Redbird Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #281 Skrevet 7. juli 2009 Hei trinemor! Her er det sagt mange vise ord ja, så jeg legger meg til på det meste her Litt ironisk at du skal i berg og dalbaner i sommer, for det er jo akkurat sånn prøvinga er syns jeg; noen dager og PP har man lyst å gi opp og føler at alt er håpløst, men så får man EL eller kjenner symptomer og da ser man håpet igjen Håper du får en fin kveld Ja du har et poeng der! Kanskje det er meningen jeg skal ut i alle disse fornøyelsesparkene for å få utløp for alle frustrasjonene i en fysisk berg og dal-bane. Tenkte jeg skulle se på minnestunden for MJ, så blir en rolig kveld tenker jeg. Har en veeldig stiv nakke og et vondt hode, men det er ikke noe nytt med meg.
pusilus Skrevet 7. juli 2009 #282 Skrevet 7. juli 2009 Innom med en god klem Kjipt med triste følelser Jeg har lært meg en lur ting etter trasige barne og ungdomsår med mobbing og null selvtillit. Hadde heldigvis gode venner rundt meg hele tiden, som fikk meg til å innse at: Om det er noen som ikke liker den du er, er det de som går glipp av noe Håper dagen din blir bedre Trinemor
Redbird Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #283 Skrevet 7. juli 2009 Innom med en god klem Kjipt med triste følelser Jeg har lært meg en lur ting etter trasige barne og ungdomsår med mobbing og null selvtillit. Hadde heldigvis gode venner rundt meg hele tiden, som fikk meg til å innse at: Om det er noen som ikke liker den du er, er det de som går glipp av noe Håper dagen din blir bedre Trinemor En lur lærdom det pusilus! Takk! Dagen min blir nok bedre så snart Manden kommer hjem senere i kveld. Og at jeg kan sove litt lenger imorgen..
mca Skrevet 7. juli 2009 #285 Skrevet 7. juli 2009 Her var det kommet fram mye rart i dag, skal innrømme at det er et par tårer i øyekroken min nå altså!! Sender deg en god og håper du får sove godt i natt, og i morgen våkner du opp til en strålende dag Sov godt
Redbird Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #286 Skrevet 7. juli 2009 Her var det kommet fram mye rart i dag, skal innrømme at det er et par tårer i øyekroken min nå altså!! Sender deg en god og håper du får sove godt i natt, og i morgen våkner du opp til en strålende dag Sov godt Tårer for meg... Du er god du. Håper på en god natt søvn jeg og. Tok en paracet tidligere men det hjalp ingenting på den vonde kjeven min... Tror jeg rusler i seng nå jeg. Se litt på House og prøve å tenke på noe annet. Takk for at dere er så søte, alle sammen. :rødme:
Redbird Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #287 Skrevet 7. juli 2009 Det hjelper alltid at gubben kommer hjem ja Fått smurt på tigerbalsam på ryggen av Manden nå og litt kos, så hjelper alltids litt det. :rødme: Godt jeg har han altså...
mjau-mjau Skrevet 8. juli 2009 #288 Skrevet 8. juli 2009 Håper at du har hatt en godt natts søvn og at fomen og humøret er bedre i dag. Sender deg en STOOOOR
Redbird Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #289 Skrevet 8. juli 2009 Håper at du har hatt en godt natts søvn og at fomen og humøret er bedre i dag. Sender deg en STOOOOR Takk! Stor tilbake! Formen er bedre ja, kjennes sånn ut, men den verkende kjeven overskygger litt da.. Men ryggen er bedre, hode er bedre, humøret er bedre. Men testen imorges var fremdeles en BFN...big fat negative...jaja...
mjau-mjau Skrevet 8. juli 2009 #290 Skrevet 8. juli 2009 Godt å høre at formen er bedre Slitsomt med vond rygg og nakke - det vet jeg veldig mye om... Jeg gleder meg sånn til å komme meg hjem nå, utrolig hvor uendelig lange dagene blir når man ikke har noe å gjøre...
Redbird Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #291 Skrevet 8. juli 2009 Håper du får kost deg MASSE mens du er hjemme mjau-mjau! Hm...humøret mitt er mye opp og ned idag. :klø: Trist, glad, trøtt, opplagt, positiv, negativ, pessimistisk, optimistisk, lyst til å gråte osv... :tunge: Det lille jeg har hatt av utflod idag (måtte fysisk kjenne etter selv...) har vært lys. :klø: Altså: mørk utflod i går, lys idag..."Vanligvis" får jeg mørk utflod, brunt og så TR...ikkeno opphold i mellom! Men er uansett litt for tidlig å få TR nå da. Er jo bare på CD...24 er det vel? TR skal "normalt" sett komme på søndag. Idag har jeg også vært kvalm...uggen liksom. Og stikker jevnlig helt, helt, helt nederst i magen. Veldig rart å beskrive egentlig, men kjennes ukjent ut... :klø: Sov heldigvis bedre i natt, byttet nemlig til en annen, mykere pute og det hjalp på nakken og hodet. Hjalp nok at Manden smurte meg inn med tigerbalsam i går også. :rødme: Men stiv i korsryggen ennå...ryggen blir nok aldri 100% bra. Ikveld og tidligvakt imorgen, så er det frriiiiii!
Redbird Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #292 Skrevet 8. juli 2009 Kvalmen kommer i bølger og korsryggen blir strammere og strammere.......
Nótt Skrevet 8. juli 2009 #293 Skrevet 8. juli 2009 Nå vil jeg bare minne om at MANGE tester ikke viser positivt før IKM eller dagen etter IKM, så det at testene er negative nå sier ingenting om du er gravid eller ei. Ellers håper jeg at formen har blitt bedre i løpet av dagen.
Redbird Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #296 Skrevet 8. juli 2009 (endret) Nå vil jeg bare minne om at MANGE tester ikke viser positivt før IKM eller dagen etter IKM, så det at testene er negative nå sier ingenting om du er gravid eller ei. Ellers håper jeg at formen har blitt bedre i løpet av dagen. Veldig sant. Og idag er jeg veldig fram og tilbake merker jeg..TR..gravid..?...TR...gravid...? har masse symptomer, men ingen som stemmer hverken sånn eller slik. søta!! Ny dagbok forresten.... Javel?? Fra langt inne i skogen til langt inne i fjorden? Du...har vel ikke slettet den første...? *lete* Endret 8. juli 2009 av trinemor83
Nótt Skrevet 8. juli 2009 #297 Skrevet 8. juli 2009 Veldig sant. Og idag er jeg veldig fram og tilbake merker jeg..TR..gravid..?...TR...gravid...? har masse symptomer, men ingen som stemmer hverken sånn eller slik. søta!! Javel?? Fra langt inne i skogen til langt inne i fjorden? Du...har vel ikke slettet den første...? *lete* Nei den er ikke slettet ennå, men den vil bli slettet... beklager vennen.
Redbird Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #298 Skrevet 8. juli 2009 Nei den er ikke slettet ennå, men den vil bli slettet... beklager vennen. Og jeg som bare har kommet til side 114! Ja men da forventer jeg en full, personlig og detaljert gjennomgang av hva som har skjedd fra side 114 til 236-eller-hva-det-nå-var! Jaja, jeg får vel bare henge på inne i fjorden så best jeg kan!
Nótt Skrevet 8. juli 2009 #299 Skrevet 8. juli 2009 Og jeg som bare har kommet til side 114! Ja men da forventer jeg en full, personlig og detaljert gjennomgang av hva som har skjedd fra side 114 til 236-eller-hva-det-nå-var! Jaja, jeg får vel bare henge på inne i fjorden så best jeg kan! Da var den dessverre slettet... og en personlig og detaljert gjennomgang kan jeg dessverre ikke gi deg - for det blir som å ta en oppsummering av det siste halvåret i 10 ord - NOT POSSIBLE!!! Men det er bare å henge inne i fjorden og bloggen så får du med deg tingene som skjer.
enatupp Skrevet 8. juli 2009 #300 Skrevet 8. juli 2009 Nå synes jeg det er veldig spennende å følge med deg her trinemor Krysser fringrene for at TR ikke kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå