Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Håper du ikke blir syk nå trinemor.

Sliter selv med "trange" bukser, klarer ikke å kneppe bukseknappene mine - så nå går jeg rundt med strikk rundt knappen for å holde den igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du ikke blir syk nå trinemor.

Sliter selv med "trange" bukser, klarer ikke å kneppe bukseknappene mine - så nå går jeg rundt med strikk rundt knappen for å holde den igjen. :fnise:

:fnise: Drøyde så lenge som mulig med å kneppe igjen før jeg dro hjemmefra idag. :ler: Men dette er den buksa som er blitt større de siste ukene...! :hakeslepp:

Aaaggh...skulle ALDRI tenkt "høyt" det med hosten for nå verker håndleddene mine...!! :grine: jeg hater meg selv for at dette påvirker psyken min i så stor grad... :( Jeg skal POKKER meg ikke bli syk nei!! :sinna:

Men helt ærlig syns jeg kroppen min kjennes litt fremmed ut nå...småuggen...kjenner en form for kiling nederst i magen...:sukk: Kjeven er øm...unnskyld, mener ØM...!!(LesteEtStedAtTannverkKanVæreBebisSymptom. :hakeslepp:)

Stiv i ryggen... (:kjefte: på altfor myk madrass..ikke bra for vonde rygger!!)

Er det blåmandag?? :skratte: Herremin som jeg klager og syter idag! Beklager jenter! :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen fra prøveperioden min, skjønner deg bare så altfor godt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen fra prøveperioden min, skjønner deg bare så altfor godt. :klemmer:

Takk :klemmer: Det er en mager, men god trøst å vite at det ikke bare er jeg som blir tullete :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en paracet jeg... klarer liksom ikke helt å fokusere på kunder når kjeven og øret er vondt og kroppen verker. :kjefte:

Kan vel ikke gjøre noe det om det skulle befinne seg en spire der inne...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet kan du ta hele svangerskapet, så nå i prøveperioden går det nok fint det også. Det er Ibuprofen man skal være litt forsiktig med :)

En liten uke til testing nå? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi..........Var på do nå.......

Utfloden som var kommet var mørkere...jeg vil kanskje ikke si brun, men mye mørkere gul. Min er til vanlig helt lys mot truseinnlegget. Men nå var den mørkere...:hakeslepp:

Her er beviset på at jeg ikke går og leter etter symptomer: :hakeslepp: !! :fnise: Jeg hører om det, jeg spør om det, men forventer ikke at det skal skje meg. Og nå så jeg mørkere spotting.......kanskje i forbindelse med festing..... :hakeslepp:

Den kilende (vil nesten kalle det "snille mensmurringer"!) fortsetter. Har vært slik i hele dag nå. Nesten som et sug, men er mer manifestert nederst i magen.

Oppsummere?

Vond rygg (men det er egentlig ikke så uvant til å være meg)

verking i kroppen

vonde tenner og kjeve :kjefte:

Mørkere utflod

noe hard nederst i magen

uggen/uvel/kvalm

stiv nakke

og andre ting jeg tror jeg bare leter etter nå, så tar ikke med det. :lol:

:sukk:

Jenter??? Kanke jeg få en klem....en "ikke-sutre-og-sture-så-fælt-nå-da klem" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet kan du ta hele svangerskapet, så nå i prøveperioden går det nok fint det også. Det er Ibuprofen man skal være litt forsiktig med :)

En liten uke til testing nå? :hoppe:

Ibuprofen som i Ibux da eller? Fint jeg ikke fant det da. :fnise: Takk for svar! :klemmer:

Jepp, kan kanskje teste fredag og/eller lørdag. Søndag er det ferietur..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..........Var på do nå.......

Utfloden som var kommet var mørkere...jeg vil kanskje ikke si brun, men mye mørkere gul. Min er til vanlig helt lys mot truseinnlegget. Men nå var den mørkere...:hakeslepp:

:sukk:

Jenter??? Kanke jeg få en klem....en "ikke-sutre-og-sture-så-fælt-nå-da klem" :fnise:

:kose::klem::sjenert::troest::hoppe::klemmer::hug:

Jeg krysser fringrene og har god tro på at du kanje er gravid! du har vertfall beskrevet ganske bra hvordan jeg har følt det de siste ukene ;)

Dette bli jammen spennende... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det veldig veldig spennede :popcorn:

Sender deg en "ikke-sutre-og-sture-så-fælt-nå-da :klem: " :fnise:

:klemmer:

:fnise: Takk! :klemmer:

:kose::klem::sjenert::troest::klemmer::hug:

Jeg krysser fringrene og har god tro på at du kanje er gravid! du har vertfall beskrevet ganske bra hvordan jeg har følt det de siste ukene ;)

Dette bli jammen spennende... :nigo:

:klemmer:

:klemmer: Takk jenter! Er gode dere. :rødme:

Brennende følelse har tatt plassen for kiling-->"snille mensmurringer"-->noen stikk. Heeelt nederst i magen brenner det...

Eneste jeg kan kalle det er menssmerter, men det er menssmerter jeg ikke har hatt før! :fnise:

Bare for morro skyld tok jeg en EL-strips (som gr-test)da jeg kom hjem og den var meget negativ. Men det er vel både for tidlig og rett og slett feil test å fokusere på nå.

Og shortsen er like fordømt trang og ubehagelig... :sukk: vurdererå gå rundt i trusa!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: mhm, utflod er helt klart mørkere og brunere. Ser nesten ut som den gjør før TR, FØR det blir den ordentlige brune spottingen. :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :vinke:

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver her... :sjenert:

Tror hele prøvingen hat gått til hodet på meg og, styrer og tenker så fælt at jeg har problemer med å sove til og med..

PP1 var ekstrem, har vært flinkere denne PP til å ikke kjenne etter så mye.. men nå de par siste dagene har det tatt helt av igjen. Hadde aldri trodd jeg skulle holde på sånn.

Sambo prøver å gire meg ned, men det er nok en vanskelig jobb.. Ønsker meg sååå en positiv test :gravid::)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! jeg er glad for at jeg er ferdig med den perioden du er i nå! men nå er det mange andre tanker og problemer som dukker opp i hode mitt! bare stress ned, vent en uke, så ta en test! vanskelig? JA!!!!

Jeg har jo så å si ikke hadd TR på 3 år, så for meg var disse mens smertene helt nye, og jeg kjenner de ennå, men nå vet jeg hva det er :) men de er absolutt ikke likedan som vanlig menssmerter.. det er sikkert og vist, kvalm hele tiden, murrer, stikker nederst i magen! ja egentli helt som du besktiver!

Men som du selv sa! ikke alle har de samme gravid symptoimene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går veldig opp og ned hvordan man tenker og reagerer i prøveperiodene. Jeg har jo som du vet, vært gjennom "noen" pp'er. Og noen har jeg ikke forventet at noe skal skje, mens andre var jeg 100% sikker på at NÅ var det noe som hadde skjedd. Og gjenom de pp'ene jeg har vært igjennom var det gjerne de gangene det var så mye som talte for at nå var det min tur som gjorde at jeg gråt mine bitre tårer dessverre. Alt dette vet du jo, siden du har lest hele prøveboken min. :klemmer:

Håper for din skyld at det har skjedd noe denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trinemor!

Innom med en klem :klemmer:

Det er virkelig vanskelig å ikke kjenne etter på symptomer ja. Kjenner meg godt igjen! :) Håper du blir i helt topp form før ferien og bare kan nyte det på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Ikke tenk så mye :) (Hehe, vet jeg tenker aaaalt for mye de to ukene etter EL, og tar et par for mange tester:P) Hmm, jeg krysser fingre for at det er en spire som setter seg!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og krysser fingrene for deg! Hvis du trenger en klem til får du en her: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...