mocci Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #301 Del Skrevet 30. juli 2009 I påvente av at pølsene trekker i gryta, tar jeg meg en liten KG oppdatering Idag har jeg hatt besøk av søs og hennes to tvillinggutter på 2 år, kjempekjekt å ha de på besøk og gutta har det så morsomt sammen med Bullefrøken Stakkars bullefrøken hun ligger tilnærmet i koma etter slikt besøk , hun stresser seg sånn opp spesielt når vi har barn på besøk, vet ikke helt hvorfor, hun elsker barn altså men samtidig så gjør de henne utrolig stressa, kanskje fordi hun ikke er så vant med barn heller i og med at jeg ikke har barn selv.....if that makes any sense Jeg kjenner jeg blir litt sliten selv også av tantebarn besøk...... Nei nå er det vel dags med pølse og potitstappe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2009 #302 Del Skrevet 30. juli 2009 Det er lov å bli sliten av barnebesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 30. juli 2009 #303 Del Skrevet 30. juli 2009 Syns fort det blir slitsomt med barn, jeg og... Ikke skjønner jeg hvordan det skal bli når jeg en gang får egne, men alle sier jo at det er helt annerledes når det er egne, så da får man bare stole på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 30. juli 2009 #304 Del Skrevet 30. juli 2009 hei Siden jeg har hatt ferie er det jo en stund siden jeg har vært innom, og sannelig har dagboken din vokst! Skal vi se om jeg husker hva jeg har lest... Så skjønn bullefrøken er!! Jeg ønsker meg hund, men jeg er den eneste som ønsker det her i huset. Argumentene er at man blir så bundet, og det blir fortere skittent osv osv.... Og så...? ”Jeg vil ha en liten hund..” *synger* Jeg savner å ha kjæledyr. Har hatt hund og katt tidligere. Men vi passer en hund innimellom da, faktisk i disse dager, så litt hundeglede får jeg Ellers så er vel jeg rene alkoholikeren sammenlignet med deg. Neida. Men jeg går ikke av veien for å nyte et glass vin eller to, et glass rosévin på verandaen en varm sommerkveld er ikke å forakte. Eller en iskald pils. Men det stopper der. Kan gå måneder mellom hver gang. I vinter var jeg fyllesyk etter tre halvlitere drukket i løpet av åtte timer. Det er det overhodet ikke verdt. Da lar jeg heller være. Min bedre halvdel er mer mot flatfyll hver gang han er på byen. Heldigvis har han skjerpet seg litt. Jeg liker det overhodet ikke. Og ikke spesielt sjarmerende når man er passert førti... Har jeg glemt noe nå, håper jeg du tilgir.... Håper du får en fantastisk fin og avslappende ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. juli 2009 #305 Del Skrevet 30. juli 2009 Høres koselig ut med besøk, og jeg kjenner til det at det kan bli slitsomt både for dyr og voksne med barnebesøk - selvom jeg har en "egen" annenhver uke Har du ferie nå? Heldiggrisen! Skal dere noe gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #306 Del Skrevet 31. juli 2009 Syns fort det blir slitsomt med barn, jeg og... Ikke skjønner jeg hvordan det skal bli når jeg en gang får egne, men alle sier jo at det er helt annerledes når det er egne, så da får man bare stole på de Ja det er akkurat det jeg klamrer meg til også, særlig nå som vi faktisk har begynt å prøve på egne barn..........What are we thinking Har du ferie nå? Heldiggrisen! Skal dere noe gøy? Ja har hatt min første ferieuke nå, har heldigvis to igjen Skal ikke så mye gøy egentlig, mer jobbing med hus og hjem faktisk..........får besøk av svigerfar om en uke hvor han skal hjelpe oss med å drenere rundt huset før vi skal snekre platting/uteplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #307 Del Skrevet 31. juli 2009 Fy fader for et vær idag :regn: Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg våknet i natt av at regnet hamret på vinduene samt ulende vind rundt husnovene, i et omtåket øyeblikk lurte jeg virkelig på om det stod Oktober på kalenderen...... Det er virkelig ikke slikt vær jeg bestilte til min første ferieuke....man kan bli deprimert av mindre ....og de stakkars rosene mine er helt på felgen, bokstavlig talt...... Idag er det jo Blink festival i byen, lurer virkelig på hvordan noen kan treffe blink med denne vinden..... Hadde egentlig tenkt meg en tur for å se på selveste Rybak ikveld da han skal opptre, ikke det at jeg er fan altså men bare for å ha gjort det En annen sak er om jeg ønsker å utsette meg for et hav av fjortiser...det kan røyne hardt på for en stakkars 30something Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. juli 2009 #308 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei vennen Tusen takk for koselig hilsen i boka mi mens jeg har vært borte håpre du får en kjempefin helg og at du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 31. juli 2009 #309 Del Skrevet 31. juli 2009 Mocci Nå er det jo blitt opphold og en anelse da, og vinden har løyet, så kanskje treffer de blink Husker du for 2 år siden, da var det mer svømming enn ski, men folk møtte opp i hopetal og kommentatoren snakket om det hele tida. Hvor fantastiske folk var som møtte opp i det været. I fjor var det nydelig vær og da var vi der en tur. Var dere? Ha en fortsatt fin fredag Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. juli 2009 #310 Del Skrevet 31. juli 2009 Innom med en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #311 Del Skrevet 31. juli 2009 Da ble det jammen meg Rybak konsert på meg Fikk med meg mamma og søstern, sammen gikk vi ned til byen (de bor kun 10 min gange fra sentrum). Druknet heldigvis ikke i fjortiser men så stod vi ganske langt bak også Rybak sang faktisk veldig bra live, men klarte ikke å få med seg publikum syns jeg, det tok ikke helt av for å si det slik. Mamma og søstern syns faktisk det hele var ganske kjedelig........ Men men vi kan da skryte på oss at vi har sett Rybak live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. juli 2009 #312 Del Skrevet 31. juli 2009 Du har sett en vaskeekte kjendis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. august 2009 Forfatter #313 Del Skrevet 1. august 2009 Du har sett en vaskeekte kjendis! Ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. august 2009 Forfatter #314 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke så mye nytt å melde under den fraværende Jeg er ganske så fed up av dette dritværeet . Det er bikkjekaldt for tiden, 15-16 grader er ingenting å ta av seg buksene for Dette er siste kvelden i frihet, imårra kommer Snoppen hæmatt KJenner jeg han rett så er det vel mye som må tas igjen Nei nå er det vel på tide med Blink show fra BYEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 1. august 2009 #315 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg er av dem som ikke synes Rybak er noe særlig, synes ikke vinnersangen fra GrandPrix ikke er noe særlig, og jeg hørte en gang han synge live, riktignok kun på TV, men det var ikke bra. Men drit i meg, hyggelig at du koste deg og synes det var bra. Og så er det så fint at man er forskjellige. Håper du har ellers har en fin helg og håper selvfølgelig at resten også blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. august 2009 #316 Del Skrevet 2. august 2009 Hei vennen en liten stund siden jeg har vært her nå, men nå har jeg oppdatert meg skikkelig på hva som har skjedd hos deg koselig med tantebarn, det er veldig stas det ja! men litt slitsomt, kjenner følelsen!! Elsker å ha min lille niese her, men merker at jeg ikke er vant til det å er stort sett rimlig sliten etter besøk! men det er veldig kos da moro å vite at hun sa "ta-te" før hun sa mamma *stolt tante* Håper du har hatt en strålende helg og at søndagen blir deilig å avslappende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 2. august 2009 #317 Del Skrevet 2. august 2009 Mocci Blir sikkert herlig å få Snoppen hjem igjen i kveld Må bare le av navnet jeg som forteller meg at du har sans for humor. For noen år siden hadde jeg vel ikke reagert på navnet i det hele tatt, men det gikk jo ikke lang tid i denne landsdelen før jeg viste hva det betyr da Håper du nyter ferien Mocci, selv om været ikke er helt på topp. Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. august 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 2. august 2009 Howdy Da er det få timer til Snoppen er installert hjemme igjen skal bli kozelig å se han igjen Min siste dag i frihet har jeg tilbrakt med tur i "hundeskogen" sammen med Bullefrøken samt prøvd å komme meg ajour med diverse kioskserier, men det utgis jo nye bøker hver eneste uke Jeg får aldri muligheten til å begynne på noe "ordentlig" litteratur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 3. august 2009 Forfatter #319 Del Skrevet 3. august 2009 Da var det mandda igjen gitt, heldigvis bare i min andre ferieuke enda Kjempestas å ha Snoppen hjemme igjen, men etter igår så har jeg fått så kriminelt vondt i underlivet, menssmerter som ikke vil gi seg....fikk ikke sove noe i natt pga smertene Jeg blir så bekymret, aner ikke hvorfor disse smertene har oppstått, har aldri opplevd noe lignende tidligere Jeg har nettopp hatt mensen også, så det er ikke den........føler meg i dårlig form ja...... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. august 2009 #320 Del Skrevet 3. august 2009 Uff. Håper det bedrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå