Gå til innhold

Dette vil mannen ha.


Gjest Guybrush Threepwood

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt med samboeren min:

...du har kort hår:

Vi er begge enige i prinsippet, men de som har veldig fine aristokratiske trekk slik som Natalie Portman kan være sexy med kort hår.

Dessuten synes jeg at de aller fleste godt voksne kvinner passer bedre med kort hår.

...dersom du har gjort noe med håret ditt:

Vi er begge enige om at ekstreme farger er stygt, og om at sånne typiske svarte og asymmetriske frisyrer som frisører har er stygt. Han synes det er negativt om han kan kjenne at en jente har stylingprodukter i håret, at det er hardt eller noe..

...dersom du røyker eller snuser:

Han synes det er stygt, jeg synes at snus er dritstygt på begge kjønn, men at røyking kan være sexy.

...dersom du er direkte overvektig:

Vi er enige om at det er bra å se sunn ut og slippe å bli sliten hele tiden. Han synes generelt at litt større jenter er finest, og mye bedre å ta på sier han.

...dersom du aldri har lært å gå i høye hæler:

Han synes høye hæler er sexy, men ikke på fulle jenter som sjangler, da er det horete. Mange sko med stiletthæler synes han ser horete ut. Dessuten synes han det er usexy dersom jenter tar på høye hæler når det ikke passer, feks når de går tur eller skal gjøre noe aktivt.

...dersom du går i bukser:

Bukser er greit ;) Skjørt og kjole er finest dersom det ikke blir tantete, dessuten er det sexy pga lett tilgang sier han, haha :fnise:

...dersom du har piercing i ansiktet:

Vi er enige i at det er stygt og at det ikke er noe mer å si om den saken.

...dersom du ikke bruker sminke:

Han sier sminke er finest når det ikke viser for godt, men jenter er finere med sminke.

...dersom du bruker for mye sminke:

Han sier mange har altfor mye og det er stygt, spesielt masse mørk sminke. Jeg er enig.

...dersom du bruker mange-fargede, lag-på-lag klær:

Han liker godt en ungdommelig stil med jeans og slikt, men synes mange moteklær er helt åpenbart stygge og forstår ikke hvorfor vi går med det, feks haremsbukser. Jeg liker en litt voksen stil, med skjorter, dressbukser og skjørt, men det er ikke så ofte jeg går med det selv lenger. Var flinkere før.

Vi synes begge at det finnes mange jenter som ikke ser sånn ut som er dritsexy.

Dessuten er det viktig at jenta ikke er obsessed med utseende, det er veldig usexy.

---

Jeg forstår ikke at dette var noe å bli fornærmet over forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
...dersom du bruker for mye sminke:

Slutt med det. Det er ingenting verre enn en jente som er sminket opp som en sirkusklovn. Bruk naturlige farger (beige/brun, hudtoner, fersken, lyserosa) og ikke overdriv bruken av spesielt brunkrem og solpudder.

Jeg er ikke så sikker på om det er noe poeng å ta imot råd fra en fyr som vet hva solpudder er. ;) Sikker på at det er jenter du liker?

Synes også du motsier deg selv litt. Tidlig i innlegget skriver du at alt som gjør kvinner likere gutter er negativt. Samtidig er du du opptatt av at kvinner skal være slanke. En slank kvinne er mer lik en mann enn en kvinne med stor rumpe, kraftige hofter og lår og fyldige bryster.

Du liker kvinner som er lik det skjønnhetsidealet reklamen stadig presenterer. Jeg tror det finnes menn som har mer original smak enn du.

Men jeg synes ellers at det var underholdende lesning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Brutal mann er ofte på Rema....;)

Syns lista var underholdende lesning, og tror nok en del stemmer. Faktisk.

Men heldigvis har alle ulik smak og ulike preferanser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hmm.. Slo du ikke til, da?

Jeg så faktisk på Grand Prix i år, og grunnen var ene og alene

(sangen suger hardt, men dama er jo helt kanon).

Farg håret sort og du har frisyren til piken fra Rema! Og nei, en slår ikke til på piker en kan falle for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Farg håret sort og du har frisyren til piken fra Rema! Og nei, en slår ikke til på piker en kan falle for...

Nei vel. Da er du jammen bitter. Er du nyskilt/nydumpet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Nei vel. Da er du jammen bitter. Er du nyskilt/nydumpet du?

Nope. Er noen år siden mitt livs siste brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men majoriteten av menn er enig med TS,enten dere liker det eller ikke.

Men er det egentlig interessant med hva "majoriteten" av menn liker? Det er vel bare den ene vi er interessert i hva mener, og da finner vi jo gjerne en som liker oss slik vi er, uansett om det så er med høye hæler eller t-skjorte med skjerf i halsen, eller begge deler.

Det som gjør at jeg ikke gidder lese alle disse "slik vil menn ha det", eller ihvertfall lese dem og endre meg etter dem (inkl denne, denne listen er ikke noe mer å rette seg etter for min del, en det man kommer over i glossa magasiner) er rett og slett fordi jeg ikke er interessert i at "alle" menn skal finne meg sexy, de som ikke klarer å se attraktive mennesker for bare klær, hår sko og sminke, er ikke egentlig veldig interessante i utgangspunktet.

Dersom jeg møter en som er interessant, og som er interessant i meg for den jeg er, SÅ kan jeg godt gjøre noe ekstra fordi jeg vet han liker det, men det er fordi han liker meg som jeg er, ikke FOR AT han skal like meg, om jeg bare endrer meg først.

Jeg trives slik jeg er, selv om jeg er fryktelig dårlig på å bruke høye hæler og skjørt, og dersom jeg skal endre på noe med stilen min, så må det være for egen del, ikke pga en eller annen liste en eller annen totalt fremmed og ukjent person prøver å fortelle at jeg må følge for å være sexy.

Jeg lurer fortsatt på om TS er gullgraver eller skotte. :filer:

*flirer med* jeg og lurte på det, og ikke bare TS, men dersom bukser KUN er for gullgravere og skotter, så lurer jeg på hva de er alle disse mennene som vandrer rundt i samfunnet jeg lever i... de bruker bukser så godt som alle sammen gitt, variasjonen består ikke i bukse eller skjørt, men mellom dressbukse, jeans eller annen type bukse, eller shorts nå på sommern.

Er de gullgravere eller skotter tro?

Jeg er for at jeg kan prate med gutter uten å få bare snøft og grynt til svar, men trekker grensa ved da en gutt jeg datet gråt etter å ha sett et program der en familie fikk huset tilbake etter flom.

Guttas følelser er jeg ikke spesielt glad i å prate om heller, sånn er det bare, heldigvis har jeg en sambo nå som svarer når jeg spør om sånt, men som ikke tar initiativ til å prate om hvordan ditt og datt følelsesmessig tar på.

Og en viktig ting, min sambo kan mekke!!

Ekstremt viktig i mine øyne at en gutt kan disse typiske mannetingene slik at jeg slipper å kjøre bilen på verksted hver gang noe blir ødelagt. :pisk:

Halleluja for macho gutter med verktøybelte evt. kasse.

:fred:

men det er jo ikke egentlig ett svar til gutta på hva jenter generellt ønsker, det er din personlige mening, som både jeg og flere kvinner jeg kjenner, er totalt uenig med deg i.

Jeg setter pris på en mann som kan prate om hva han føler, det betyr ikke at han må gråte hver eneste gang han føler noe, men at han faktisk HAR følelser, og kan prate om dem, synes jeg faktisk er interessant, både i kvinner og menn.

har ikke noe stort behov for at menn må være macho, eller kunne mekke biler eller gjøre manneting, det er en fordel om han kan hjelpe meg på områder jeg ikke fikser lett selv, men det kan være alt fra matlaging til å fikse pcen min, snekring av møbler og annet, klarer jeg igrunnen selv.

Har ikke noe svar selv, på vegne av alle kvinner, på hva menn skal gjøre for å være sexy, jeg kunne ramset opp en haug ting jeg synes er sexy og usexy, men det er kun personlige meninger som i det store og hele er ganske uinteressant på et anonymt nettforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*

Ja takk til bukse og piercinger!

Ikke alle som vil ha en sukkersøt barbie heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~VanDora~
men det er jo ikke egentlig ett svar til gutta på hva jenter generellt ønsker, det er din personlige mening, som både jeg og flere kvinner jeg kjenner, er totalt uenig med deg i.

Har ikke noe svar selv, på vegne av alle kvinner, på hva menn skal gjøre for å være sexy, jeg kunne ramset opp en haug ting jeg synes er sexy og usexy, men det er kun personlige meninger som i det store og hele er ganske uinteressant på et anonymt nettforum.

Ailine, hvis alle skulle snakket for majoriteten så ville dette forumet blitt ganske så kjedelig og det tror jeg du ville vært enig i.

Og jeg gjorde det klart at det faktisk var min personlige mening som kom fram.

Og at du og ganske mange kvinner du kjenner er totalt uenige med meg betyr ikke at det ikke finnes kvinner som er enige med meg.

Og det er nettopp personlige meninger som er interessant på forum, hvem sine meninger skulle du ellers ytret??

Men dette er vel bare den klassiske - Har du andre meninger enn meg så er dem feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Hva mannen vil ha?

Min erfaring er at de fleste tar det de får.... :filer:

Akkurat det er synes jeg er minst attraktivt ved en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ailine, hvis alle skulle snakket for majoriteten så ville dette forumet blitt ganske så kjedelig og det tror jeg du ville vært enig i.

Og jeg gjorde det klart at det faktisk var min personlige mening som kom fram.

Og at du og ganske mange kvinner du kjenner er totalt uenige med meg betyr ikke at det ikke finnes kvinner som er enige med meg.

Og det er nettopp personlige meninger som er interessant på forum, hvem sine meninger skulle du ellers ytret??

Men dette er vel bare den klassiske - Har du andre meninger enn meg så er dem feil ;)

Dersom du oppfatter mitt innlegg som "har du andre meninger en meg, så er de feil!" så tar du virkelig feil. Og jeg er helt enig i at det er personlige meninger som gjør forumet interessant.

Men det er ikke personlige meninger TS prøver å legge frem, og det er heller ikke personlige meninger han etterspør.

TS hevder å snakke for alle menn, ikke for seg selv. TS spør om ett tilsvarende svar fra oss jenter, altså ikke hver enkelts personlige meninger, men hva alle kvinner mener menn gjør feil. DET representerer ikke ditt svar, selv om det helt klart er mange som er enig med deg i preferansene. (jeg synes heller ikke det er noe galt med preferansene dine, de er bare ikke alles, noe som er helt greit).

i en tråd om "hva mener DU gjør kvinner/menn sexy?" kunne jeg svart med en liste om hva jeg finner lite sexy og mye sexy, men i denne tråden oppfatter jeg det som ett spørsmål om hva kvinner finner sexy/usexy, og det kan jeg ikke gi noe svar på, nettop fordi vi er så forskjellige, og fordi jeg liker og setter pris på de forskjellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Det morsomme er at vi går rett i forsvar for vår egen attraktivitet: "Mannen min sier..." "De JEG har vært sammen med...."

OG vi pakker det inn i hva menn synes om oss. Vi burde bli mer trygge i oss selv og gi fanden i hva menn synes. For som en gjest her skrev; menn tar det de får. Dersom målet er å skaffe seg en mann, da.

For meg er målet å til enhver tid huske på at jeg er god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk til ts for hans bidrag til at A4-menn og A4-kvinner skal finne hverandre. Da blir det mindre konkurranse om de virkelig bra damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lisa_*
Ja takk til bukse og piercinger!

Ikke alle som vil ha en sukkersøt barbie heller da ;)

Hvorfor dra frem ytterpunktene så ofte i slike sammenhenger? De fleste menn ønsker ikke piercinger på dama. De fleste vil heller ikke ha en sukkersøt Barbie, men en mer naturlig en.

Som dame er jeg enig i minst 90% av det som står på lista til TS. Dette er det jeg har erfart at de fleste menn liker, samt mye av det som jeg liker selv. Selv om jeg ikke bruker skjørt hver dag, blir jeg ikke fornærmet over at mange menn synes skjørt er finere på en dame enn bukse. Hvorfor ta dette så høytidelig, damer? Selv om jeg kan si at jeg synes en sexy mann ser bedre ut i bar overkropp enn i T-skjorte, tror jeg neppe mannen blir fornærmet fordi han ikke kan gå i bar overkropp hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hva mannen vil ha?

Min erfaring er at de fleste tar det de får.... :filer:

Om vi snakker kun puling, så er det nesten helt sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Om vi snakker kun puling, så er det nesten helt sant.

Men hvorfor det egentlig? Er det ikke viktig å se på noe fint mens dere holder på? Eller lukker du øynene?

Da hadde jeg heller foretrukket høyrehanda. Men kanskje det er nedleggelsesbehovet som er så stort hos dere, at en stygg dame uansett er bedre enn ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...