mocci Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #2361 Del Skrevet 28. januar 2013 Hmmm, å arrangere bursdagsselskap for samboer i helga tok visst hele energien min......... :Gjesp: føler meg som et slips i dag. Jeg slapp unna kakebaksten, Snoppen tok seg av den da jeg fortsatt har et noe anstrengt forhold til mat, ihvertfall hvis jeg skal styre med mat i timesvis. Men jeg vasket og ryddet istedet, så noe kunne jeg bidra med. Jeg fikk vannblemme av å vaske gulvet, hjelpes tror det er leeeenge siden jeg har vasket ja..... (Snoppen har gjort det da). Ellers kan vi titulere oss som bønder, vi har overtatt min farsgård ved årsskiftet men driver den ikke selv, vi bare bor der og går på stas. I og med at vi nå eier boligen vår så blir det fart på oppussinga, skal få nytt kjøkken i løpet av våren, i god tid før huleboer melder sin ankomst. Gleder meg masse, nåværende kjøkkeninnredning er fra 1977 (!!) som mine foreldre har flikket på opp gjennom årene, så det er ikke så ille som det høres ut. Men en del av skuffene faller fra hverandre når vi drar dem langt ut..... Nå må vi ut og tråle alle kjøkkenbutikker i området for å finne kjøkkenet som kan passe for oss. Ellers er formen en god del bedre, kvalmen dukker bare opp av og til, spesielt hvis jeg stresser for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. januar 2013 #2362 Del Skrevet 31. januar 2013 Godt at kvalmen er på vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. februar 2013 #2363 Del Skrevet 4. februar 2013 Så kjekt med nye titler, og bolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #2364 Del Skrevet 15. februar 2013 Godt at kvalmen er på vei tilbake Jepp, det er deilig! Så kjekt med nye titler, og bolig! Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #2365 Del Skrevet 15. februar 2013 Imorges satte jeg moccimannen på fly til Gran Canaria, jobbseminar frem til tirsdag....., kjenner jeg er grønn av misunnelse! Jeg er så drittlei denne evige kulden, fryser mer eller mindre hele tiden. Er det bare meg eller har denne vinteren vært usedvanlig lang? Ellers er formen veldig bra, har kjent lite til kvalme i det siste, håper det holder seg sånn. Men nå er jeg sylta av forkjøelse som moccimannen smittet meg med......Han bør bare kjøpe med seg noe til meg fra syden. Vi har også signert kjøpskontrakt kjøkken så her går det unna, måtte bestemme oss fort hvis vi skulle få gratis montering (kampanjetilbud). Litt over en uke igjen til OUL, cant wait! Har de siste dagene kjent noen fornemmelser i mageregionen, litt usikker på om det er huleboer eller tarmene som gir seg til kjenne. Men kjennes ut som små forsiktige dytt, kjenner det veldig godt når jeg ligger på ryggen, kjenner faktisk litt akkurat nå her jeg sitter på kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. februar 2013 #2366 Del Skrevet 15. februar 2013 Var vel på omtrent den tida jeg også begynte å lure på om det var mageboeren jeg kjente, men turte jo ikke være helt sikker. Det er ikke bare deg; denne vinteren ER usannsynlig lang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #2367 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) YaY! Var på OUL i dag og det første jordmor sa var at jeg venter en snuppeluppe!! Jeg ble også satt frem noen dager i tråd med tidligere ULer og har fått termin 23.juli! Gjett om det ble råsa shopping etter jobb, weeeeeeeeeeee!! Fikk dessverre ikke noe bilde av hulesnuppa, hun lå med hodet helt inntil ryggraden min, det ville visst ikke gi noe til bilde. Ellers var det mye aktivitet og alt så helt normalt ut. Endret 25. februar 2013 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 25. februar 2013 #2368 Del Skrevet 25. februar 2013 Hurra! Så koselig med en liten jente Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. februar 2013 #2369 Del Skrevet 26. februar 2013 Gratulerer med en liten snuppe ! Forstår godt begeistringen for råsa shoppingen - den gir seg ikke etter de er blitt så store som min er heller Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. februar 2013 #2370 Del Skrevet 26. februar 2013 Gratulerer så mye med en snuppe på vei! Og godt å høre at formen er stigende. Du? Trøsten får være at det tross alt går mot vår nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 12. april 2013 Forfatter #2371 Del Skrevet 12. april 2013 Kanskje på tide med en oppdatering. Jeg føler meg veldig gravid for tiden, går nå rundt med en kanonkule hvor det bor en liten turner, det sparkes i øst og vest, døgnet rundt. For det meste koselig men noen ganger ubehagelig alt etter hvor sparkene treffer. Formen er fin, har fått hilse på halsbrannen av og til , men kan vel ikke klage. For tiden er vi kjøkkenløse, det går i campingliv innendørs med take away og mikroovn mat samt tallerkener, bestikk og kopper i glass. Vi (ehm mannen) er kommet ganske langt med oppussing av selve kjøkkenrommet, har nylig lagt ny tapet, malt denne og skal legge nytt gulv (vinyl) i helgen. Selve kjøkkeninnredningen skal ankomme om en uke, cant wait!! Men midt opp i alt dette har vi fått en trist beskjed, svigerfar har nemlig fått kreft i magen. Vi mistet jo svigermor til kreften for et par år siden, derfor føles dette ekstra tungt. Han skal opereres om et par uker, skal ikke ta cellegift først siden han er forholdsvis gammel hvor en slik behandling vil svekke kroppen betraktelig noe som ikke er ønskelig forut operasjon. Hva som skjer etter operasjon vet vi ennå ikke. Han har ikke følt seg syk i det hele tatt, bortsett fra for en mnd tids siden da han havnet på sykehus med magesår. Nå i etterkant viser det seg at det er kreftsvulsten som har ført til magesår. Men han er selv ved godt mot og vi håper jo alle at det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. april 2013 #2372 Del Skrevet 12. april 2013 Så koselig med en liten oppdatering og å se deg her inne! Håper kjøkkenjobben går bra, og at svigerfar kommer greit gjennom operasjonen. Utrolig trist når sånt dukker opp... God helg, mocci! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 12. april 2013 #2373 Del Skrevet 12. april 2013 Koselig å se deg! Jeg krysser fingrene for svigerfaren din, håper alt går bra og at han blir frisk som en fisk igjen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. april 2013 #2374 Del Skrevet 13. april 2013 Kjekt å høre fra deg. Tenker meg du gleder deg til den lille kommer! Krysser fingrer og tær for din svigerfar, aldri gøy med slike beskjeder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. april 2013 #2375 Del Skrevet 17. april 2013 Godt og se oppdatering fra deg - og at den lille snuppa i magen vokser seg stor og fin Huff, skal kreften ingen ende ta? Jeg føler virkelig med deg og håper virkelig at det går bra med svigerfar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. april 2013 #2376 Del Skrevet 29. april 2013 Kjedelig å høre oppdatering om din svigerfar... Håper behandlingen han får forlenger og ikke tærer for mye på slik at han får god livskvalitet i de (årene får vi håpe) han har igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. mai 2013 #2377 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvordan går det hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #2378 Del Skrevet 21. mai 2013 Her går det fint etter forholdene. Beklager at jeg er så treg til å oppdatere..... Kanonkula og jeg har det veldig bra, jeg har omtrent ingen plager bortsett fra vondt i ryggen når jeg er på jobb, men skal få ny kontorstol så da håper jeg at det ordner seg. Kanonkula merkes veldig godt nå, det begynner å bli tungt å bøye seg ned, må dra meg etter noe for å komme meg opp igjen. Ellers er hulesnuppa særdeles aktiv, au au, merkes at hun har fått mindre tumleplass men det legger visst ingen demper på aktiviteten, tvert imot! Bare 5 uker igjen på jobb, hurra!! Da tar jeg en uke ferie og deretter 3 første ukene av permisjon før termin. Uæææææææ det begynner virkelig å nærme seg, kjenner jeg gruer meg rimelig mye til fødselen, har fått flere slike tanker i det siste....jeg er ikke så god på å takle smerter, ser for meg at jeg kommer til å hyle etter epiduralen rimelig kjapt. Når det gjelder svigerfar så ble det ingen operasjon, kreften er for langt fremskredet og en operasjon ville gjøre saken verre faktisk. Svigerfar kan aldri bli helt frisk igjen så her er det snakk om livsforlengende behandling. Han har tatt første kuren av 3 cellegiftkurer med 3 ukers mellomrom, heldigvis ble han ikke så dårlig som fryktet, det har gått veldig bra egentlig, litt småkvalm og veldig trett/slapp men det er jo fullt forståelig. Håper at kroppen takler de resterende kurene like bra. Om cellegiften har virket vil vi først få svar på etter fullførte 3 kurer. Dermed forholder vi oss rolig så langt, svigerfar er ved godt mot tross alt. I slutten av denne uken skal vi en tur til sørlandet så da blir det bare 3 dagers jobbeuke på meg, det kan man like! Mamma har lånt et feriehus gjennom jobben så da ble vi invitert ned på langhelgbesøk, min søster med familie var der 17mai helgen. Vi får ta det som en liten miniferie, blir ikkeno ferie på oss denne sommeren, har nok med å poppe ut en unge samt ta oss av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. juni 2013 #2379 Del Skrevet 17. juni 2013 Innom og oppdaterer meg... Leit å lese om svigerfaren din - håper behandlingen gjør at dere har han lengst mulig Føler virkelig med dere. Nå er det ikke lenge igjen før mini er her og du er vel snart igang med permisjon også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #2380 Del Skrevet 27. juni 2013 Koselig med besøk MaiL. Jupp jeg hadde min siste arbeidsdag forrige fredda. Nå har jeg en uke ferie deretter går jeg ut i permisjon. Denne ferieuken har jeg brukt til bebisforberedelser i heimen, vaskemaskinen ruller og går med småttistøy, kluter, sengetrekk o.l samt at vi skal montere sprinkelseng, lekegrind og diverse. Vi har kjøpt inn alt av utstyr men inntil nå har det vært et salig kaos på gjesterommet. Håpet er å få alt på stell i løpet av uken og helgen og deretter kan jeg nyte permisjonstiden med lite eller ingen krevende aktiviteter utenom horisontalen på sofaen. Mulig jeg baker et par langpannekaker til barselbesøk hvis jeg får lysten over meg, hehehee. Ellers funderer jeg veldig mye på fødsel for tiden, kan vel innrømme at jeg er en smule redd og skrekkslagen over det som venter (SHIT!!!), men gleder meg også til å få hilse på snuppis. Det er begrenset hvor lenge det er stas å gå rundt som en tungpustet flodhest. Når det gjelder svigerfar så skal han i gang med siste cellegiftkur i denne omgang i løpet av denne uken hvis alle verdier er fine. Han er tydelig merket av cellegiften, har gått ned i vekt og har mistet håret, slik at han går med en forskrekkelig parykk. Han føler seg også slapp og uvel det meste av tiden, uff jeg får så vondt av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå