Gå til innhold

bli pult av andre gutter mens kjæresten (gutt) ser på?


ungjente90

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 18.37):

For noen fungerer dette, men for mange flere fungerer det ikke. Problemet er at kvinner får etter hvert "følelser" altfor lett, spesielt hvis de driver og puler en "hunk" i flere omganger. Mulig at hun ikke blir like betatt av å prøve han en gang, men det betyr i så fall at man må finne en ny tilsvarende "hunk" hver gang, og det er ikke bare bare, selv om en har Tinder tilgjengelig. 

Så i praksis, står en mellom å risikere at hun til slutt ser på "deg" og sier: "hva skal jeg med deg, jeg har jo hunken som jeg kan pule nå",. ikke sant, eller en annen mulighet: at hun etter hvert blir lei av å måtte bytte på menn hele tiden, for å unngå å få følelser for den ene. Hun kan dermed ende opp med å føle seg brukt, så blir det igjen mannen hennes som får svi for det. Ganske risky dette, vil jeg si, i dagens vestlige verden, der kvinner gjør som de vil, for da kan du få denne "hva trenger jeg deg for", om en annen banger henne "bedre" enn det mannen hennes gjør. 

Den som ikke risikerer noe som helst her, er ironisk nok, nettopp "hunken", som får både sex og har et godt argument for at han ble invitert inn i dette og dette skal ikke gå utover han. 

For at dette skal funke optimalt og VARIG, så måtte det nesten være et sånt poly-forhold, eller hva det heter. Det ble publisert en artikkel om ei i VG i dag, som hadde to menn hun elsker og er sammen med. Da kan det funke fint, men det er ikke cuckolding da. Det er mer likeverdig posisjon i det faste forholdet.

 

 

 

Anonymkode: 38797...79c

Et innsnevret syn på saken du her presenterer. Om kvinnen i forholdet er moden nok til å bli med på slikt, så vil det nok gå bra. Min kone syntes det var overraskende enkelt å skille følelser og sex.. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 21.12):

Til dere som vil se når cuckolding ikke går etter planen. Gå på efukt.com og så søker du etter cuck.

Er ganske mye sykt på den siden, men cuck videoene er fantastiske 🤣

Anonymkode: e905a...d7b

Nei fysj, var ikke noe for meg

Anonymkode: 118d9...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småfrekk40
ungjente90 skrev (På 21.5.2009 den 21.44):

For en liten stund siden da jeg og kjæresten hadde lagt oss og begynt å kose litt, sa han plutselig at han tente skikkelig på tanken om at jeg blir pult av andre gutter.

Han sa at han ville se på at andre gutter pulte meg og sprutet på meg og sånn.

Jeg ble litt satt ut da han sa det, men syntes tanken var litt pirrende og har tenkt på det i ettertid. Han var ikke helt edru da han sa det, men han har nevnt ved noen anledninger før i edru tilstand at han vil pule meg mens en annen gutt gjør det, se på mens jeg blir pult av andre osv... Han blir veldig kåt av det og synes det er en deilig tanke. Han sa også at han likte tanken på at jeg ble pult av gutter når jeg er ute på byen og kommer hjem og sier det til han og at han skal slikke fitta mi osv.

Han nevnte masse om hva han ville likt å se andre gutter gjøre med meg. Han nevnte også at han ville ta med gutter hjem eller få gutter ute på byen til å pule meg når vi er ute sammen.

 

Er det her en slags fetisj eller?

 

Må innrømme at tanken på å bli pult av andre gutter er pirrende :fnise:

 

Ville bare få skrevet ned å høre om noen andre har opplevd lignende eller vet om dette er en feitsj, "vanlig" at gutter liker tanken på det eller noe..

Tror enkelte ting bare burde forbli fantasi. 
men ting er og tenke det og fantasere om det. Men det kan ikke reverseres.  
du hadde nok elsket det.  Masse sex til og med gangbang kanskje. Men typen din kan hende ville endret seg etter en sånn kveld/natt. 
 

Ser du ingen fremtid med han. Så kjør på.

Ser du en fremtid. Så la fantasier forbli fantasier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...