cappocino Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #161 Del Skrevet 5. januar 2004 Ja ikke lenge igjen nå og jeg vet ikke helt hvordan jeg føler meg... litt blanding av spenning, sommerfugler i magen og bekymring over at ikke alt kommer til å gå bra.... :o Sikkert bare litt nerver men man må vel gjennom det også.. Satt nettopp og så på Tristas bryllup og må si at jeg er ganske glad for at jeg får sjansen til å planlegge mitt eget bryllup.. selv om det så ganske deilig ut og ha alle de menneskene til å fikse ting og tang for deg så tror jeg ikke jeg hadde hatt lyst til å ikke oppleve det jeg gjør nå..... Idag har jeg fått gjort litt da... snakket masse med organisten, en tenor som er visst kjempeflink, og siden jeg ønsker "ave maria" under vielsen så er han perfekt til det!! Han sang litt for meg isted og det var like før jeg begynte å gråte... (da kan jeg bare tenke meg hvordan det blir i kirken) Snakket også med venninnen min som skal synge "det vakraste" og spille utgangsmarsjen vår.. hun har begynt å øve og alt ser ut til å være i rute der også bra... et par mindre bekymringer.... fikk kjøpt meg strømper idag også.. kjøpte et par strømper og et par stay ups. Tenkte å bruke stay upsene på til bryllupsnatten...hehe.... Men jeg finner ingen sexy undertøy.. alt er så veldig blondete.. og det er ikke helt meg... får vel lete litt til Imorgen skal vi opp til selskapslokalet og snakke med hovmester. mulig blomsterdamen kommer også, har ikke snakket med henne på en stund og hun svarte ikke på sms min....Hmmm..... Ellers har vi begynt på bordkortene og det ser ut til å gå bra, bordplasseringer er også ganske så i boks.. vanskelig greier det der også.. Hvor skal vi plassere ungene? Menyen er bestemt men vi mangler vinene.. tar vel det imorgen. Bryllupskaken skal også taes imorgen. Åj.. nå fikk jeg så sommerfugler i magen at jeg må ha en liten pause.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #162 Del Skrevet 6. januar 2004 Gleder meg så masse til å se deg i kirken!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #163 Del Skrevet 6. januar 2004 Får ikke sove!!! hjelp hvis det er sånn det kommer itl å bli resten av dagene før bryllupet skjønner jeg at folk er slitne!!! Vel vi fikk ivhertfall gjort mye idag da.. Var i 3 timer på eckbo og snakket med hovmesteren, blomsterdamen og dekoratøren vår. Svigers var også der så vi fikk snakket litt om fotografering som svigerfar skal ta seg av. Og svigermor var veldig fornøyd med at hun fikk være med litt! Vi fikk bestemt bryllupskaken. noe alla denne men uten alt det pyntet på, vi skal kun ha noen få krystaller i sølv. her er kaken 4 etager http://www.sugarberries.com/images/wedding...ngcake_icon.jpg Fikk med oss et par viner som vi skal prøvesmake på imorgen Nam nam!!! Dekoratøren og blomsterdamen fikk snakket ut om blomster og dekorasjoner! dette blir så bra!!! Hvis du leser dette Snurre så bør du glede deg! Det blir virkelig fine bordoppsatser!!! Lokalene ellers er under kontroll. Fikk bestilt limo også og mailet litt med DJ vår. Toastmasteren vår var også med og han gjorde en imonerende jobb!! Han og hovmesteren var som gamle buddys, de hadde alt under kontroll!! Virkelig imponert! Blir med en gang veldig mye roligere når jeg vet at vi har en toastmaster som har alt under kontroll!!!! Var også innom frisøren idag og leverte fra meg pynten til håret! Hun er så utrolig søt!!! Skal anbefale henne til alle! Gjenstår og bestille manikyr og pedikyr til meg og forloveren. Det kan jeg gjøre imorgen sammen med å finne sko til brudepikene. Noen forslag? Tar meg en tur til byen tenker jeg!!! Bryllupsreisen er betalt og jeg har såvidt begynt å tenke på hva jeg skal pakke med meg på denne så det vil si at jeg begynner å komme meg litt videre etter selve dagen. Kankje like greit å tenke på hverdagen etter bryllupsreisen Phhhuuuuu, glad jeg skal gjøre dette her en gang i livet!!!! Nei skal prøve å gå å legge meg litt igjen.....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #164 Del Skrevet 8. januar 2004 Åssen var vinen....? Fått sove noe mer i natt kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #165 Del Skrevet 8. januar 2004 Hehe, vinene var kjempegode de Fikk sove med en gang igår natt, men til gjengjeld hadde jeg noen forferdelige mareritt!!!! Drømte blant annet at du Tex var en mann :o så deg i kirken, du hadde på deg en rød genser med en stor hvit stripe midt på, inni den stod det TEX. Men du var altså en mann!!! Andre ting jeg drømte om var at når jeg hadde kommet opp til alteret og hadde satt meg ned, var det så utrolig mange ukjente mennesker! Begge mine besteforeldre var der også, selv om de er døde... Litt uti seremonien fikk jeg beskjed om at jeg skulle legge meg på en kirkebenk ved alteret i stedet for å sitte... merkelig men jeg gjorde nå det da... der lå jeg i min finstas helt til kjolen begynnte å krype oppover leggene mine og vri seg bak frem.... plutselig hadde glidelåsen på ryggen åpnet seg og jeg måtte febrilsk ta på meg kjolen og lukke glidelåsen!!! Og ikke nok med at kjolen ble helt krøllete og at håret mitt ble helt ødelagt men kjolen ble også beigefarget!!!! Da skjønte jeg ingenting!!! Hadde masse kluss med organistene, det viste seg at organisten i kirken hadde laget sitt eget programm for oss så plutselig begynte alle å synge sanger fra 80 årene.... skikkelig merkelig syns jeg... Jeg ble selvfølgelig vannvittig sint og ba organisten vår å holde seg til vårt programm og ba hun andre gå ! Noe så uprofesjonelt hadde jeg aldri vært borti før!!! Gudskjelov våknet jeg midt på natten, nesten med et hyyyyyyl!!!! Fikk sove litt til men ikke i nærhet om jeg er opplagt idag!! Dette kommer til å bli en tøff dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. januar 2004 #166 Del Skrevet 11. januar 2004 .. Nå er det mindre enn en uke til du gifter deg..... :o Har fulgt med på deg hele tiden - dette kommer til å bli super bra!! Jeg fyller 25 på fredagen, så du gifter deg nesten-nesten på bursdagen min. Og så får du vinterbryllup, som jeg drømmer om... *misunnelig* Gleder meg til å høre om de siste dagers innspurt, og så til å se bilder til slutt, selvfølgelig!! Lykke til, klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. januar 2004 #167 Del Skrevet 11. januar 2004 Bli med å se på da vel, Imari!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #168 Del Skrevet 11. januar 2004 Ja nå er det under en uke igjen og jeg klarer ikke å beskrive hvordan det føles... Var på middag hos svigers idag og snakket om siste detaljer... det var superkoselig! Tror svigermor gleder seg noe inmari!!! Kjøpte meg korsett igår for jeg syns kjolen skled litt mye når jeg prøvde den sist, men med korsettet satt den som støpt!! Bra, slipper jeg å dra opp kjolen hele tiden.. ikke pent det! Det har også snødd noe helt vannvittig i helgen så jeg håper vaktmesteren ved kapellet husker på å måke snøen opp til kirken. Svigermor tok tiden fra byen opp til kapellet for å se hvor lang tid det tok å kjøre opp dit på en lørdag formiddag... tok 10 minutter så vi har god tid hvis vi drar fra frisøren kl 12.30. Det som gjenstår nå er SJOKOLADENE fra england, de MÅ komme snart ellers så blir jeg helt koko!!! PResentasjonen med bildene må spikres ferdig. Skrive ferdig om menneskene "hvem er hvem" liste. Bestille manikyr og pedikyr til fredagen. Pakke til bryllupsreisen Vaske leiligheten for der skal det bo folk. Pluss noen småting... Nå begynner jeg å glede meg litt også! Tar det litt mer med ro nå som jeg vet at det meste er på plass..... Familien langveisfra begynner å komme allerede imorgen så det blir spennende å se de igjen. Finpusse på min tale må jeg også gjøre... men det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. januar 2004 #169 Del Skrevet 11. januar 2004 Sitat Bli med å se på da vel, Imari!! Skulle jeg gjerne gjort, men jeg har en 25-årsdag å arrangere på kvelden, så blir stående over grytene hele lørdagen. Men jeg er der i tankene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 13. januar 2004 #170 Del Skrevet 13. januar 2004 Ha en god innspurt og en flott dag, Cappo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #171 Del Skrevet 13. januar 2004 Takk for det Jeg begynner å finne litt roen men allikevel har jeg sommmerfulger i magen på størrelsen med strutser.... Var på eckbo idag for å ta siste sjekk på borddekorasjonen og det blir såååå fint!!!! Herregud fikk helt tårer i øynene da jeg så testoppsatsen.. Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. januar 2004 #172 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg og mutters er klare til lørdag, vi!! Gleder meg masse til å se deg, har aldri vært i Holmenkollen kapell noen gang, håper jeg finner frem..... :oops: *Tex har like mye stedsans som en blind elefant på Oslo City...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. januar 2004 #173 Del Skrevet 14. januar 2004 Å, lykke til til helga! Skal tenke masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #174 Del Skrevet 15. januar 2004 Du finner nok frem Når du kommer til smestad er det skiltet og bare å kjøre rett frem Takk Ingeborg, jeg begynner å skjønne hva som er i ferd med å skje Idag har jeg fått vasket hele leiligheten, siden familien skal bo her må vi jo rydde litt. Sitter nå og printer kirkeprogrammer. Skal ned til trykkeri imorgen og trykke bordkortene og menyer etc... Har også fått hentet kameraene Elsklingen skal hente klærne sine og brudesvennenes. Jeg skal hjem til mamma imorgen for å øve å gå opp kirkegulvet med stepappa.... Kom akkurat på at vi må øve på valsen.... hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. januar 2004 #175 Del Skrevet 15. januar 2004 Lykke til i helga, Cappo!! :D Dere får sikkert en kjempeflott dag! Kribler litt i magen min også, bare 6 uker igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. januar 2004 #176 Del Skrevet 16. januar 2004 Tjueåtte timer igjen...... Har du ikke sommerfugler nå må du ha nerver av stål! Gleder meg til å se på deg, du kommer til å stråle som en prinsesse :D Sov riktig så godt i natt, og husk at det er ingen skam å dele to glass champis med forloveren hos frisøren for å roe nervene litt...... Stooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 16. januar 2004 #177 Del Skrevet 16. januar 2004 Lykke til i morgen! Husk at vi venter oss rapport så snart som mulig. Gleder oss med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 16. januar 2004 #178 Del Skrevet 16. januar 2004 Masse lykke til i morgen! Jeg var på konferanse med jobben på Voksenåsen Konferansesenter i forrige uke, og da kjørte vi forbi Holmenkollen kapell. Så utrolig fint det var der oppe med all snøen! Skikkelig eventyrland... Det blir sikkert nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 16. januar 2004 #179 Del Skrevet 16. januar 2004 Kjempe lykke til i morgen!Kjenner sommerfugler i magen på dine vegner! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #180 Del Skrevet 16. januar 2004 Takk til dere alle! Sommerfugler er gigantiske akkurat nå! Om 24 timer (nå er kl 12.25) er jeg ferdig påkledd og venter på at limoen skal hente oss.... om 25 timer er jeg sannsynligvis en gift kvinne Har fått gjort ferdig bordkortene og menyene og diverse stasj igår kveld Så nå gjenstår det bare å fikse noen småting til nachtspiel lokale. Skal hente kjolen hos svigers etterpå og gleder meg til å sette meg ned med et glass rødvin hos min forlover ikveld. Da vet jeg at det er ikke noe mer jeg kan få gjort....bortsett fra å nyte dagen imorgen!!! Tenk at inatt var den siste natten som ugift kvinne i leiligheten vår... det var ganske merkelig å tenke på...... Oppdatering kommer så fort jeg har muligheten Sees imorgen Tex ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå