Gå til innhold

bli pult av andre gutter mens kjæresten (gutt) ser på?


ungjente90

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 

Søkt deg fram til en tråd fra 2009, faktisk...!

Anonymkode: bf8d9...691

Og så? 

Tråden er fra 2009, men siste innlegg var fra 2018. 

Anonymkode: c61e0...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der.

Endret av natekleeess
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, natekleeess said:

Jeg tror ikke disse ideene er med å styrke kjærligheten mellom to mennesker - snarere tvert imot.

Argumenter gjerne for ditt subjektive syn på saken.

Anonymkode: 5bbc9...712

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2021 den 14.22):

Og så? 

Tråden er fra 2009, men siste innlegg var fra 2018. 

Anonymkode: c61e0...7ff

Like aktuelt i dag, om ikke mer, så i likhet med deg skjønner jeg ikke at det skal være et problem at HI er 12-13 år gammelt.
Jeg har med stor iver og kåtskap lest alle innlegg. Nå skal det samtidig sies... skrives... at jeg tenner på det samme. Tror det hadde vært utrolig digg og sett henne kose med en velutstyrt kjekk gutt/mann, gjerne sammen med meg. Jeg har så vidt "luftet" dette for henne uten den store entusiasmen fra hennes side. Dette er altså ikke noe jeg maser om, men hun vet nok at jeg tenner på dette. Vi er i et langt og stabilt forhold og er åpne med hverandre så kanskje jeg eller henne tar opp tråden igjen. Jeg vet hun lett får et lite crush på andre kjekk menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For oss så har det definitivt styrket vårt forhold. Det tok seks år fra jeg startet å snakke om dette og til at noe skjedde. Vi har ikke angret en eneste dag. Det har vært en enorm beruselse, vi har vokst emosjonelt og vi er mer sammensveiset enn noen gang. Det er fantastisk å se henne nyte store kuker.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Stag said:

For oss så har det definitivt styrket vårt forhold. Det tok seks år fra jeg startet å snakke om dette og til at noe skjedde. Vi har ikke angret en eneste dag. Det har vært en enorm beruselse, vi har vokst emosjonelt og vi er mer sammensveiset enn noen gang. Det er fantastisk å se henne nyte store kuker.

Fruen og jeg har også gjort det samme, faktisk i godt voksen alder. Nå er det jo ikke akkurat overflod av skikkelig grovt utrustede menn, så de fleste så langt har vel vært middels og middels pluss, med et par hederlige unntak . Håper fortsatt en gang å finne en som er grov nok, lang nok, hard nok og utholdende nok til å drive henne til de store høyder. 

Det er altså snakk om ei dame som er sånn konstruert, at en middels penis ikke har nubbesjans å få henne dit man ønsker :(

Anonymkode: edb2c...fe9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fruen og jeg har også gjort det samme, faktisk i godt voksen alder. Nå er det jo ikke akkurat overflod av skikkelig grovt utrustede menn, så de fleste så langt har vel vært middels og middels pluss, med et par hederlige unntak . Håper fortsatt en gang å finne en som er grov nok, lang nok, hard nok og utholdende nok til å drive henne til de store høyder. 

Det er altså snakk om ei dame som er sånn konstruert, at en middels penis ikke har nubbesjans å få henne dit man ønsker :(

Anonymkode: edb2c...fe9

Vi har tenkt å finne oss en yngre kar, ca. 25-ish.   Satse på han er skikkelig hard, selv om han er litt påseilet ( var ikke noe problem når jeg selv var ung).   😋

Vi lurer på en helgetur med danskebåten eller Kielferja.  Hun er litt utfordrende kledd, og flørtende. Jeg holder meg litt i bakgrunnen, tar en øl og følger spillet.  Når hun har kåtet ham opp, så  tar hun han med bort til meg og vi forteller opplegget og han blir forhåpentlig med på lugaren.  Jeg skal bare se på, de kan godt begynne litt uten meg hvis det føles bedre for han.

Om å gjøre å finne en "hunk" da, som ikke er for full. Men litt alkohol bruker å løse stemningen litt. Dette er bare tanker, har ikke prøvd ennå .  Vi lurer han, men "lurer" på en positiv måte forhåpentligvis.   😉

 

 

Anonymkode: 118d9...bdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har tenkt å finne oss en yngre kar, ca. 25-ish.   Satse på han er skikkelig hard, selv om han er litt påseilet ( var ikke noe problem når jeg selv var ung).   😋

Vi lurer på en helgetur med danskebåten eller Kielferja.  Hun er litt utfordrende kledd, og flørtende. Jeg holder meg litt i bakgrunnen, tar en øl og følger spillet.  Når hun har kåtet ham opp, så  tar hun han med bort til meg og vi forteller opplegget og han blir forhåpentlig med på lugaren.  Jeg skal bare se på, de kan godt begynne litt uten meg hvis det føles bedre for han.

Om å gjøre å finne en "hunk" da, som ikke er for full. Men litt alkohol bruker å løse stemningen litt. Dette er bare tanker, har ikke prøvd ennå .  Vi lurer han, men "lurer" på en positiv måte forhåpentligvis.   😉

 

 

Anonymkode: 118d9...bdf

Du har tenkt å finne en hunk på 25 på danskebåten eller Kielferga? Seriøst? Det er jo gamlinger og kjyvbønder som reiser med danskebåten. 
 

Dere har bedre sjangser på byen. Eller reise til en plass hvor faktisk attraktive mennesker tilbringer tid.

Anonymkode: 5bbc9...712

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har tenkt å finne en hunk på 25 på danskebåten eller Kielferga? Seriøst? Det er jo gamlinger og kjyvbønder som reiser med danskebåten. 
 

Dere har bedre sjangser på byen. Eller reise til en plass hvor faktisk attraktive mennesker tilbringer tid.

Anonymkode: 5bbc9...712

Mange firma legger "samlinger og konferanser" til helgene der, hvertfall på Kielferja.  Mange forskjellige folk der.  Trolig lettere å få noen med på en lugar, enn hjem til en leilighet fra byen.

Dessuten skal vi ha sex, ikke dype intellektuelle samtaler.  

Anonymkode: 118d9...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har tenkt å finne oss en yngre kar, ca. 25-ish.   Satse på han er skikkelig hard, selv om han er litt påseilet ( var ikke noe problem når jeg selv var ung).   😋

Vi lurer på en helgetur med danskebåten eller Kielferja.  Hun er litt utfordrende kledd, og flørtende. Jeg holder meg litt i bakgrunnen, tar en øl og følger spillet.  Når hun har kåtet ham opp, så  tar hun han med bort til meg og vi forteller opplegget og han blir forhåpentlig med på lugaren.  Jeg skal bare se på, de kan godt begynne litt uten meg hvis det føles bedre for han.

Om å gjøre å finne en "hunk" da, som ikke er for full. Men litt alkohol bruker å løse stemningen litt. Dette er bare tanker, har ikke prøvd ennå .  Vi lurer han, men "lurer" på en positiv måte forhåpentligvis.   😉

 

 

Anonymkode: 118d9...bdf

😂😂😂

Anonymkode: 1335b...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fungerer dette, men for mange flere fungerer det ikke. Problemet er at kvinner får etter hvert "følelser" altfor lett, spesielt hvis de driver og puler en "hunk" i flere omganger. Mulig at hun ikke blir like betatt av å prøve han en gang, men det betyr i så fall at man må finne en ny tilsvarende "hunk" hver gang, og det er ikke bare bare, selv om en har Tinder tilgjengelig. 

Så i praksis, står en mellom å risikere at hun til slutt ser på "deg" og sier: "hva skal jeg med deg, jeg har jo hunken som jeg kan pule nå",. ikke sant, eller en annen mulighet: at hun etter hvert blir lei av å måtte bytte på menn hele tiden, for å unngå å få følelser for den ene. Hun kan dermed ende opp med å føle seg brukt, så blir det igjen mannen hennes som får svi for det. Ganske risky dette, vil jeg si, i dagens vestlige verden, der kvinner gjør som de vil, for da kan du få denne "hva trenger jeg deg for", om en annen banger henne "bedre" enn det mannen hennes gjør. 

Den som ikke risikerer noe som helst her, er ironisk nok, nettopp "hunken", som får både sex og har et godt argument for at han ble invitert inn i dette og dette skal ikke gå utover han. 

For at dette skal funke optimalt og VARIG, så måtte det nesten være et sånt poly-forhold, eller hva det heter. Det ble publisert en artikkel om ei i VG i dag, som hadde to menn hun elsker og er sammen med. Da kan det funke fint, men det er ikke cuckolding da. Det er mer likeverdig posisjon i det faste forholdet.

 

 

 

Anonymkode: 38797...79c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For noen fungerer dette, men for mange flere fungerer det ikke. Problemet er at kvinner får etter hvert "følelser" altfor lett, spesielt hvis de driver og puler en "hunk" i flere omganger. Mulig at hun ikke blir like betatt av å prøve han en gang, men det betyr i så fall at man må finne en ny tilsvarende "hunk" hver gang, og det er ikke bare bare, selv om en har Tinder tilgjengelig. 

Så i praksis, står en mellom å risikere at hun til slutt ser på "deg" og sier: "hva skal jeg med deg, jeg har jo hunken som jeg kan pule nå",. ikke sant, eller en annen mulighet: at hun etter hvert blir lei av å måtte bytte på menn hele tiden, for å unngå å få følelser for den ene. Hun kan dermed ende opp med å føle seg brukt, så blir det igjen mannen hennes som får svi for det. Ganske risky dette, vil jeg si, i dagens vestlige verden, der kvinner gjør som de vil, for da kan du få denne "hva trenger jeg deg for", om en annen banger henne "bedre" enn det mannen hennes gjør. 

Den som ikke risikerer noe som helst her, er ironisk nok, nettopp "hunken", som får både sex og har et godt argument for at han ble invitert inn i dette og dette skal ikke gå utover han. 

For at dette skal funke optimalt og VARIG, så måtte det nesten være et sånt poly-forhold, eller hva det heter. Det ble publisert en artikkel om ei i VG i dag, som hadde to menn hun elsker og er sammen med. Da kan det funke fint, men det er ikke cuckolding da. Det er mer likeverdig posisjon i det faste forholdet.

 

 

 

Anonymkode: 38797...79c

Dine refleksjoner rundt dette gjør at jeg holder litt igjen til tross for at jeg har lyst til å prøve dette. Damen i forholdet er pen og attraktiv, men mer lunken til forslaget. Det hadde ikke vært noen problem med å finne "kandidater" da hun får flere henvendelser ❤️ 

Anonymkode: 90b89...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som vil se når cuckolding ikke går etter planen. Gå på efukt.com og så søker du etter cuck.

Er ganske mye sykt på den siden, men cuck videoene er fantastiske 🤣

Anonymkode: e905a...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært den mannen som har knullet damer i par. Både live foran samboer og sendt bilder og film. Det er ekstremt spennende og for mange par det som holder liv i ekteskap og samboerforhold. 

Anonymkode: 14fbe...42d

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om man slapp å se slike søppeltråder. 

Anonymkode: b40b5...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du har tenkt å finne en hunk på 25 på danskebåten eller Kielferga? Seriøst? Det er jo gamlinger og kjyvbønder som reiser med danskebåten. 
 

Dere har bedre sjangser på byen. Eller reise til en plass hvor faktisk attraktive mennesker tilbringer tid.

Anonymkode: 5bbc9...712

Har fått så mange blowjobs av av menn på danskebåten at det er helt vilt. 

Anonymkode: 33558...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Mange firma legger "samlinger og konferanser" til helgene der, hvertfall på Kielferja.  Mange forskjellige folk der.  Trolig lettere å få noen med på en lugar, enn hjem til en leilighet fra byen.

Dessuten skal vi ha sex, ikke dype intellektuelle samtaler.  

Anonymkode: 118d9...bdf

Dette handlet vel om utseende ikke intellekt. Mitt poeng om at danskebåten ikke er et mekka for attraktive mennesker står fortsatt. Men er jo ikke sikkert dere er spesielt attraktive selv.

Anonymkode: 5bbc9...712

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har fått så mange blowjobs av av menn på danskebåten at det er helt vilt. 

Anonymkode: 33558...45a

Og du er mann? Bare lurer... Er det mange skeive som drar med danskebåten? Høres spennende ut for min del 🙂 

Anonymkode: 90b89...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For noen fungerer dette, men for mange flere fungerer det ikke. Problemet er at kvinner får etter hvert "følelser" altfor lett, spesielt hvis de driver og puler en "hunk" i flere omganger. Mulig at hun ikke blir like betatt av å prøve han en gang, men det betyr i så fall at man må finne en ny tilsvarende "hunk" hver gang, og det er ikke bare bare, selv om en har Tinder tilgjengelig. 

Så i praksis, står en mellom å risikere at hun til slutt ser på "deg" og sier: "hva skal jeg med deg, jeg har jo hunken som jeg kan pule nå",. ikke sant, eller en annen mulighet: at hun etter hvert blir lei av å måtte bytte på menn hele tiden, for å unngå å få følelser for den ene. Hun kan dermed ende opp med å føle seg brukt, så blir det igjen mannen hennes som får svi for det. Ganske risky dette, vil jeg si, i dagens vestlige verden, der kvinner gjør som de vil, for da kan du få denne "hva trenger jeg deg for", om en annen banger henne "bedre" enn det mannen hennes gjør. 

Den som ikke risikerer noe som helst her, er ironisk nok, nettopp "hunken", som får både sex og har et godt argument for at han ble invitert inn i dette og dette skal ikke gå utover han. 

For at dette skal funke optimalt og VARIG, så måtte det nesten være et sånt poly-forhold, eller hva det heter. Det ble publisert en artikkel om ei i VG i dag, som hadde to menn hun elsker og er sammen med. Da kan det funke fint, men det er ikke cuckolding da. Det er mer likeverdig posisjon i det faste forholdet.

 

Anonymkode: 38797...79c

For meg blir det noe helt annerledes. Har ikke sett på noen av de jeg har hatt sex med som kjærestekandidater, men så har jeg heller ikke truffet samme mann mange ganger, han jeg har truffet flest ganger er 4-5 ganger i løpet av 6-7 år. Driver heller ikke å "bytter på menn hele tiden", treffer ikke en ny mann hver helg akkurat, det er snakk om et par-tre ganger i året og ofte ikke med ny mann.

Virker litt som om du tror at det eneste kvinner bryr seg om er hvor god mannen er i senga. Er han god der så blir samboeren min automatisk overflødig i hele resten av livet liksom? Sex er bare en liten del av livet. Viktig, men liten. Akkurat som samboer. (haha neida! :fnise:)

Anonymkode: be689...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...