Gjest Miss O'Hara Skrevet 14. august 2009 #361 Del Skrevet 14. august 2009 Auauauauau godt det er overstått, håper du finner ut av det. Usikkerhet er ofte verre enn det meste som kan skje. Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. august 2009 #362 Del Skrevet 14. august 2009 Mocci Auuuuu og atter auuuu sier jeg også. Bra du er bedre da, og kanskje er det en litt minimocci på vei Uansett, så finner de vel ut av det, og så får du noe for det(hvis det ikke er minimocci mener jeg). Jeg synes sånne undersøkelser er noe dritt jeg, men man må jo av og til. Ha en fin fredag Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. august 2009 #363 Del Skrevet 14. august 2009 hei snuppa må gi deg en for det du har vært gjennom!! det hørtes virkelig forferdelig ut håper det går bedre med deg og at du kan unne deg noe godt å slappa av med det har du absolutt fortjent håper du har hatt en bra dag ellers og at du får en fiiiiiin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. august 2009 #364 Del Skrevet 14. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. august 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 15. august 2009 Usikkerhet er ofte verre enn det meste som kan skje. Ja du har helt rett, usikkerhet er helt forferdelig uavhengig av hva det gjelder! Jeg klarer ikke å slappe av før jeg vet noe mer angående min "tilstand", blir så bekymret også hei snuppa må gi deg en for det du har vært gjennom!! det hørtes virkelig forferdelig ut håper det går bedre med deg og at du kan unne deg noe godt å slappa av med det har du absolutt fortjent håper du har hatt en bra dag ellers og at du får en fiiiiiin helg Takk så masse for koseklemmen Miso Takk for koseklem Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. august 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 15. august 2009 Oh gosh......nå sliter jeg med hard mage også...... , pleier ALDRI å ha det problemet, whats up with this body of mine. .....menssmertene kom tilbake for fullt idag også.....har kjent dem hele dagen.......oweeeeeeeeeeeeeeee :sjokkbla: lurer på om det er en huleboer innabords jeg........dobbelt owwwweeeeeeee Her regner det i søkk og kav, perfekt shoppingvær Trosset smertene og tok meg en runde for å få tankene over på noe annet.. tror dere ikke jeg fant et nytt merke ala lag på lag bohem/romantisk stil Merket heter Container, http://www.container.dk/ Endte opp med å kjøpe meg en nydelig topp i en blåtone, passer til å ha under andre topper/cardigans o.l Jeg oppdaget til min store glede en annen butikk som også fører Zoulmate, et av mine yndlingsmerker Det ser ut til at klær som selges i interiørbutikker er min nye dille Ikveld skal Snoppen, Svigerfar og jeg på middag til min svigerinne (snoppens søster), deilig å slippe kokkelering idag, spesielt siden formen er heller laber. Min svigerinne flyttet til denne kanten av landet for 1,5 år siden, hun er enslig og barnløs, nærmer seg de 40 med stormskritt..........Nå gjelder det bare å finne en mann til henne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2009 #367 Del Skrevet 16. august 2009 Teste? I morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. august 2009 #368 Del Skrevet 16. august 2009 Godt du har blitt bedre! Hørtes ikke helt god ut den undersøkelsen...men godt for alt som er unnagjort Tenk om det er en minimocci da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. august 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 16. august 2009 Teste? I morgen? Heh......teste ja.......kan vel si det slik at tanken har slått meg...... men det er enda noen dager til forventet mens.......tror jeg venter litt til med å teste...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. august 2009 #370 Del Skrevet 16. august 2009 hey babe huff, liker ikke å høre at du har vondt håper virkelig det går over fortfort krysser fingrene for at mensen ikke kommer, men at det blir testetid om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. august 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 16. august 2009 Usj snart er søndagen over og siste dag i frihet på leeeeenge.....tilbake på jobb imårra Tviler på at jeg kommer til å være mentalt tilstede på kontoret imårra, er jo så mange tanker som svirrer i hodet for tiden, samt bekymring for hvordan formen min kommer til å være på jobb En ting er å være syk når man har fri, noe annet er det å sitte på jobb i samme tilstanden.......kjenner det stresser meg ganske så mye.. Og for å toppe det hele har en tann (rotfylling) begynt å trøble idag...uff akkurat som om jeg ikke har nok å stri med.. .......hmm ikke mye positivitet å spore i innlegget mitt ikveld..... Jeg har tilbrakt dagen ute i øs pøs regnet, plukket plommer til den store gullmedalje, samt rensket plommene for stein, da Snoppen skal lage plommesylt ikveld, han står faktisk over gryta nå Flinke Snoppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 16. august 2009 #372 Del Skrevet 16. august 2009 Du vet at du kan få feriedagene dine om igjen om du har vært lenge syk? Du må ha vært syk i minst 6 virkedager. Ellers, teste? Plommesylte er skikkelig godt! Her har jeg planer om å lage det i år jeg også. Tidligere år har jeg bare hermetisert de. Nå er mannen ute og plukker bringebær. Her har han planer om stor bringebærlikørlaging.... Lurer på om han også har tenkt på når vi skal drikke den?? Ha en fortsatt flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2009 #373 Del Skrevet 16. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 17. august 2009 Forfatter #374 Del Skrevet 17. august 2009 Ellers, teste? Plommesylte er skikkelig godt! Her har jeg planer om å lage det i år jeg også. Tidligere år har jeg bare hermetisert de. Nå er mannen ute og plukker bringebær. Her har han planer om stor bringebærlikørlaging.... Lurer på om han også har tenkt på når vi skal drikke den?? Det var da fælt til masing om testing men jeg kan vel ikke forvente annet når jeg kringkaster slik info hmm syns det er litt scary å teste.....for å være helt ærlig....akkurat nå vil jeg være lykkelig uvitende... iallefall så lenge svigerfar er på besøk, vil være alene når jeg skal teste slik at påfølgende reaksjoner kan leves ut.....det være seg le, skrike, hysteri, noia, hoppe av glede..... Plommesylte er namme namm ja spesielt det Snoppen lager, med sin hemmelige ingrediens..... kanel Likør derimot liker vi ingen av oss Ja kjenner til reglene for sykdom i ferien, nå har jeg ikke vært sengeliggende eller noe og jeg har heller ikke hatt sykmelding fra lege, derfor er det ikke så aktuelt for meg å søke om "nye" feriedager grunnet sykdom. ---------------------------------------------------------------------------------------- Juhuuuu back in the office.....fysisk ja men lite mentalt.....lider av både feriemodus og bekymringstanker..... Heldigvis har jeg ikke merket noe til menssmertene idag, håper det varer resten av arbeidsdagen. Derimot har tanna plaget meg en god del mer, har ikke våget å ta ibux pga mulig graviditet. Jada vet jeg må ringe tannlegen snarest, må bare manne meg opp først samt få kontroll over denne tørketrommel magen min.....Hmm uansett orker jeg ikke å gå noe særlig lenge med tannverk, spesielt siden jeg ikke kan ta ibux....har dårlig erfaring med paracet mot tannverk Usj blir så lei av alle disse diverse vondtene, til tider vanskelig å late som ingenting overfor svigerfar Han reiser forøvrig hjemover imorgen, koselig med besøk men kjenner jeg er sliten nå og ser frem til en tilværelse med tosomhet. Heldigvis er terasse/platting i rute, Snoppen må ta den resterende snekringen alene men det fikser han lett Nå er det dags for lunsj her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 17. august 2009 #375 Del Skrevet 17. august 2009 Spennende med snarlig testing! Men skjønner godt at du venter til dere er alene: så kan dere hyle så høyt dere vil evt. være så zombier dere vil... Men håper du kommer inn hit og forteller resultatet Det er vel ingen alternativer enn å ringe tannlegen, så det er bare å få det unnagjort...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. august 2009 #376 Del Skrevet 17. august 2009 Håper det er bedre med deg i dag Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 17. august 2009 #377 Del Skrevet 17. august 2009 Gurimalla, du har vel fått ditt av vondter synes jeg. Skulle ønske jeg var flink til "hokus pokus og abrakadabra vekk med sykdom"-ting for deg! Ny uke og tilbake til jobb ja, det tar vel alltid noen dager før får feriemodusen ut av kroppen. Hmm forresten, merkelig det der... man går jo gjerne ut i feiremodus leeenge før man går ut i ferie, men man kommer vel heller sjelden i jobbmodus før ferien er over.. :klø: Merkelig det der.... Håper vondtene forsvinner fortere enn svint og at dere kan kose dere fullstendig tosomhet når dere nå blir alene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 17. august 2009 #378 Del Skrevet 17. august 2009 Godt å ha besøk, men det er jammen godt når de drar igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. august 2009 Forfatter #379 Del Skrevet 18. august 2009 Usj hadde en helvetes verre enn verst dag igår Fikk et kjempestort "stressanfall" helt ute av det blå når vi var på middagsbesøk hos mine foreldre igår, det som skulle være en hyggelig kveld sammen med mine foreldre, Snoppen og Svigerfar ble helt mislykket for meg iallefall Håper jeg ikke ødela kvelden for de andre.... Mine stressanfall arter seg som magesmerter (magen slår hjul på seg i alle retninger) samt på nippet til å kaste opp flere ganger, helt grusomt. Jeg måtte ligge strekk ut i mine foreldres seng fra jeg kom og til vi skulle dra hjem.... Lenge siden jeg har hatt et slikt anfall men det tyder på at jeg har vært rimelig stresset i det siste, har rett og slett blitt for mye for meg med alle disse vondtene på en gang, samt en del andre saker som har stresset meg opp, samtidig som å stå på pinne for Svigerfar slik at han har det best mulig. Heldigvis reiser Svigerfar hjem idag, kjenner det skal bli godt å roe ned i tosomhet igjen, det er det eneste som hjelper på min stressgreie....... Jeg har ikke kjent noe til smerter i underlivet de to siste dagene, muligens det ikke er graviditet allikevel.....det vil jo vise seg snart....... Jeg er ikke helt i form idag heller men klarer iallefall å jobbe litt, gir meg ikke så lett Har også fått time hos tannlegen førstkommende mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 18. august 2009 #380 Del Skrevet 18. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå