Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon

Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det var gøy :yvonne: K var egentlig på fotballturnering. Han lovte meg egentlig spa, men det var ingenting ledig :snurt: Det var nedtur drømte om massasje av bein pga hevelsene i dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg blitt sjukemeldt ut tida. Eg er blitt så tung! Er sliten og gåen. Blir rart å sette seg til å vente no i 3 mnd. Likevel har vi så mange avtaler kvar veka. I går var vi Bergen å prøvde hjelpemiddler blant anna ein arbeidstol som var hev og senkbar med joystick. Den var utrolig smart, og hjelper meg til å nå opp til stellebordet sånn at eg kan stelle vetlo vår. I dag skal vi på ny UL dette er egentlig 28 vekers kontrollen, dei hadde ikkje ledig neste veka. Vi gleder oss masse! K har arbeidshelg denne helga, så eg skal til mamma og pappa og feire tantebarnet sin tre års dag, og vi bestemte oss for å tulle med broren min å kjøpe trommesett som han vetle kan spela på. :ler: Han får og Tomas toget dvd. K er redd for hevn men det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg 28 veker!! Herlig!! Ulen på fredag gjekk kjempe fint. Vetlo låg 12 % over normalen på størrelse. Eg har fått ein god kul på magen som er ganske tung. Er ganske vanskelig å bevege seg etterkvart. Var hos jordmor på mandag og ho var også superfornøyd. Blodtrykket var fint og alt var bra. Eg har ikkje gått opp i vekt siste mnd men jordmor sa at det var greit. Ho spiser med andre ord veldig godt. I helga skal vi på julehandel og bo hos ei vennine av meg i Bergen. Det blir nok siste turen vår på ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeeeei!!! :vinke:

Så kjekt å sjå deg her igjen!! Visste ikkje om du fortsatt hang her på KG ;) Eg har vore litt av og på siste åra. Litt på igjen no, hehe :fnise:

Kjempekjekt å lese om alt som skjer med deg, K og lisjesnuppa! Høyres ut som du har hatt et tøft svangerskap. Den kvalmen og spyinga høyrtes forferdelig ut. Håpar dei siste 3 mnd går fint og at du klarer å bevege litt på deg til tross for stor mage :)

Kanskje like greit å vere sjukmeldt og ta vare på deg sjølv fram til babyen kjem? Det trur eg gjer godt :)

Stoooor klem!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får ha en god tur på juleshopping!

Godt det står bra til med mor og barn! klemmer.gif

Juleshoppingen gjekk over all forventning. No er det berre K og broren igjen og så er eg ferdig! :nisseblunk: Det er så herleg! Alt er framleis veldig bra her med oss. Vetlo sparkar masse. No er det bare slimete lunger og allergitett nese som plager. Er også ein del trøtt pga at eg sover dårlig. Bekkenet gjer tidvis vondt og nokon netter søv eg veldig dårleg. Føler ofte ein er litt i svime. No får eg hjelp når K er på jobb. Er avhengig av det for å få dagen til å gli så lett som råd. Ein må berre bite i det sure eplet å ta i mot. Vanlegvis så klarer eg jo all forflyttning, stell og sånn sjølv. Mannen er fantastisk og trør til masse. No har vi endra brylløpsdato til 25 juni 2011 i kyrkja heima. :bryllup: Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeei!!! :vinke:

Så kjekt å sjå deg her igjen!! Visste ikkje om du fortsatt hang her på KG ;) Eg har vore litt av og på siste åra. Litt på igjen no, hehe :fnise:

Kjempekjekt å lese om alt som skjer med deg, K og lisjesnuppa! Høyres ut som du har hatt et tøft svangerskap. Den kvalmen og spyinga høyrtes forferdelig ut. Håpar dei siste 3 mnd går fint og at du klarer å bevege litt på deg til tross for stor mage :)

Kanskje like greit å vere sjukmeldt og ta vare på deg sjølv fram til babyen kjem? Det trur eg gjer godt :)

Stoooor klem!! :klemmer:

Utrolig artig å sjå at du var tilbake her. Det er vel ikkje sånn at eg skriv kvar dag, men prøver å oppdattere graviditetsboka med jamne mellomrom:) Ja det er godt å vere sjukemeldt no. Er mykje sleten rett og slett. Men alt går jo etter forholdene overraskande bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er eg 29 veker! Berre elleve veker att!!! :danse: Utruleg godt å tenke på. No har me fått orden på permisjonen! K tek over permisjonen så lenge eg er sjukemeldt av lege. Viss eg vert friskmeldt av lege til å ha permisjonen sjølv, (ved hjelp av assistanse ) tar eg over når eg er komt til hektene igjen. Det vil seie at helsepersonell og fagpersonar rundt går ut frå at helsa kjem til å vera laber etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 29 uker! :strix:

Kjekt at permisjonen er i orden og at du får hjelp. :tommelopp: Noen ganger så må man bare innse at en trenger mere hjelp enn en har lyst til å ta i mot! Jeg er jo på langt nær i samme situasjon som deg, men jeg kjenner at det er kjipt å gi slipp på visse ting pga graviditeten og spesielt bekkenløsningen! Men må en så må en! Du vil jo bare få det bedre! :troest:

Så deilig med fastsatt bryllups dato da! :bryllup: *litt sjalu* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 29 uker! loveshower.gif

Kjekt at permisjonen er i orden og at du får hjelp. sHa_thumbsup3.gif Noen ganger så må man bare innse at en trenger mere hjelp enn en har lyst til å ta i mot! Jeg er jo på langt nær i samme situasjon som deg, men jeg kjenner at det er kjipt å gi slipp på visse ting pga graviditeten og spesielt bekkenløsningen! Men må en så må en! Du vil jo bare få det bedre! troest.gif

Så deilig med fastsatt bryllups dato da! bryllup.gif *litt sjalu* sjenert.gif

Ja det er utrolig herlig å få hjelp nå. Vi hadde ikkje klart oss uten, spesielt ikkje når K ikkje har lappen heller. Har vendt meg til tanken på at hjelp må vi ha, sånn er det bare. Men uten ein fantastisk mann hadde dette aldri gått :rødme: Desse mennene må tåle mykje fra gravide samboere/koner altså :fnise: Han er flink til å fokusere på at vi er to om dette. Gler meg til bryllaupsplanlegging :hoppe:

klem.gif Så godt å se at du har fått hjelp når K ikke er hjemme.

Ja det gjere ting mykje tryggare og enklare. :klem:

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt ein del kynnere i dag. Litt ekkelt synes eg. Føler meg bedre no. Er heima hos mamma og pappa. Skal reisa bort til K seinare i dag. Han vikarierer som lærar. Så drar vi her til att i morgon. Tanteungen kjem her til i morgon. I dag fekk eg vite at stellebordet er på plass om 3-4 veker. Det er kjempe herlig. Håper senga og er på plass snart. I morgon skal eg trene, kjenner at det blir godt. Har hatt ei litt vond natt og sov veldig dårlig. Vi overnatta her i natt. Favoriserer eiga dobbelseng akkurat no.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tommel ned for kynnere - og enkeltsenger. :snurt:

Var veldig koslig å ha dere på besøk den helgen! Håper du har det akkurat så bra som du kan ha det! Bare et par måneder til nå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bihulebetennelse er skikkelig vondt. God bedring!!! Og gratulerer med passert 30 uker.

Ja det er det. Utrolig irriterende. I dag er vi knalltrøtte både meg og vetlo sikkert. Våkna i natt med magevondt. Hater magetrøbbel, i tilegg kasta eg opp. Eg trur det er antibiotikaen som har skulda. Føler at kroppen er litt på felgen no. Eg grugleder meg til siste innspurt når kroppen er slik. Har bestemt meg for at ingenting skal få ødelegge bergenstur i morra. Må få kjøpt julegaven til K. Nemmelig videokamera....

Føler at vetlo har vore slapp i dag sikkert fordi eg måtte streve på i natt. Var kjempe redd for matforgiftning, men K er like frisk. Tror ikkje eg tålte fajiitaskrydderet i tacoen i går heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var gaven kjøpt! Var med mamma og K i Bergen. Det var veldig gøy! Vetlo har fått masse kle for eit gavekort eg hadde. Kjole, ei selebukse og ei bukse med prikker på.

Eg elsker prikker. I tilegg kjøpte vi ett skap som vi kan ha på badet til tinga hennar. Vi har også handla krystalllampe til stova.

I dag tidlig var eg kjempe kvalm og kasta opp igjen. Eg hatar det og skulle ønske at kvalmen forsvant. Framleis litt antibiotika igjen, Håper det bedrer seg når kuren er avslutta. Kvalmen gir eit klart skår i gleda over å vera gravid.

Det som er ein gledleg nyheit, er at senga hennar kjem i morgon! Gleder meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg ikkje kasta opp på nokon dagar, så det føles veldig bra. Antibiotikakuren er snart ferdig og snille allergimedisin er på plass slik at nesa ikkje tetter seg igjen. Nesa renner som aldri før så føler at all dritten løsner. Må ta ny allergitest når svangerskapet er over tror eg. Har tatt ein før, men den viste ingenting... Allergien har blitt verre etter vart gravid, det er utrolig irriterande å ikkje vite kva som utløyser den.

Senga hennar er komen og den er gigantisk! Den er hev og senkbar og det går ann å opne opp sengegjerdet. Senga er så stor at vi må ommøblere soverommet. Håper virkelig at vi kan få ett større hus. Det vert trangare og trangare her.

Barnesetet er også på plass. No venter vi på stellebord og så skal eg hente vippestol på mandag. No gleder eg meg til ho komme! I morgon skal vi på møte med Nav anngåande søknad på ny bil. Trenger ein bil der det er plass til både vogn og rullestol no :kgbaby:

På mandag skal vi på kontroll igjen. Gleder meg til ho skal måle, føler at livmora allerde har starta å synke ned.

Eg sliter veldig med magen så har begynt å ta noe for det. I tilegg sa jordmor at eg hadde for lite jern, så nå går eg på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...