Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Gjest Miss O'Hara

Leger er der for å hjelpe deg. Ingen grunn til å gå med plager og lide seg gjennom noe hvis det finnes hjelp for det vel, vi lever jo ikke i middelalderen. Hva er det med oss kvinner, som skal lide mest mulig før vi gjør noe med det? ;) Håper du får hjelp.

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Så bra du er bedre :danser: , men uansett hadde jeg nok tatt en tur til legen for en grundig undersøkelse. Det er noe alle kvinner burde gjøre hvert andre år uansett synes jeg.

Enig med deg når det gjelder gubbebutikker. Det er bare sååå kjedelig, og Ulvemannen må nok dra sånne steder selv. Og det har han i grunn ingen ting i mot heller :)

Han har det samme forholdet til matbutikker og klesbutikker som jeg har til gubbebutikker, og jeg har hatt han med en gang for å handle mat, og tro meg det holder :fnise:

Han skriver handleliste ut fra hvor i butikken(han handler bare der han er kjent) han vet varene han skal ha er plassert. Tar kun med seg det han skal ha, og fort ut igjen. Jeg er heller ikke så glad i butikker, men man må jo se litt da, og se om det er noe som man vil ha og sånn.

Bra man kan fordele det etter hva man liker :)

Ha en fin kveld Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Bra du ikke har smerter i dag :) Men jeg holder med de andre her, greit å få sjekket det opp :Nikke:

Håper du har en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj aj! Kjedelig å være syk i ferien da :sur:

Håper du har funnet ut av hva det er !? Jeg er kanskje motsatt av deg, jeg går ofte til legen for å sjekke ting. Bedre en gang for mye, enn en gang for lite pleier jeg å tenke når jeg føler jeg har plaget legen mange nok ganger...

Mye ferie igjen på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morrån :vinke:

Ja skikkelig kjipern å være syk i ferien :tristbla: , særlig siden vi har besøk som også trenger oppdisking og oppvartning. Aller helst kunne jeg tenke meg å ligge på sofaen dagen lang, men dengang ei. Smertene kom tilbake igår........og jeg har vondt idag med :( Ringte legen nå nettopp og fikk time på torsdag, håper virkelig hun finner ut av hva som er gæli, er ikkeno særlig å gå rundt slik som nå iallefall :sukk:

Snoppen kjører gravemaskin for første gang i dag, han føler seg ikke helt bekvem med skufla men det har gått helt fint til nå :) Idag skal vi grave opp hagen langs ene husveggen for å lage til dreneringsgrøft :klø: , tror jeg, er ikke helt inne i terminologien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så kjipt at det kom tilbake når du trodde at det var over og vekk. :troest: Greit å få sjekket siden det er "der nede" da...

Kanskje Snoppen har funnet seg et nytt favorittleketøy? :fnise:

Ønsker deg en fin frisk uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff at det kom tilbake da Mocci :troest::hug: Bra du fikk time hos legen så fort :) Kan ofte være vanskelig det, og særlig på sommeren.

God bedring til deg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu og hei, her flyr dagene av gårde, snart ikke mer ferie igjen *hulk*

Den siste uka føles vel ikke helt som ferie heller :gjeiper: opp og hoppe kl 8 da svigerfar er som pensjonister flest, en morgenfugl deluxe som våkner mellom 6-7 frivillig :dåne:

Workcampen skrider da frem sakte men sikkert, tror vi blir ferdige med dreneringsgrøfta idag, holder på å fylle den med singel og jordmasse. Heldigvis slipper jeg unna slikt hardt og kjedelig arbeid, men det er jo nok å ta seg til som kokke og hushjelp :) Skikkelig manns og kvinne arbeidsfordeling i heimen denne uka, uvant :) Smertene kjenner jeg heldigvis mindre og mindre til men skal til legen uansett imårra :jepp:

Nå skal jeg snart nyte frokost med tv-opptak som selskap, The Rachael Zoe show og Eks listen :) Det går mye i NRK her for tiden da Svigerfar foretrekker den kanalen, så da blir det opptak på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Haloisen,

Supertravelt i heimen for tiden, men nå fikk jeg endelig tid til KG :kghjerte:

Formen er masse bedre :jepp: men har fortsatt vondter, hovedsaklig på morningen, men de gir seg som regel i løpet av en times tid, merker ikkeno særlig utover dagen/kvelden. Legebesøket gikk fint, tok en gyn. undersøkelse hvor det ble tatt ut prøver til bakteriologisk, klamydia og vanlig celleprøve til screening. Jeg har ingen problemer med å spre beina :ler2: (har faktisk mye mye større komplekser for puppene mine) men det hele ble litt ubehagelig da legen ikke fant livmorhalsen/munnen med det samme og tok til å vri rundt spekelet mens det var innomhus.........dæggern det var vondt det :sjokkbla: Tror det hadde vært bedre om hun hadde tatt ut spekelet først for å prøve på ny innsetting......

Livmor og eggstokker ble også fysisk undersøkt, men legedama kunne ikke kjenne noe unormalt. Jeg fikk dessverre ikke noe svar på hva smertene kunne skyldes, alt fra infeksjoner i underlivet til urinveisinfeksjon (urinblæra ligger i området hvor jeg har smerter) samt graviditet.........nesten så jeg mistenker det siste for å være fakta.......... :surprised: men der må jeg smøre meg med tålamod en ukes tid.

Nå er det bare å vente på resultater av de ulike testene, leverte også inn en urinprøve for å teste for urinveisinfeksjon.

Nei nå er det dags for kokkeleringsduty igjen......igår spedde jeg på med litt godt gammaldags mannebeinsarbeid.......oppgraving av hage med spade......holdt på i 3,5 timer nonstop til ryggen og armen gikk til streik :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du er mye bedre, og så er det jo bare å håpe at dersom det skulle være noe "galt"/unormalt, så må det være det siste du nevnte. ;)

Ha en fin helg, og nyt den siste feriehelgen med god samvittighe :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...