, men å se ut som en wannabe er jævla usexy spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...